Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Jos syö kananmunia noin usein, niin eikös kolesterolit ala jossain välissä paukkumaan?

Mut joo, vielä asiantuntijamielipiteitä eli seuraavanlaista lisäravinne jaksotusta olen ajatellut ja tosiaan normaalin ruokailun lisäksi. Nyt sitten kommentteja meneekö ihan metsään vai kannattaako lähtee näin etenemään?:

Pituus/paino 190/95 rasva% 16

Punttia 3/4*viikossa ja välipäivien aamupalan yhteydessä 30g proteiinia.
Treenipäivinä aamulla 20g proteiinia ja ennen treeniä Massblastia/g-massia 1/3 kokonais annoksesta (mikä se nyt sitten massblastilla onkin) treenin jälkeen 2/3 massblastia. Ennen ja jälkeen treeniannosta buustaisin vielä pelkällä proteiinilla sen verran, että suhde tulisi hiilarin kanssa 1:1 :een. päivisin ja iltaisin sitten rahkaa ja banaaneja jne. proteiinipitoista ruokaa.

Kyseiseen suunnitelmaan olen päässy vanhan kokemuksen/käytön pohjalta ja siitä mitä täällä Pakkotoiston palstalla on keskusteltu. Jos noilla raaka-aineilla pitäisi pelata, niin mitä muuttaisit?

Tuota Massblastia varmasti tilaan, kun tuota makua on niin hehkutettu, mutta nyt haluan vielä saada vähän sellaista selkeää näkemystä miten kannattaa sitä alkaa nauttimaan. Vieläkin on traumat siitä miten tuota hiilaria olen aikaisemmin tankkaillut :itku: .

Kaikkea te sitten murehdittekin :piis:

Ei muuta ku naamaan vain! Periaatteessa voit syödä kaikkea mikä ei liiku :evil:
Kyllä sen sitten oksentaa / paskoo pihalle jos se on pilaantunutta.

No ei siihen juu kuole varmaan... Että ei muuta kun poskeen vaan, Jos se ihan saatanan pahaa on niin sitten kannattaa harkita asiaa uudestaan...

MATTEUS sanoi:
mites muuten meneekö kreatiini vanhaks-siis pilalle päiväyksen loputtua?
abot 1/2 vuotta vanhaa on mut näyttää kyllä ihan hyvältä..

Ei se mee miksikään imho! vedin vuoden vanhaa kreaa naamaan ja toimi niinkuin pitikin:)

Mulla oli joskus back in the days jostain makasiinista ostettua wrangen crea-power puristetta.

Onhan se varmaan samaa monohydraattia, mut sitä ohjetta ei ainakaan kannata katsella. 4 puristetta = 2g kreatiinia... :) Eli jos pitää esim tankkausjakson (4*5g)/d, niin joutuu rouhimaan noita puristeita aika helevetisti.

Ja uskoisin, et jauheena on helpompi juoda ja paremmin imeytyvää.

--> En ostais puristeina.

Osta mieluummin fastin jauhepaketti.

Osta ihmeessä jauhona ja jos siitä tahdot enemmän tietoa niin suosittelen käyttämään hakua, sillä kreatiinista on miljoona+1 trediä olemassa.

Löysin netistä mainosartikkelin tällaisesta tuotteesta. Mainoksessa ainakin luvattiin tämän "uuden sukupolven tehonlisääjän" saattavan tulokset seitsemänteen taivaaseen.
"Esterifioitu kreatiini tehokkaampaa ei tällä hetkellä löydy, niin voimakas teho
että massa, voima, kovuus ja suoritusteho, palautuminen ovat nousseet seuraavalle tasolle."

Onko kukaan pakkislaisista kokeillut kyseistä tuotetta. Aika kallista tavaraa tuntus tuommonen tavara olevan, joten ei viitsisi ostaa sikaa säkissä..

[mod]Linkki poistettu - Sumu[/mod]

En ota jaksoissa, kyllähän se aina potkaisee kun käytön aloittaa ja se tuntuu kivalta.
Mutta mä järkeilen niin että kun sitä syö koko ajan niin pysyy ne kreatiinitasot siellä lihaksessa korkeina jatkuvasti ja pystyy treenaamaan jatkuvasti mahdollisimman kovaa.

Itse kokeilin tuon BSN mass stack systeemin eli, Nitrix,Cellmass,NO-Xplode combon. Teholtaan oli samaa luokkaa kuin San V-12 pelkästään. Eli rahaa paloi aika paljon hukkaan, mutta tulipahan kokeiltua.

Kaikista kokeilemistani kreatiinihärdelleistä, V-12 toimii mielestäni parhaiten, joskaan ei sekään mitään halpaa ole.

kokeiltu on

Toista settiä massapakettia mennään ja hyvin toimii. Aikaisemmin todella ennakkoluuloja "uusiin ihmeisiin", mutta kokeilu on kannattanut. Suosittelen!

Kyllähän tuossa muodossa olevaa kreatiinia pitäs myös pienempi määrä riittää. Hyötyosuus siis pitäs olla isompi.

Kohta saa ton testiin. Tarkoitus miksata AAKG+Sitrulliini-Malaatti+Kreatiini-Etyyli-Esteri yhteen ja yrittää etsiä sopivaa annostusta ja tapoja parantaa imeytymistä.

Krea

Isellä ainakin pyruvaatti on toiminut paremmin. En tosin tiedä johtuuko tä siitä, että söin sitä n. 20g:D päivään muutaman kuukauden ajan ja oli kyllä nassu turvoksissa. Enemmän mulla paino nousi pyuvaatilla kuin monohydraailla:rock:

Kreamonoa ja pyrua on verrattu jyväskylässäkin parin tyypin yhteisen kandityön muodossa, mutta sitä ei ole julkaistu. Itse olin koehenkilönä ja yllättäen plaseboryhmässä. Muistaakseni mitään ihmeellistä eroa noiden väliltä ei löydetty.

Back
Ylös Bottom