Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mniska sanoi:reilu 3 kk syksyllä vetelin kreaa, tosin max 5g/päivä ja treenipäivänä otin krean palkkarista. kun lopetin krean paino putosi kuukauden aikana 3kg, tosin oli sairastelua, ruokailu hiukan vähäistä ja treeniä aika vähän.
fastin monoa käytin.
ehkäpä painoa saattoi tulla lisää 1-2kg, tiedä sitten tarkkaan!?!?
G-Mass on niitä tuotteita mikä toimii, sehän on hiilaria ja proteiinia. JR apinoi jenkkien huuhaa tuotteita ja pyrkii tuomaan Suomeen saman buumin mikä siellä on, eli steroidin kaltaisia lupauksia viljellään ja hinta on kova.Jsa sanoi:Noh noh, kyl Leader myy toimiviaki tuotteita, joskin G-Mass ja Test suurinta kusetusta.
-T- sanoi:Lisäksi on syytä muistaa, että ihmisen keho pystyy sulattelemaan kerralla noin 30-50g protskua
Tuossa väittämässä ei ole päätä eikä häntää. Meneekö toi nyt niin, että esim. Matti Nykäsen kroppa sulattaa kerralla 30g kun taas Ronnie Colemanin kroppa 50g vai mihin tuo noin 30-50g perustuu?
Leech sanoi:Tuossa väittämässä ei ole päätä eikä häntää. Meneekö toi nyt niin, että esim. Matti Nykäsen kroppa sulattaa kerralla 30g kun taas Ronnie Colemanin kroppa 50g vai mihin tuo noin 30-50g perustuu?
Tota asiaa on puitu expertti puolella experttien kanssa ja paskapuheeksi todettu teoria

-T- sanoi:Mun puolesta vedä kerralla vaikka 1kg proteiinia, jos uskot että se kaikki imeytyy.![]()
vaan itselles vitun spede! Ootko sä tosiaan noin tyhmä, että uskot tohon juttuun?Leech sanoi:vaan itselles vitun spede! Ootko sä tosiaan noin tyhmä, että uskot tohon juttuun?
PERUSTELE HETI ennenkun alat Davideja jakamaan, että mistä määräytyy tuo 30-50g? Kenelle imeytyy 30g ja kenelle 50g.
En minä ole asiasta tota mieltä, se on fakta eikä mikään mun mielipide. Mikä tossa on niin vaikea ymmärtää???-T- sanoi:Älä tukehdu rintakarvoihisi.![]()
Mulle on ihan sama mitä mieltä sä olet asiasta, niin kuin sanoin vedä vaikka se 1kg proteiinia kerralla, jos uskot siitä olevan jotain hyötyä...
jota hän oli käyttänyt. Itse aiheesta luulisin, ettei kreatiinin pitäisi hirveästi virtassa näkyä. Kreatiinihan on normaalistikin elimistössä esiintyvä aine, joka lisäravinteena nautittuna kerää lisää nestettä lihassoluun. Tuskinpa kreatiinista kukaan kärähtää.Jos on samasta ohjelmasta kyse niin tämä urheilija kertoi että ei koskaan jätä juomapulloaan toisten ulottuville. Kuulema muut treenaajat laittavat kielettyjä aineita hänen vesipulloonsa.VekiS85 sanoi:Sundado, jos puhumme samasta TV2:en ohjelmasta, niin ei pikajuoksija vättänyt kreatiinia kärähtämisen syyksi. Hänen mukaansa syy oli "lisäravinteessa",jota hän oli käyttänyt. Itse aiheesta luulisin, ettei kreatiinin pitäisi hirveästi virtassa näkyä. Kreatiinihan on normaalistikin elimistössä esiintyvä aine, joka lisäravinteena nautittuna kerää lisää nestettä lihassoluun. Tuskinpa kreatiinista kukaan kärähtää.
Timba79 sanoi:Onko muka kreatiinilla ja vitsan kreatiniinilla mitään muuta yhteistä kuin samankaltainen nimi? Sillä tuo kreatiniinin korkea pitoisuus virsassa johtuu munuaisten toimimattomuudesta ja eikai sillä mitään tekemistä ole lisäravinne kreatiinin kanssa.
tumb1 sanoi:puoli tuntia ennen reeniä noin 7g kreatiinia puoleen litraan vettä.