Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Itse otin tossa vaihteeksi lenkin jälkeen 5 grammaa kreatiinia ja 5 grammaa L-Glutamiinia sekoitettuna mehuun. Ja tunnin sisään kävin 7 kertaa WC:ssä ja joka kerta tuli vähintään 2dl virtsaa ulos.

Eli mulle ei taida sopia kyseiset tuotteet?

Eikös täällä ollut suositeltu veden juontia runaasti kun ottaa kreatiinia? Eli sillä on väliä ottaako litran kerralla kun vaikka tunnin välein muutaman desin?

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta 6 viikon päivittäisen monon käytön jälkeen (tankkausjakso mukaanlukien) paino on noussut 3kg, mutta ilmeisesti nesteet on kertyny oikeisiin paikkoihin kun kasvot ei ole turvonnu lainkaan, päinvastoin kun rasvaprosentti on vähän tippunut entisestään.

Ilokseni huomasin myös, että lisäainesettiini lisäämäni beta-alaniini ei kaksinkertaisella annosmäärälläkään kihelmöi sitten yhtään, otin sen palarissa, vedessä tai miten tahansa, osina tai 5g kerralla. :rock:

BA:n hyötyjä en huomaa vielä kun olen käyttäny vasta 3pv, mutta kreatiini alkaa jo tuntua kun on treenipainot noussu ja sarjat helpottunu/pidentyny. Tai sitten teen jotain oikein...

Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko tolla nyt mitään väliä vaikka ottaisit kreatiiniä ennen nukkumaan menoa.

Ei kreatiinin käyttäminen voi olla näin hankalaa mitä tätä ketjua lukee.

Moi!
Kokeilin tuota kreatiinia n. 2kk. Paino lisääntyi setin aikana 5 kiloa ellei jopa enemmänkin.. Eli onko tuosta kreatiinista mitään hyötyä. Toki sillä saa sarjatoistoja nostettua jne, mutta tarkoitus olis päästä mahdollisimman kireään kuntoon. Eli kysymys kuuluu: Kannattaako kreatiinia käyttää jos tavoite on tämä?

No vetää kreaa joka päivä jos huvittaa ja muistaa tai sitten ainakin palkkarin kanssa kun treenaa... ja 5 g eli pikkulusikallinen kerralla.

Ite en oo ainakaan jaksanut edes mitään tankkausjaksoja pitää kun ei niillä meikä saa aikaan muuta kuin krean haitat esiin (jatkuva janotus ja kusihätä ja finnit).

MITÄ HELVETTIÄ!?!? täs on 106 sivuu jolla jankataa jokaikisellä sivulla samat asiat, mitkä siinä purkin kyljessäki lukee :D:D:D? ja silti kokoajan joku keksii kirjottaa et "otetaako jokapäivä ja kuinka paljon" D:D:D:

Itellä en oo huomannu mitää sivuvaikutuksia vaikka oon vetäny 5 kertaa viikos 10g kreatiinia noin vuoden ajan. Ilman latausjaksoja tai taukoja... Toki en tätä suosittele kun purkki kerran selvät ohjeet antaa :D

Back
Ylös Bottom