Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Juu sisältää mut oon lyönny sitä pikkasen lisää siihen. Ja tällä kysymyksellä nyt ajoin sitä takaa et mihin tuo krea sekottus parhaiten kun ei se tuohon muscle+:n meinaa oikein sekottua kunnolla

hhhhmmmm... ei se taida sekottua sen paremmin tai huonommin siihen kuin mihinkään muuhunkaan litkuun. Ite huomasin ku otin sitä veden kanssa, että se sekottuu aavistuksen paremmin ku otat hieman lämpimmpää vettä, ei tokikaan -Lämmintä- vettä, mutta ei nyt ihan jääkylmääkään. Ite heitän se nykyään omien protskujen sekaan ja ihan hyvin se sinne menee, huitaset tarpeeks nopeesti naamariin niin ei kerkee tippua sinne pohjalle.

Anteeksi vaan mutta aika turha ketju..

Ite laitan ihan palkkarin sekaan ja siellä seassa sekottuu niinkun muutkin jauhot kun vaan ravistaa...

Vähän voi olla hölmö kysymys:david:. Olin joskus yli pari kuukautta sit ryypiskelemässä ja kreatiinia olin käyttänyt ennen sitä jo jonkun aikaa päivittäin ja sit seuraavana krapula päivänä rupesin normaalisti ottamaan kreaa taas ja olen käyttänyt sitä tähän päivään asti niin mun paino on ollu muutaman kilon korkeempi siitä krapula päivästä tähän päivään saakka. Niin että onko se ns. "krapula paino" voinu jäähä mun kehoon sen krean takia?

Tuli tänään kreatiini postissa, UFS creatine. Siinä lukee et sais ottaa 5g päivässä ja vuorokausi annosta ei saa ylittää. Pitäiskö mun nyt käyttää tota pussin ohjeiden mukaan vai tämän topicin ekan postauksen mukaan?

Sekottaako kukaan muu kreatiinin limuun?
(fastin kreatiini =>fanta mandarin about 1/4 mukillinen )
Sehän on hiilihydraattijuomaa, ja muutenkin sekoittuu tosi hyvin.
Veden ja maidon kanssa jauho tuppaa jäämään pohjalle.

Taitaa olla 5g elintarvikeviraston asettama raja, koska ei olla tutkittu paljon voi ottaa. Mun tiedon mukaan n. 10-20 grammaa vois ottaa päivässä.

Tuli tänään kreatiini postissa, UFS creatine. Siinä lukee et sais ottaa 5g päivässä ja vuorokausi annosta ei saa ylittää. Pitäiskö mun nyt käyttää tota pussin ohjeiden mukaan vai tämän topicin ekan postauksen mukaan?
Pidänkö 5 päivän latausjakson vai mikä se nyt oli?

^^ Pidä tai älä pidä, ihan oman mielen mukaan

Taitavat lähes kaikki kreatiinit nykyisin olla Creapure-firman tekelettä, ts. samaa jauhoa saa moneen eri hintaan ja erilaisissa pöntöissä. Halvimmillaan taitaa saada alle 20 eurolla kilogramman pöntön, josta kyllä riittää toviksi. Mainostaa en uskalla. Btw. pöntössä/pussissa pitäisi lukea "Creapure (tm)", josta sen voi tunnistaa potentiaalisesti kyseisen saksalaisen valmistajan jauhoksi. Kilpailuhenkiset puhuvat, että jotkut jauhokauppiaat väärentävät tuota tuotemerkkiä omiin myyntiartikkeleihinsa, ts. ei olisi puhtaat jauhot pussissa. Liekö totta?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
voiks kreasta mennä pakki sekasin ? eile alotin ottaa kreaa ja eile illal ja tänä aamul vähä pakki sekasin
Saattaa se mennä mutta aika harvinaista. Mulla oli ekat muutaman päivän latausjaksolla pakki sekaisin sillon ku rupesin käyttämään. Tiedä sitten että johtuko se oikeasti edes kreatiinista.

Back
Ylös Bottom