Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Minua ainakin laittaa kreatiini tankkausvaiheessa hikoiluttamaan aika saatanasti. Toinen ikävä sivuvaikutus on se että kusettaa jatkuvasti, yölläkin täytyy nousta vessaan, kuten eräässä mainoksessakin sanotaan :).

suotta täällä mun mielest kreaa minään myrkkynä pidetään..itellä ei tullu finnei enempää ku yleensä ja kusihätä johtuu siitä kasvavasta vedentarpeest...

Samaa mieltä. Näppylät ja kusihätä tulee lähinnä siitä muusta lisääntyneestä valkuaisaineiden saannista. Kaiketi olikin jo kaikilla tiedossa, että ylimääräinen proteiini poistuu kehosta ureana.

Jeps. Tankkausvaihe ohi, sivuvaikutuksina kylmää hikeä pitkin päivää ja kauhia jano mutta toisaalta kusemistarve. Paino nousi, pystyy tekemään 2 toistoa enemmän kuin viime viikolla (ei ne mitään hääppösiä silti oo). Fastin kreaa käytän.

Otin kerran 10 tippaa kehäkukkauuttetta, oli 3 päivää iho täynnä sellasia punaisia 10x5cm kokoisia värimuutoksia kaikkialla paitsi naamassa - hyötykin vielä nolla. Siihen verrattuna kreatiini on oikein hyvää tavaraa.

mistäköhän nuo kreatiini-finnit johtuvat?
ja käykö niiden hoitamiseen ihan perus clearasil? :)

edit:
niin ja miten tuo kreatiini ja alkoholin käyttö?
ei varmaankaan ole vaikutusta, jos viikolla treenaa, ja viikonlopulla ottaa pari pulloa kaljaa?
eli kreatiinin ja alkoholin vuorovaikutus "toimii" vaan jos niitä vetää samaan aikaan? ko?

Mulla Kreatiini kusetta kans tosi paljo. Pariviikkoo sit kävin noin 15 kertaa kusella yhden päivän aikana ja sillon ku on ollu taukoo kreatiinin käytöstä niin ainainen kusihätä on loppunut. Niin ja kreatiinin myötä joudun käymään yöllä kusella ainakin kerran. Tietääpähän nyt nuorena jo millasta on olla vanha.

Mietippäs Mr. Smith et mä joudun käymään normaalisti päivän aikana tommosen määrän kusella....siihen lisäks kreasta melkein puolet lisää. Alkaa olla jo aikaa vievää touhua. Jos tää tästä vielä menee pahemmaksi vanhemmiten...ei saa pelotella.

Vaihdoin krean merkkiä nyt, heitin loput fastin kreasta roskikseen (kelleen kerran kelvannut). Nyt kusivaiva on sellainen kuin normaalistikkin, ei kunnossa, mutta en ole huomannut krean myöskään vaivaa pahentavan, mutta nyt itsellenikin tuli ekaa kertaa finnejä. Oudosti keskittyy punaset patit tuonne kaulaan, isoja ja kipeitä.. Sais tulla ne patit ihan muualle.

Elämä kolhii, teinikyynel :itku:

Sunnuntaina kostamaan tämä kaikki raudalle :whip:

on ollut harvinaisen vaikee dietata viimeisen vuoden aikana (olen tarkkaillut painoa, vyötärön ympärystä ja rasvaprosenttia) ja tuntuu että lähtee lihaa enemmän kun ennemmin, läskiä ei niinkään.

no nyt olen myöskin kokeillut kreatiinia juuri noin vuoden ajan (muutama muutaman kuukauden kuuri, kesä ilman, syksystä asti jatkuvaa käyttöä suositusten mukaisilla tauoilla).

onko kukaan muu huomannut että kreatiini jotenkin pilaisi aineenvaihduntaa tai vaikeuttaisi diettausta? voi tässä olla muutkin syyt kyseessä.

Tarkoitus olisi saada kehoon lihasmassaa. Käyn salilla 3 kertaa viikossa ja olen päättänyt hankkia jotain lisäravinnetta. Kummasta olette itse hyötyneet enemmän kreatiinin vai jonkin proteiini juoman käytöstä?
Molempien kun väitetään nopeuttavan lihas kasvua.

Ruokavalio on se millä sitä massaa saa, ei se tule mistään jauhopurkeista ja pussukoista. Toki kaikki noi auttaa ja on erittäin hyviä, mikäli sulla on perusasiat kunnossa.
Palautumisjuoma on se minkä tarvit mikäli sulla sellasta ei ole.......esim. Fastilla löytyy siihen parempiakin vaihtoehtoja kun Massa.

Empä löytänyt searchilla vastausta kysymykseeni, joten kysytään se tässä ja nyt. Vaikuttaako kuumuus jotenkin kreatiiniin, esim otan joskus kreatiinin kuuman teen kanssa, jonne kreatiini liukenee välittömästi. Onko mitään merkitystä onko kylmää vai kuumaa?
tack så bra :love:

Tokkopa vaan! Haiskahtaa vähän huuhaa-hifistelylle!

Pääasia, että ammennat ääntä kohti, IMO!

Mikset heittäisi suoraan palautusjuoman sekaan esim. 10g?

mielestäni viisainta olisi sekoittaa kreatiini ennen ja jälkeen treeniä veteen, noin. 5 grammaa molemmilla kerroilla

Ei ole tänään treenipäivä, joten ei palkkaria tule juotua mutta otin lusikallisen kreatiiniä ja teki mieli teetä :D

ite kans luulisin että ei mitään vaikutusta kuumalla ole mutta jos jollakin olisi jotain ihan faktaa...

En hifistele :arvi:

Back
Ylös Bottom