Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :DTombster sanoi:Mulla on tapana ottaa kreatiinia joka aamu 5g ja lisäksi treenipäivänä 5g palkkarissa. Voiko tolla tavalla mennä ympäri vuoden vai tarviiko jossain välissä pitää taukoa kreatiinin käytöstä?
harde20 sanoi:Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :D
Vaikee sanoo.... yläselkään ja epäkkäisiin ainaki, mutta en tiedä johtuuko se sitten kreasta vaiko luonnollisesti korkeasta testotasosta :whip:soikkeli sanoi:Onkos teille ruvennut finnejä pukkaamaan kreasta?
Jollei tee sitä tankkausta niin nauttimalla 5g/päivä varastojen täydentyminen kestää 4-6 viikkoa. Mutulla sanoisin että kannattaa tankata ja sitten ottaa jatkuvasti palkkarin yhteydessä, muistaa tankkausviikolla juomisen paremmin. Loppupeleissä ei vissiin mitään eroa...Jackylo sanoi:Jos koittaa tätä kreaa palkkarin sekaan metodia niin onko pienehköstä kreatiinin tankkauksesta esim viikkoa ennen mitään apua ja onko siinä järkeä? Jotta saisi sen tason hyväksi jo ennen..
neutraali sanoi:n,5 vko:a on 5vko:a off on hyvä ainakin mulle, joskus menee pidempiäkin jaksoja etten käytä ollenkaan, viimeksi oli 10viikkoa etten käyttänyt. itse siis käytän aina kuuri luontoisesti. 5viikon aikana menee puolenkilon pönttö kreatiinia. melkeinpä voi sanoa että mitä pidempi tauko sitä paremmin krean "potkimisen" huomaa.
"Meinaatko, että tuon kaltaisesta "yliannostuksesta" on hyötyä, verrattuna siihen, että ottaisit vaikka 5g päivässä? Se tekee noin 15g/pvä ja kuulostaa aika paljolta.neutraali sanoi:n,5 vko:a on 5vko:a off on hyvä ainakin mulle, joskus menee pidempiäkin jaksoja etten käytä ollenkaan, viimeksi oli 10viikkoa etten käyttänyt. itse siis käytän aina kuuri luontoisesti. 5viikon aikana menee puolenkilon pönttö kreatiinia. melkeinpä voi sanoa että mitä pidempi tauko sitä paremmin krean "potkimisen" huomaa.
kaikenlaisia annoksia on kokeiltu ja eripituisina jaksoina, tuo on ollut minulle se toimivin. ei se "15"g oo paljoa 120kiloselle. tuohon 5vko:on kuuluu siis tankkaus+ylläpito jakso.rahkanaama sanoi:Meinaatko, että tuon kaltaisesta "yliannostuksesta" on hyötyä, verrattuna siihen, että ottaisit vaikka 5g päivässä? Se tekee noin 15g/pvä ja kuulostaa aika paljolta.
rahkanaama sanoi:Varmaan ihan oikea annostus tuon kaliiberin äijälle. Pääs unohtuu, että ollaan eri sarjassa. :lol2: :piis:
rahkanaama sanoi:Itse en ole huomannut tankkausjaksoista tai isommasta annoksesta merkittävää hyötyöä. ;)