Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mulla ainaki ne finnit tulee just sillon ku lopettaa tai aloittaa kreatiinin käytön, ja itse ylläpitojakson aikana lähtee pois...

Otin aamulla ensinmäiset 10g kreatiiniä ja salilla oli selkä vähä kipee. Nyt tuli mielee et selkä on just munuaisen kohalta kipee mut hei 10 grammaa jotai kreaa. Onko vaa sattumaa et siitä kohasta kipee? Ja sellanen pistävä kipu ku kääntää lantioo.

Otin aamulla ensinmäiset 10g kreatiiniä ja salilla oli selkä vähä kipee. Nyt tuli mielee et selkä on just munuaisen kohalta kipee mut hei 10 grammaa jotai kreaa. Onko vaa sattumaa et siitä kohasta kipee? Ja sellanen pistävä kipu ku kääntää lantioo.

Sun selkäkivut ei kyllä mistään kreatiinista johdu, pikemminkin väärästä tekniikasta :david: tai sit oot vaan tehny kovan reenin :)

Itsellänikin oli arat kun tuli käytyä WC:ssä eka kerran jälkeen moneen otteeseen. Mutta nyt ei ole ollut ongelmaa kun oon palautusjuoman kanssa ottanut niin on imeytynyt paremmin ja ei ole ollut niin jumalaton WC:n tarve.

Salilla on nyt tullut hyvän aikaa käytyä ja olen harkinnut kreatiinin käytön aloittamista, kun tuli vastaa tämä Evolution Crp -valmiste. Eli tarkoituksena vissiin olisi että aamulla ja mahdollisesti ennen treeniä tulisi nauttia. Valmisteen esittelyssä lukee myös "tehokas rasvanpolttaja", mikäs tämän saan aikaan?

Salilla on nyt tullut hyvän aikaa käytyä ja olen harkinnut kreatiinin käytön aloittamista, kun tuli vastaa tämä Evolution Crp -valmiste. Eli tarkoituksena vissiin olisi että aamulla ja mahdollisesti ennen treeniä tulisi nauttia. Valmisteen esittelyssä lukee myös "tehokas rasvanpolttaja", mikäs tämän saan aikaan?

Mainospuheita, eli silkkaa potaskaa. Osta mieluummin halvin kreatiinimonohydraatti minkä löydät.

Itsellänikin oli arat kun tuli käytyä WC:ssä eka kerran jälkeen moneen otteeseen. Mutta nyt ei ole ollut ongelmaa kun oon palautusjuoman kanssa ottanut niin on imeytynyt paremmin ja ei ole ollut niin jumalaton WC:n tarve.

Mites ton kreatiinin sit saa imeytyyn paremmin ilman palkkaria?

Vähän tyhmä kysymys, mutta kysympä nyt kun tuli mieleen,
että olisin ostamassa nyt uutta palkkaria eri merkiltä mitä oon ennen käyttänyt ja se sisältää annoksessa 2G kreaa.
Sehän on aika pieni määrä mut voiko olla jotain haittaa jos ei muuten käytä kreatiinia eikä oo sitä tankkaillu? :D

Vähän tyhmä kysymys, mutta kysympä nyt kun tuli mieleen,
että olisin ostamassa nyt uutta palkkaria eri merkiltä mitä oon ennen käyttänyt ja se sisältää annoksessa 2G kreaa.
Sehän on aika pieni määrä mut voiko olla jotain haittaa jos ei muuten käytä kreatiinia eikä oo sitä tankkaillu? :D

Enpä ite ole huomannut mitään ihmeellistä eroa oon tankannut tai en. Kai tuokin määrä voi riittää, mut voihan siihen purkin kreaa vielä ostaa kylkeen jos tykkää, saa ennenkin napattua kreaa noin, ja vaikka jälkeenkin vielä lisättynä.

Munuaiset on sitten suurimmaksi osaksi kylkiluiden alla peitossa, että jos teillä tuntuu lantiossa kipua kreasta niin sit se on varmaan kasvain...

Ajattelin nyt ruveta joka päivä vetämään 5 grammaa. Viimeksi epäonnistui kokeilu kun otin sen veden kanssa ja koko päivän joutui minuutin välein virtsaamaan, nyt ajattelin kokeilla uudestaan appelsiinimehulla.

Mitä mieltä? Eikös tuolla tavalla onnistuisi paremmin ilman haittavaikutuksia, imeytyisi paremmin ja ei tulisi WC vaivaa?

Ja saako ton kreatiinikuurin vetää kerran vuodessa tai jotain? Ja kannattaako kuuria ottaa jos on vuodessa ottanut silloin tällöin joh ton 5 grammaa? Ja kumpi on parempi idea ottaa 5 grammaa päivässä vai 10 grammaa?

Ajattelin nyt ruveta joka päivä vetämään 5 grammaa. Viimeksi epäonnistui kokeilu kun otin sen veden kanssa ja koko päivän joutui minuutin välein virtsaamaan, nyt ajattelin kokeilla uudestaan appelsiinimehulla.

Mitä mieltä? Eikös tuolla tavalla onnistuisi paremmin ilman haittavaikutuksia, imeytyisi paremmin ja ei tulisi WC vaivaa?

Ja saako ton kreatiinikuurin vetää kerran vuodessa tai jotain? Ja kannattaako kuuria ottaa jos on vuodessa ottanut silloin tällöin joh ton 5 grammaa? Ja kumpi on parempi idea ottaa 5 grammaa päivässä vai 10 grammaa?

No hiilareiden kanssa kreatiini kuulema imeytyy paremmin niin vedä vain mehun kanssa, vaikka itselleni ei kyllä koskaan ole tullut moista ongelmaa vaikka veden kanssa olen aina vetänyt.
Kyllä krea kuurin saa vetää useamminkin kuin kerran vuodes, en nyt ihan varmaks muista mutta oliko se että kuukausi ois hyvä pitää aina taukoa edellisestä kuurista. Vaikka jotkut sitä vetää koko ajan ilman taukoja. Vedä mieluummin tuo 10g.

Näitä juttuja lukiessa ei voi muuta kuin todeta että kyllä tuntuu olevan hankalaa toi kreatiinin nauttiminen. Tuntuu ihan kuin oltais takaisin vuodessa '96 jolloin kreatiinia sai nauttia vain ja ainoastaan rypälemehun kanssa ja jos vahingossakin nautit sen "happaman" mehun kuten kreippi niin piloille meni ja kaiken joutui aloittamaan alusta...

Annostus:
Päivät 1-5 Sekoita 1 tl (kukkurallinen) 2-4 dl:an vettä 4 kertaa päivässä, nauti eri aikoina päivän aikana.
Päivä 6- Sekoita 1 tl (kukkurallinen)2-4 dl:an vettä kerran päivässä. Nauti kreatiinia heti harjoittelun jälkeen. Nauti kreatiinia myös harjoittelun välipäivinä. Käytä Kreatiini Monohydraattia 4-10 viikon ajan, ja pidä sen jälkeen ainakin 4 viikon tauko.
Vältä kofeiinipitoisia juomia Kreatiini Monohydraatin käytön aikana.

Juoko porukka täällä kahvia kreakuurin aikana?
Ite ajattelin ruveta ottaa kreaa, mutta päivä starttaa aina kahvilla joten onko haittoja?

Back
Ylös Bottom