Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kyllä se FASTin kreatiini toimii olen käyttänyt puolisen vuotta. Heti kun aloitin tauon varsinkin penkin sarjapainot tippuivat useita kiloja ja tauon jälkeen voimat taas lisääntyvät! :D

En ole twinlabin kreatiinia kokeillut, mutta jos se on tehokkaampaa niin voi sitä ehkä ostaakin! Onko paljon FASTia kalliimpaa?

----------------------------------------------------------
Hit it fast it it strong!!!!!!

Itse olen käyttänyt FASTin ja Tai Kanen kreatiinia, en ole huomannut niiden välillä eroa. Tai Kanen hinta (500g) oli n.25e, FAST maksaa vähän reilu 30e (900g). Twinlab maksaa tuon yllä olevan linkin mukaan 58e (1kg).

Eli Twinlab on hieman kalliimpaa kuin Tai Kane, mutta halvimmaksi jää FAST (halpa=huono?)
Aion itse kokeilla Twinlabbia, josko siinä jotain eroa huomaisi :eek:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Cybertrash
Jos kukaan tietää kokemuksesta mistä saa sitä "aitoa" tavaraa

No jos purkin kyljessä lukee CreaPure, niin se tarkoittaa että jauho on saksalaisen Degussan valmistamaa heidän patentoimallaan menetelmällä. Kaikkien lähteiden mukaan mitä olen nähnyt, se on sitä puhtainta mitä löytyy, ei ole jäänteitä. Ei sano sitä että muut olisivat käytännössä epäterveellisempiä tai tehottomampia.

Degussa on todennäköisesti valmistaja joka oli tuossa aikasemmin postatun linkin taulukossa eka (=puhtaimmalla) paikalla.

Originally posted by mysrerious
Kyllä se FASTin kreatiini toimii olen käyttänyt puolisen vuotta. Heti kun aloitin tauon varsinkin penkin sarjapainot tippuivat useita kiloja ja tauon jälkeen voimat taas lisääntyvät! :D

En ole twinlabin kreatiinia kokeillut, mutta jos se on tehokkaampaa niin voi sitä ehkä ostaakin! Onko paljon FASTia kalliimpaa?

Jos tarkotat että pidit taukoa kreatiinin käyttämisestä ja sarjapainosi tippuivat niin ihmettelen suuresti. Kai näinkin voi käydä. Twinlab on about kaks kertaa kalliimpaa mut on se sen arvosta mun mielestä.:thumbs:

No mitäs mieltä ootte Creatine-XR:ästä? Ite hommasin sit tos pari viikkoo sit ja tuntuis se voimatasoki nousseen... Kukaan muu kokeillu kyseistä kreatiinia?

menettääkö kreatiini tehoaan parasta ennen päivämäärän jälkeen ja kuinka suuria kerta annoksia ois hyvä ottaa?

Itsekin olen nauttinut Fastin ja tWinLabin kreatiinia, ja kyllä tuntui että jälkimmäinen toimii paremmin. Pistän siis seuraavaa kreatiinisatsia ostaessani rahat [tvinläppiin].

Joo mutta ajatelkaas tätä: Jos kerran Fast on puolet halvempaa kuib TwinLab, ni silloin sitä saa samalla rahalla 2x enemmän :eek:

Eli jos tuo TwinLab ei ole kuin jotain 1,5x parempaa kuin Fast ni kyllä sitte kannattaa ostaa Fastia ja käyttää 2x isompia annoksia kuin TwinLabsia. Voittaako määrä laadun? Ei se mitään haittaa vaikka jotain kemikaaleja tulisikin kehoon, niitä tulee nykyään jo omenankuoristakin ja siitä jos kävelee suu auki pihalla.

Olisko korvien välissä vika, jos jollain ei FASTin krea toimi. Ite oon nyt taas hitusen vajaat pari viikkoa sitä käyttänyt (välissä parin kuukauden tauko) ja tuona aikana paino on noussut kolme-kolme ja puoli kiloa, ilman, että olisin edes saanut päivittäistä kaloritavoitetta läheskään aina täyteen. Eli eiköhän tuo paino sitä krean tuomaa nestettä ole...

Kyllä FAST ainakin minulla on toiminut... parissa viikossa tuli n.4kg painoa lisää... alku tankkauksen jälkeen olen ottanut n.5g päivässä ja hyvin tuntuu toimivan

Tai Kane on kanssa kokeiltu pariin otteeseen ja kyllä silläkin paino nousi, fast oli vaan edullisempaa joten en näe mitään syytä maksaa ylimääräistä

Ja jos kerran Twinlabs on vielä kalliimpaa niin jää ihan varmasti ostamatta

Join tuossa eilen aamulla Tauriini kreatiini juoman ja kaksi L-Carnitine kapselia.Noin puolen tunnin kuluttua tulivat creatiinit ulos oksennuksen olomuodossa.
Olisiko Kenelläkään mitään hajua mistä oikein johtuu?

Originally posted by Jeesus19
Join tuossa eilen aamulla Tauriini kreatiini juoman ja kaksi L-Carnitine kapselia.Noin puolen tunnin kuluttua tulivat creatiinit ulos oksennuksen olomuodossa.
Olisiko Kenelläkään mitään hajua mistä oikein johtuu?
Kuin kauan oot käyttäny näitä kyseisii aineita, vai kokeilitko ekaa kertaa ja laatta lens?

Kyl olen noita vetänyt jo puolisen vuotta mutta aina syönyt noin 30min tuon juoman jälkeen.Nyt ei ollut aikaa syödä ja se oli varmaan syy siihen että ne tuli ulos

Ööh. Onkos mulla sitten joku rautavatsa? Ostin tuossa huvikseni kreatiinia jokunen viikko sitten kokeilumielessä. Ensimmäisen satsin vedin suoraan lasiin vettä sekoitettuna ja aivan tyhjään vatsaan (satsin koko oli 10g). Tämä oli siis tätä täällä paljon hehkutettua TwinLabin kreatiinia. :)

Tuon päälle join myös hiukan appelsiinituoremehua, jonka jälkeen juutuin puoleksi tunniksi vastaamaan sähköposteihin, jonka jälkeen seuras aamiainen. Ei tuosta kyllä seurannut minkäänlaista pahoinvointia tai mitään. Sarjapainoja sain tosin ylös, eli lähempänä maksimia voi treenata ja jaksaa tehdä toistoja. Maksimit taas ei noussut, mutta kaikkea ei voi saada. :)

Originally posted by naksu
Ensimmäisen satsin vedin suoraan lasiin vettä sekoitettuna ja aivan tyhjään vatsaan (satsin koko oli 10g).
Niinhän se nimenomaan neuvotaankin ottamaan, tyhjään mahaan. Ei mullakaan ole ollut ongelmaa tuossa.
Tuon päälle join myös hiukan appelsiinituoremehua
Hivistelyä tai ei - virhe. Tuosta on ollut jotain juttua että sitrushedelmät heikentävät kreatiinin imeytymistä tjsp...

Sarjapainoja sain tosin ylös, eli lähempänä maksimia voi treenata ja jaksaa tehdä toistoja. Maksimit taas ei noussut, mutta kaikkea ei voi saada. :)
Näinhän kreatiini juuri vaikuttaa. Maksimit nousevat sitten sen ansiosta kun olet voinut tehdä enemmän toistoja, ei siis heti.

Back
Ylös Bottom