Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Threadistä ei nyt nopealla lukemisella löytynyt vastausta

Voisinpa melkein veikata että täysin samalta linjalta tulee kreat ja samaan tyyliin liukenee. Fastin purkissa on 300g ja American 200 g. Purkki aivan sama mutta eri etiketti. Kummissakin valmistaja Func Food Finland Oy, Tampere. ;)Mulla on ollut käytössä fastia ja american kreatiinia, eikä niissä mitään eroa mun mielestä ole ollut... American melkeinpä liukenee paremmin.
Voisinpa melkein veikata että täysin samalta linjalta tulee kreat ja samaan tyyliin liukenee. Fastin purkissa on 300g ja American 200 g. Purkki aivan sama mutta eri etiketti. Kummissakin valmistaja Func Food Finland Oy, Tampere. ;)
Tietenkin American on kilohinnaltaan halvempaa.
No se raaka-ainehan voi olla mistä vaan. Esim löysi jonkun fastin esitteen googlella 2006 vuodelta jossa esiteltiin että hera tulee Irlannista.Tämä on mutuilua mutta eikös se valmistaja ole joku saksalainen firma. Ainakin raaka-aine on saksasta. Ihan en kyllä ymmärrä näitä välikäsijuttuja tässä yhteydessä.
Fighter Magazine sanoi:"Perinteisen kreatiinimonohydraatin lisäksi urheilijoille on markkinoitu myös mm. kreatiinipyruvaattia. Eilen Journal of the International Society of Sports Nutrition -tiedelehdessä julkaistussa tutkimuksessa verrattiin erilaisten kreatiinituotteiden farmakokinetiikkaa. Koehenkilöille annettiin kolmea erilaista kreatiinituotetta: 5 g kreatiinimonohydraattia, 7,3 g kreatiinipyrvaattia ja 6,7 g trikreatiinisitraattia (kaikkien tuotteiden kreatiinimäärä oli sama eli 4,4 g). Kaikki edellä mainitut kreatiinituotteet lisäsivät selvästi veren kreatiinipitoisuuttaa, mutta erot erilaisten kreatiinituotteiden välillä olivat minimaalisia. Mielenkiintoista oli se, että kreatiinipyruvaatti ei lisännyt veren pyruvaattipitoisuuttaa suhteellisen suuresta kerta-annoksesta huolimatta (Väitetyn rasvanpolttovaikutuksen saavuttamiseksi kreatiinipyruvaatin pitäisi tietysti lisätä veren pyruvaattipitoisuuttaa ja sitä myötä pyruvaatin sisäänottoa soluihin).
Kreatiinimonohydraatti on selvästi halvempaa kuin kreatiinipyryvaatti tai tikreatiinisitraatti, joten kreatiinimonohydraatti lienee edelleen paras valinta. "
Sekoita vaikka veteen.
No se raaka-ainehan voi olla mistä vaan. Esim löysi jonkun fastin esitteen googlella 2006 vuodelta jossa esiteltiin että hera tulee Irlannista.
Voipi noissa niin olla eri alihankkijoita joissa tuotteet valmistetaan. Ainoo millä varmaan selviäis ois että heittäs mailia FuncFoodille.
Noniin suoraan asiaan eli olen 14v huhtikuussa 15v olen käynyt salilla yli vuoden ja nyt ajattelin aloittaa kreatiinin käytön maanantaista (25.1.) alkaen ja olen ostanut purkin valmiiksi ja kopioin nyt siitä tähän tietoa miten kreatiinia tulee tämän ohjeen mukaan käyttää ja onko teidän mielestänne tämä määrä minulle sopiva vai liikaa vai onko tuo ohje suunnattu ihan aikuisille miehille.. noniin elikkä..
Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla jonka aikana kreatiinia käytetään 20g päivässä 5g ennen aamiaista 5g ennen treeniä ja treenin jälkeen ja sit iltapalana (5g = kukkura teelusikallinen)
Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6viikon ylläpitojaksoon jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10g päivässä
Ylläpitojaksoa seuraa 2-4viikon tauko kreatiinista.
Ja kysymyksiä vielä että pitääkö teidän mielestänne tuossa 5-6viikon aikana joka päivä punttailla vai voiko pitää lepopäiviä (olisi mielestäni suotavaa ainakin 1 lepopvv per viikko) mutta lepopäivinä käytetään silti kreatiinia samamäärä kuin punttipäivinä eikö niin? ja onko mielestänne mitään väliä missä välissä päivää kreatiinia otetaan tuon ylläpitojakson aikana? (mielestäni ennen treeniä ja jälkeen) korjatkaa jos olen väärässä.
Vastaisitteko pikimmiten :D
t. Mika