Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Selvä tämä, eli pistän huomenna pussia tilaukseenKreatiinihan on dietille varsin bueno. Kerää lihaksiin nestettä, tuo hitusen voimaa ja kestävyyttä, mitkä dietillä yleensä kärsii. Sillä nestepöhöllä ei ole mitään väliä, koska siitä pääsee eroon koska haluaa lopettamalla kreatiinin käytön.

Kreatiini kerää nestettä elimistöön. Joillain naama pullistuu, toisilla pili ja kolmannella perse. Jollain ei tapahdu mitään.
Itellä tuo nestepöhö on ainakin ollut niin pientä, ettei sitä juuri ainakaan itse huomaa.
Semmosta kyselisin vaan että kun mulla on tommonen "American Pure Creatine 100% Monohydrate" func foodin eli toisin sanoen fastin tuote, niin oisko siitä mitään hyötyä Jalkapallon kannalta (esim että jaksaako juosta sen 90 minuutia kentällä paremmin, potkuvoimaa lisää jne.) jos vetäisin noin 5g päivässä kun en oo ennen vetäny.![]()
Kyllä siitä pientä apua on palautumisen ja kestävyyden kannalta, mutta potkuvoimaa ei tule lisää ellet rupea treenaamaan enemmän, koska kreatiini itsessään antaa lähinnä mahiksen vääntää yhden tai pari toistoa enemmän sarjojen loppuun ja sitä kautta voimaa tulee lisää kun pystyy hajottamaan lihasta treenatessa enemmän kun lihaksissa aineenvaihdunta pelaa ylimääräisen lihasnesteen ansiosta.
En näkisi välttämättä tarpeellisena kreatiinia jalkapallossa, mutta ei se pahaakaan tee, ehkä auttaa hieman. Worth a try.

aika pelottavaa.. :D mihis sulle se sitte tuli?

Jööti ei irtoa normaalisti (kuten ennen), ei suoranaista ummetusta, mutta paremmin sais tavara irrota. En käyttäny edes kreatiinin latausjaksoa vaan suoraan ylläpitojakson annos ja sekin vajaana. Tiesin jo aiemman käytön perusteella, että tällaista on luultavasti luvassa, joten oon koittanu juoda nestettä enemmän. Ei auta. Vaikka voi olla, että lisääntyneellä protskun käytölläkin on merkitystä, niin oon silti melko varma, että johtuu nimenomaan tuosta kreatiinin nestettä sitovasta vaikutuksesta, jolloin jööti ei enää kulje suolessa yhtä sujuvasti. Vaikka haittavaikutus ei ole paha, niin mieluummin silti entinen normaali tilanne takaisin-->luultavasti lopetan käytön.