Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Vanhaa viestiä lainaten tämä osui silmään. Kreatiini tosiaan vaikuttaa juuri sen ensimmäisen sekunnin ajan, ei yhtään pidempään. Eli tuon kreatiinin nauttiminen antaa yhden ns lisäenergiayksikön sinne kehoon, joka sitten käytetään siinä heti suorituksen alussa.

Vai että energiayksikön.. Yhden joulen? Vai tarkoitatko kaloria? Jos ottaisit selvää miten lihakset energiansa saavat ja mistä ja miten sen ottavat. Sen jälkeen sitten miten kreatiini vaikuttaa.

Karmeeta.

Okei myönnän, anatomian tunneista on vierähtänyt tovi. Mitä nyt yritin selittää oli että kun tankkaat sitä kreatiiniä niin saat yhden ylimääräisen fosfaatin sinne lihakselle. Eli kun se ATP käyttää sen yhden fosfaatin ja muodostuu se ADP niin nyt kun olet sitä kreatiinia ottanut niin siellä onkin sen yksi P lisää jolloin taas muodostuu se ATP.

Mitä eikä ole? Vai joinko mittani vahingossa palkkarin mukana?

Luultavasti joo! :hyper: :puntti:

Ei sielä kyllä ole.

Kyllä on, juurikin tuos-- Hmm, mulla on semmonen pikkunen 5cc mitta... En sit tiä, jos oonki saanu sen jostain aiemmast pussist? :O Mut oon käyttäny jo monta vuotta juurikin tota Star Nutritioninin kreaa. Sitä ennen mulla oli 1 purkki Massin kreaa joskus vuonna miekka ja peruna. Ja mittaa enoo kyl ite ostanu, vaan on tullu purkin/pussin mukana... nooh.

En ole ite hirveesti kreoja käyttäny ja nytte ostin Creakongin purkin. aikasemmin käytin starnutritionin Creatine Monohydratia ja siinä oli ohjeissa lataus kaudet yms. tässä kongissa ei ollu mitään puhetta lataus kausista tai tauoista?

Onko siis tää kongi nopeemmin imeytyvä/varastoituva ettei tarvitse tankkausta. Oon nyt käyttäny iha normaalisti ohjeiden mukaan puoltuntia enne reeniä 4g

Joo nyt on eka krea kuuri menossa. Heti viikon jälkeen huomasin että kasvot leveni ja olemus turposi, myös mieliala on noussut. Painoa tuli kuukaudessa n. 20kg ja maveykkönen kasvoi 70kg:llä, penkissä 70-107.5kg nousi tulokset. VITSIT VITSEINÄ.
Krean ylläpitojakson loppu meneillään enkä huomannut mitään eroa voimatasoissa tai kestävyydessä, painoakaan ei ole tullut.

Sama kuin Tanelilla, tuli tilattua KreaKongia purkki. Heti kun saapuu niin tarkoitus aloittaa käyttö, onko kellään tietoa käytetäänkö kuin normi kreaa? Eli se viikon latausjakso? Onko kellään tullut pahasti turvotusta, ihottumaa tai finnejä jne.?

Kahden viikon loppusotaputki niin en viitsinyt rinkkaan alkaa tunkemaan kreatiinia mihinkään väliin.

Mitään sivuoireita, mitä täältäkin on välillä lueskellut (finnit, turvotus tms) ei mulle koskaan tullut. Alussa janotti ja kusetti yhtä aikaa jäätävän paljon kun vedin vanhan koulukunnan mukaan tankkausviikon 20g/vrk.

Creakongissa on 3 eri kreaa: Kreatiinimonohydraatti, Kreatiini-Magnesiumkelaatti ja Tri-Kreatiinisitraatti. Eli miten tällästä yhdistelmää kanttaa käyttää? Reeni päivinä ennen reeniä vai useampina päivinä?

Back
Ylös Bottom