Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mitä tapahtuu jos sitä ottaa liikaa (mikä on liikaa?)? Ei sillä että olisin nyt ajatellu vetää kreatiiniöverit, kuriositeetilla vaan.

Viimeksi muokattu:
Ethän sie ees vastannu miun kysymykseen :hyvä:

No siis...? Oisit nyt jonkin jatkokysymyksen heittäny, jos edellinen viestini ei avautunut sulle..

Eli treenipäivänä ennen saliharjoittelua yksi annos kreatiinia (otan n. 45min ennen treeniä). Harjoituksen jälkeen palautusjuomassa yksi annos kreatiinia.

Välipäivänä yksi annos kreatiinia. Itse tykkään ottaa heti aamusta heräämisen jälkeen. Tai jos välipäivänä jotain aerobista harrastan, saatan tehdä pikku palkkarin myös aerobiseen, ja tähän sitte lisään kreatiinin.

Yksi annos tarkoittaa itselläni 5 grammaa kreatiinia. Oon kyl tosin nyt alkanu miettiin, että onko hyötyä ottaa ennen treeniä 5g, vai olisiko riittävästi vain muutama gramma..?

edit: ja suosittelen ostamaan niitä muovisia ruoka-ainemittoja. Maksaa noin euron, löytyy hyvin varustelluista ruokakaupoista. Saa helpommin mitattua tarvittavan määrän ravintoainelisiä.

mittalusikat.jpg

Jaahas. Kiireinen, työntäyttämä viikko takana ja huomena pitää taas kunnon unien jälkeen suunnata salille uuden ohjelman kans. Edellisen kerran kerkesin käymään tiistaina. :( Alotan huomenna taas kreatiinin vetelemisen ja tällä kertaa ihan ohjeen mukasena kuurina, toivottavasti tulee taas uutta potkua reeniin. :puntti:

Varmasti kysytty jo sen tuhatjamiljoona kertaa, mutta pistetään se tuhannesmiljoonasensimmäinen: Mitä kreatiini hyödyttää? Huomaako käytännössä mitään etua?

Mulla on noussu paino n.4kg, jos olen tehny sen tankkauksen. Siks en nykyään enää viiti tankata kreatiinia vaan otan sitä pelkästään palkkarissa. Nykyään paino nousee hieman, mutta ei noin paljon.

Back
Ylös Bottom