Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Purypyrumikälievaatti on täyttä kuraa verrattuna peruskreaan, niin rasvanpoltto-ominaisuuksien (joita ei siis peruskreassa ole ja lienee mainostuskikka puryvaatissakin), suorituskyvynparannuksen kuin hinnankin osalta.

E: Wtf, en nyt yhtää tiiä että mihin viestiin vastasin, vikalla sivulla näkyy postauksia jopa vuodelta kivi ja keppi :O Mikähän tässä nyt on?

Purypyrumikälievaatti on täyttä kuraa verrattuna peruskreaan, niin rasvanpoltto-ominaisuuksien (joita ei siis peruskreassa ole ja lienee mainostuskikka puryvaatissakin), suorituskyvynparannuksen kuin hinnankin osalta.

E: Wtf, en nyt yhtää tiiä että mihin viestiin vastasin, vikalla sivulla näkyy postauksia jopa vuodelta kivi ja keppi :O Mikähän tässä nyt on?
Minu kysymykseen taisit vastata :hyvä:

Siltähän tuo näyttää, en mä sitä mikskään omaksi oivallukseksi arvellukkaan,
en näköjään osaa käyttää tota hakua, pitää vissiin opetella :worship:

Vaikka kyllähän tuolla oli yhtä paljon vääntöä kahvin vaikutuksista, jos tuo diureettiinen
vaikutus on se olennainen, niin mulle sillä ei ole merkitystä kun joudun vetää noita
Diurexeja muutenkin. Diabeteksen takia munuaisten suojaksi, eli kusettaa muutenkin koko
ajan :hyper:

Kyllä se kofeiini jossain määrin haittaa kreatiinista saatavaa hyötyä jos samaan aikaan vetää huiviin.

Tuolla A.Mannisen postaama tutkimus asiasta. Aika monimutkaisen kuuloinen asia.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=74038&highlight=kofeiini*#post74038

In conclusion, the present study shows that short-term caffeine intake, but not acute caffeine intake, inhibits muscle relaxation. This negative impact of caffeine on RT (relaxation time) counteracts the beneficial effect of creatine supplementation on muscle RT.

Noniin pojat:

Myytti 5. Kofeiini kuivattaa elimistöä

Kofeiini voi saada sinut virtsaamaan, mutta tutkimusten mukaan kofeiinipitoisten juomien nauttiminen ei nesteenpoistosta huolimatta aiheuta elimistön kuivumista, vaan kahvinjuonnin jälkeen erittyvä virtsamäärä tasaantuu vuorokauden kuluessa. Lisäksi esimerkiksi kohtuullinen kahvin juonti voidaan katsoa osana päivittäistä nesteensaantia.

http://www.tohtori.fi/?page=3641911&id=1608381

Ton perusteella kyllä ihan turvallisesti pitäisi voida kahvia vetää huiviin, kuhan vaikka pitää parituntia väliä varmuuden vuoks kahvinjuonnin ja krean oton välillä.

Se kofeiinin haitallinen vaikutus kreatiiniin ei perustu tuohon nesteenpoistovaikutukseen.

Erillään kun kittaa kaffea ja kreaa niin hyvin menee elämä.

"Se kofeiinin haitallinen vaikutus kreatiiniin ei perustu tuohon nesteenpoistovaikutukseen.

Erillään kun kittaa kaffea ja kreaa niin hyvin menee elämä. "

Päätän luottaa tuohon, niinkun jo kirjotin, mua kusettaa muutenkin ku joutuu
syömään nesteenpoisto tabuja. Sitä on tässä iässä kaikenlaista sontaa,kaikki
paikat paskana ( no ainakin melkein ), mutta periksi ei anneta :dance2:

Kävin ostamassa UFS wheyn, malton ja kreatiinin ja ajattelin aloittaa kreatiinin tankkauksen. Onko siitä mitään haittaa, jos on käyttänyt treenin jälkeen fastin muscle plussaa noin 3kk (sisältää kreatiiniä 5g / 100g)? Pitäiskö pitää taukoa jonkun aikaa kreatiinistä ja vetää pelkät wheyt ja maltot treenin jälkeen?

Kreatiini kuuluu talvireenikauteen. Tai ainakin täytyy hankkia poikaystävä :D
(Lue: kerää pari kg nestettä ja voi vaikutta ihoon.)

Jotenkin tässä kesähelteillä turhamaisuus vaan voitti. Tavallisesti lakto-ovo-vegenä otan koko ajan, ilman taukoja. Ja toimii.

Kävin ostamassa UFS wheyn, malton ja kreatiinin ja ajattelin aloittaa kreatiinin tankkauksen. Onko siitä mitään haittaa, jos on käyttänyt treenin jälkeen fastin muscle plussaa noin 3kk (sisältää kreatiiniä 5g / 100g)? Pitäiskö pitää taukoa jonkun aikaa kreatiinistä ja vetää pelkät wheyt ja maltot treenin jälkeen?

Itse olin vetänyt 3 kuukautta G-Mass jauhetta missä myös on samanverran niin itse en aloittanut tolla 20 gramman kuurilla vaan tolla 5 gramman päiväannoksella.

Jouhou, nyt on kaapissa pussi monoa odottamassa huomista treeniä. Mites kun olen nyt käyttänyt pyruvaattia pussillisen (tänään viimeinen satsi), tarviiko tankkausta monolla vai voinko suoraan siirtyä 5-10g/pv käyttöön?

CRP:tä yleensä tullu vedeltyä aamuin/ennen treeniä. Oliko mono tarkoitus ottaa pääsääntöisesti ennen ja jälkeen treenin?

Joo, treenipäivinä ennen ja jälkeen treenin, näin ainaki ite otan. Välipäivinä otan yleensä yhden annoksen joko aamulla tai ennen nukkumaanmenoa.

Itse lopetan ton käytön kun en kestä tota WC:ssä olemista ja sitten on munuaiset kipeät kun joutuu WC:ssä purjaamaan.

Kokeilin ottaa mehun kanssa mutta sama homma kun veden.

Ainoastaan ota tästä lähtien palautusjuomassa, siinä ei tule mitään sivuvaikutuksia.

Ite käyttäny jatkuvasti (lue: niin pitkään kun purkki riittänyt) 5g palautusjuomassa.

Joskus ekan kerran kun kreaa ostin, vedin tankkausjaksot yms ohjeiden mukaisesti mut sen jälkeen oikeestaan ainoastaan treenipäivinä palautusjuomassa toi 5g. En ite huomannu eroo tuloksissa noiden kahden tavan välillä.

Joonatani näytti viime kaudella turpoovan vähä joka puolelta.

Back
Ylös Bottom