ruokavalio vaihtelee ja myönnän että siinä on varaa korjata. noin ihan taustana täytyy mainita että olen erilaisia kehonrakennusdiettejä harrastanut yli 10 vuotta ja aina toisinaan tulee aikoja jolloin mikään ei tehoa. ikää on kohta 38.
eli nyt täytyy mennä tosi alas kaloreissa että tapahtuu mitään, olen tehnyt seuraavaa: 4 päivää noin 1500 kcal ja 3 yli 2000. olen kokeillut "joka päivä sama", vain 1 mässypäivä viikossa yms. mutta toi toimii parhaiten.
ravintoaineissa yritän pitää suhteita rasva 10% proteiini 40% ja hiilari 50%, mutta käytännössä taitaa luisua r/p/h 20/20/60 linjalle. tässä olisi parantamisen varaa.
syön noin 4 kertaa päivässä. heraproteiini, kana, kala, liha ja kanamuna proteiinin lähteinä, hiilarit pasta, riisi, leipä. rasvoja en ota tahallaan , paitsi kalamaksaöljyä ja cla:ta pillereinä.
jos oikeasti itse pitäisi epäillä mikä on syynä niin tulee mieleen 3 vaihtoehtoa:
- huijaus. sitä oppii huijaamaan itseään "napsimalla"
- säästöliekki. dietattua on tullut kauan ja paljon... suurin osa vuodesta ollaan ainakin vähän miinuksella
- ikä. aineenvaihdunta hidastuu, luonnolliset hormonit vähenevät