Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Olen Nilziratorin kanssa saman ikäinen eikä tullut kyllä minkäänlaista pöhöä. Eikä naamaan mielestäni tullut normaalia enempää finnejä. Paino nousi n.3-4 kiloa. Olen nyt ollut ilman kreatiinia noin viikon eikä paino ole ainakaan vielä laskenut enkä ole huomannut mitään eroa. En tiedä aloitanko uudestaan.. Ei tuntunut sellaista hyötyä että kannattaisi jatkaa. Joillakin voi kyllä toimia. Kerrohan Nilzinator sitten minkälaisia vaikutuksia tulee. Ja tsemiä treeniin :thumbs:

Paino nousi 3-4 kiloa etkä vieläkään näe/tunne mitään hyötyä kreatiinista? Itse vedin juuri "kuurin" ja painoni nousi tasan 0,5 kiloa.. Ei se tosiaan mitään ihmeainetta ole, mutta jos itselläni olisi samalla tavalla noussut paino jatkaisin kyllä uudella purkilla.

Paino nousi 3-4 kiloa etkä vieläkään näe/tunne mitään hyötyä kreatiinista? Itse vedin juuri "kuurin" ja painoni nousi tasan 0,5 kiloa.. Ei se tosiaan mitään ihmeainetta ole, mutta jos itselläni olisi samalla tavalla noussut paino jatkaisin kyllä uudella purkilla.

No eikös se ole tärkeämpää että painot nousee kuin että paino nousee? :david:

Vaikuttaako tuo kreatiini pillerin muodossa paljoa? Active Muscle Pro-ceed nimike.
"Kreatiinin etyyliesterimuoto. Omaa kreatiinin perusvaikutukset ja väitetään paljon tehokkaammaksi.

1-2 annosta 2 kertaa päivässä ruokailujen välissä veden kanssa."
Ja lainaus pakkotoiston kauppa osiosta.

Voiko kreatiinista tulla iho-ongelmia? Nimittäin viimeaikoina on alkanut tulla ihottuman tapaisia läiskiä eri puolille kroppaa yli kuukauden käytön jälkeen (n. 5g/päivä). Tosin veden juominen on viime aikoina jäänyt hieman liian vähäiseksi, vaikuttaakohan sekin tuohon?

Tämä tosin ehkä kuuluisi tyhmien kysymysten triidiin :david:

Jotku sanoo että jotain lievää aknea tai muuta vastaavaa vois tullu, mutta en ainakaan omallakohdalla tällästä oo huomannu. Veden juonti kannattaa muutenki vaikka ei kreatiinia käyttäiskään, lähtee kuona-aineet elimistöstä tehokkaammin ku juo paljon.

Voiko kreatiinista tulla iho-ongelmia? Nimittäin viimeaikoina on alkanut tulla ihottuman tapaisia läiskiä eri puolille kroppaa yli kuukauden käytön jälkeen (n. 5g/päivä). Tosin veden juominen on viime aikoina jäänyt hieman liian vähäiseksi, vaikuttaakohan sekin tuohon?

Tämä tosin ehkä kuuluisi tyhmien kysymysten triidiin :david:

Virallista vastausta en tiedä mutta itselläni tuli ensimmäisellä kreatiinin tankkausjaksolla punaisia näppylöitä kainaloihin. Ne eivät olleet finnejä mutta sellaisia kutisevia täpliä... Ja vain kainaloihin. Voi olla jokin muukin (esim allerginen) reaktio, mutta se katosi noin kuukaudessa ja ei ole enää näkynyt.

Aloitin taas lyhyen kreatiinitankkauksen pienen tauon jälkeen. Ei ole mitään merkittävää huomannut, ehkä posket hieman pullistunut. Salilla kulkee ihan hyvin näin juhannuksen jälkeiseksi viikoksi....

Jeps, eli kreatiini se sittenkin taitaa olla, ainakin osaltaan.. Kainaloihin ja olkavarsiin tuli ensimmäiset läiskät ja nyt on ruvennut oikea nännikin kutisemaan ja kuivumaan. Ja tuo vedenjuonti oli vain jotenkin jäänyt vähemmälle huomaamattani. [mutu]Kreatiinia käytettäessä kai pitäisi juoda hieman normaalia enemmän?[/mutu]

Itse olen sen 5 päivän tankkauksen suorittanut... Maha ei ole mennyt sekaisin. Pää oli eilen melko kipeä, mutta en osaa sanoa oliko kreatiinin syytä, koska nukuin melko pitkään, joten sekin saattoi olla syynä.

moi!

Voikos sitä kreatiinia ottaa liikaa. onko totta että elimistön oma kreatiinin tuotanto loppuu kokonaan jos ei pidä sen käytössä taukoa?

Tiedänpä nyt miksi tuonne lukioon päädyyn :)

Mielenkiintonen artikkeli!

Sekasyöjillä tuota vastaavaa ei ole käsittääkseni huomattu; tässähän käytettiin tutkimushenkilöinä kasvissyöjiä ja vegaaneja, joilla kreatiinin saanti voi olla vähäisempää.

beef.jpg

miten ootte käyttäny leaderin kretiinipyruvaattia? purkissa lukee että 5g 45 min. ennen treeniä, mutta esitteessä lukee että 5g myös treenin jälkeen? tarviiko ko. tuote hiilareita imeytyäkseen paremmin niinku monohydraatti?

Ite olen vetänyt purkin kyljessä suositellun määrän aamulla tyjhään mahaan n. puoli tuntia ennen aamiaista. Omassa puryvaatipurkissa kerrotaan tekemään niin. Valmistajan nimeä en muista.

p.s. en ole mikään ammattilainen lisäravinnehommissa...

miten ootte käyttäny leaderin kretiinipyruvaattia? purkissa lukee että 5g 45 min. ennen treeniä, mutta esitteessä lukee että 5g myös treenin jälkeen? tarviiko ko. tuote hiilareita imeytyäkseen paremmin niinku monohydraatti?

otan n. tuntia ennen treeniä ja lepopäivinä milloin sattuu. hyvin on toiminut ilman hiilareitakin...

Kysytäänpä nyt tyhmä kysymys. Mihin kreatiinipyruvaatin teho perustuu? Normaali kreatiinin teho perustuu siihen että se lisää solujen nesteen määrää (näin olen ymmärtänyt), mutta pyruvaatti purkissa olevan tekstin mukaan se ei lisää nesteen määrää.

Back
Ylös Bottom