joo kerroppas mullekki kiinnostais tietää en oo kertaakaan kulluu tosta että muuttuu hyödyttömäksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
maastonakki sanoi:joo kerroppas mullekki kiinnostais tietää en oo kertaakaan kulluu tosta että muuttuu hyödyttömäksi.
Massamaster sanoi:Väitetään että kreatiini muuttuu hyödyttömäksi 15 minuutissa siitä kun se on sekotettu nesteeseen. Palkkariin siis neste vasta salilla.
ZeiZei sanoi:No sultahan lähtee vaikka mitä vallankumouksellista juttua :joulu5:
Ozma1 sanoi:Miten kreatiinia pitäisi käyttää ja käytetäänkö sitä yksinään vai jonkun muun tuotteen kanssa?
Force sanoi:En ole ikinä saanut kreatiinia sekoittumaan nesteeseen. Suoraan purkista lusikalla suuhun niin tietää ainakin, että se menee sinne minne pitää.
Edgar sanoi:Kai kuitenkin jotain nopeaa hiilaria otat päälle? Itse olen tyytynyt tuoremehuun silloin kun otan kreaa muutoin kuin palkkarissa - no joskus vähän jotain sokeria perään.

Guile sanoi:En tiedä mutta mullakin on purkki glutamiinia joka maistuu aivan hirvittävältä.
Teelusikallinen sitä protskun sekaan ja protsku ei meinaa sitten millään mennä alas koska haju + maku aivan karsea. En tiedä sitten onko vanhaa vai kuuluuko sen maistua tolta. Yhden kerran oon vaan saanu menemään alas kun murskasin sekaan paljon mansikoita + sokearia niin glutamiinin maku peittyi suurimmaksi osaksi.