Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Willie sanoi:Minkä pituisia sarjoja teet nyt? Sarjojen pitäisi olla saman pituisia kuin ilmankin kreatiinia, 6-10 toiston sarjat lienevät hyvä kompromissi lihaksen ja voiman välillä. Jos kreatiini toimii sinulla, niin jaksat mahdollisesti tehdä 1-2 toistoa pidempiä sarjoja samoilla painoilla kuin nykyään.
Willie sanoi:Siitä sitten jatkamaan. Lisää rautaa tankoon vaan jos toistoja meinaa muuten tulla liikaa ;)
muokkaaja sanoi:Kaikki mahdolliset jutut testattu, mut ei.... Kerran otin lusikallisen ennen treeniä, huh sitä vatsanvääntöä, salivyön kun vetäs päälle niin kylmää hikee piti pyyhkiä.
Silti sitä pitää aina sillon tällöin testata, jospa nyt......
UJapala sanoi:mitäs olette mieltä Kreatiini dekstroosi yhdistelmästä. Dekstroosin luvataan parantavan kreatiinin imeytymistä 50-100% ? tottakohan?
nuflog sanoi:Mites olette ottaneet tuon päivän kreatiini annoksenne. Oletteko jakaneet sen osiin vai vetäneet kaiken kerralla nassuunne?
...neutraali sanoi:Itse huomasin eron kun rupesin ottaan tankkauksen 4-osassa ja ylläpidon 2-osassa. Tai sitten vain luulen että siinä on eroa verrattuna kerta laakeihin :D, no ei, kyllä siinä eron huomasi ihan oikeasti. Potkii paremmin kun ottaa useassa erässä, ainakin minulla.