Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

En usko, että tosta määrästä menis sekaisin. Suuremmasta määrästä on tosin itelläkin mennyt aikoinaan, mutta kun viisastui ja jakoi useampaa osaan, niin ei ongelmia.
Veikkaisin edellisen tapaan muita ongelmia.

Mutta eihän toi wrangen tabletti kreatiini oo 100% kreatiinia vaan 75%. Mulla oli niin kuin oloin syömään kreatiinia ei saanut parina ensimmäisenä yönä nukuttua.

Joo, tuskin johtuu tuosta kreatiinista. Lopetin kuitenkin nyt sen syömisen. Saa nähdä auttaako.

Vertakin näyttäs tulevan paskan mukana. Mikä liene paksusuolentulehdus tai peräpukamia. Saatanan saatana :curs:. Tais jäädä tänään kyykyt kyykkimättä.

Originally posted by Vuoris

Vertakin näyttäs tulevan paskan mukana. Mikä liene paksusuolentulehdus tai peräpukamia. Saatanan saatana :curs:. Tais jäädä tänään kyykyt kyykkimättä.

perkeles! mulla sama juttu. syön wrangen krea-jauhoa,sitä missä valkonen purkki, ja punaset tekstit, ja paskan mukana kans verta, ainaku "kuurittelen". onneks ei enää paljon jälellä tosta purkista. pihikun olen, en varmasti lopeta kesken, vaikka paskantaisin kettinkiä! :whip:

Tarja,

Laitappa tosiaan tulemaan koko aineisto myös mulle e-maililla. Voit ilmeisesti lähettää sen privattimailin kautta. Ei viitsi tänne alvariinsa omaa mailiosoitetta heittää, kun täällä voi liikkua mitä tahansa pervoja :D

PS. Liitetiedostoksi suositellaan laitettavaksi myös tutkijaryhmän naispuolisten edustajien nakukuvia :lol2:

Originally posted by gold
perkeles! mulla sama juttu. syön wrangen krea-jauhoa,sitä missä valkonen purkki, ja punaset tekstit, ja paskan mukana kans verta, ainaku "kuurittelen". onneks ei enää paljon jälellä tosta purkista. pihikun olen, en varmasti lopeta kesken, vaikka paskantaisin kettinkiä! :whip:

Paljonkohan mahtaa olla raskasmetalleja ja muita epäpuhtauksia mukana...?

Ite vedin tota samaista ainetta yhden purkin. Parhaimmillaan alotusannokset n. 20g/ päivä kahteen osaan jaettuna. Ei kyl ollu mitään ongelmia mahan eikä minkään muun kans.
Joko ihmiset on erilaisa, tai se kreatiini ei oo lähellekkä tasalaatusta, tai sit teidän ongelmat johtuu jostain muusta. Kannattas kyl hipsiä vähitellen lääkäriin jos paskantaa verta tms.

Wrangen kreatiini (jauhe)

Tota on tullut käytettyä vaihtelevia määriä aina 15g/pv asti. Ostin purkit joskus vuonna kivi ja miekka ja hyvin on toiminut vieläkin. Ei mitään ongelmia oo ilmennyt. Treenissä jaksaa tehdä muutaman toiston enemmän samoilla raudoilla ja plussana energisempi olo. Lisäksi nostaa painoa keräämällä nestettä. Lihakset näyttää myös täyteläisemmiltä tankkauksen aikana.

Olen tosin kuullut tuttaviltani eriäviä mielipiteitä kreatiinin sopivuudesta eri ihmisille (mm. vatsa sekaisin, epämielyttävä lepopulssin nousu), joten kai me kaikki sitten ollaan hiukan erilaisia ja joillakin voi olla yliherkkyyttä juuri kreatiinin suhteen.
Sikäli harmi että kreatiini on ainoa lisäravinne, jonka vaikutuksen olen positiivisesti huomannut.

Tuli tässä mieleen, josko eri valmistajien (lue eri purkittajien) kreatiineissa olisi sittenkin jotain eroja?! Joku aika sitten sain syötyä loppuun fastin 900g laatikon ja pidin taukoa about kuukauden. Sitten ostin XXXXXXXin (firma, josta ei täällä saa keskustella :)) kreatiinia sellaisen pienen lasipurkin, kun mielestäni se fastin könttä on liian suuri. No, vaikutukset tuntuu olevan 'toista luokkaa' nyt kun olen tuota uutta syönyt. Tulokset ei ole koskaan pompsahtanu ylöspäin niin hyvin kuin nyt! Fastin jauho alkoi loppua kohden olemaan jo melkein vuoden vanhaa, voiko se kenties vaikuttaa asiaan? Säilytysolosuhteet on kyllä olleet hyvät. Eli: onko kreatiineissa eroja, sittenkin??

Originally posted by apophis
Sitten ostin XXXXXXXin (firma, josta ei täällä saa keskustella :))
Saa keskustella. Se on sanottu moneen otteeseen. Mainostaminen ja lisäravinnekauppojen nettilinkit kylläkin katoaa mystisesti. :)

Re: Re: Kestotopic: Kreatiini

Originally posted by Tomi
Saa keskustella. Se on sanottu moneen otteeseen. Mainostaminen ja lisäravinnekauppojen nettilinkit kylläkin katoaa mystisesti. :)
Ai TwinLab on kumonnut kiellon vai mitä häh?

Eipäs takerruta pikkuseikkoihin :david: Vaan keskustellaan tieteellisesti että onko niissä kreatiineissa eroja tai huononeeko ne vanhetessaan. Nimittäin mulla meni melkein vuosi tuhota se fastin laatikko...

Re: Re: Kestotopic: Kreatiini

Originally posted by Tomi
Mainostaminen ja lisäravinnekauppojen nettilinkit kylläkin katoaa mystisesti.

No hohhoijaa, eiköhän kuka tahansa taliaivo löydä nettisivua firman nimen perusteella...:rolleyes:

Originally posted by gold
ei se niin oo..ite syön vitamiinitabuja ja kreatiinia menee tälläkkin hetkellä..ei mitään haittaa ainakaan minusta imeytymisen kanssa..

Mulla sama homma. Otin molempia samaa aikaa enkä huomannut mitään haittaa.

Re: Re: Re: Kestotopic: Kreatiini

Originally posted by VahvaJussi
No hohhoijaa, eiköhän kuka tahansa taliaivo löydä nettisivua firman nimen perusteella...:rolleyes:
Heh, no ei kai ole tarkoituskaan yrittää kieltää firmojen olemassaoloa, mutta linkit on kai vähän verrattavissa noihin bannereihin eli mainoksiin, joista LRP juma.. eiku sponssina hieman maksaakin :)

Itseäkin kiinnostaisi kyllä tietää, millaisia kokemuksia muilla on eri kreatiinimerkkien eroista? Onko kreatiini kuitenkin merkistä riippumatta samaa ja onko ero ainoastaan tarra paketin kyljessä? Kuinka kauan pysyy tavara hyvänä ja vaikuttaako melkein vuoden seisominen vaikka olisikin kuivassa tilassa. Itse ainakin epäilen, että kosteutta hiemankin saatuaan, teho voi laskea ja sementiksihän tuo menee.

Re: Re: Re: Re: Kestotopic: Kreatiini

Originally posted by Phat
Heh, no ei kai ole tarkoituskaan yrittää kieltää firmojen olemassaoloa, mutta linkit on kai vähän verrattavissa noihin bannereihin eli mainoksiin, joista LRP juma.. eiku sponssina hieman maksaakin :)

niin no joo en mä tota tullu ajatelleekskaan..

Voihan sitä olla tutkittu ja todettu että heikentää, mutta siinä tapauksessa se heikentää ainoastaan nimellisesti.. Noita tutkimuksia aineiden vaikutuksista toiseen aineeseen tehdään aika usein ja sitten jos jotain todetaan (varsinkin liittyen lisäravinteisiin) niin tuleekin hirvee haloo eikä kuitenkaan kerrota miten paljon se esim. tässä tapauksessa heikentää tehoa, joten ennen kunnon tutkimuksia ja tulosten julkaisuja en ainakaan itse tee mitään järjestelyjä..

Back
Ylös Bottom