Kovaa treeniä leikkauksesta kuntoutuvalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luk
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Luk

Oon 18-vuotias tyttökoripalloilija. Oon ollu alku syksystä reenaamatta "kovaa". Jalkapöytä leikattii maaliskuussa ja nyt oon saanu luvan tehä kaikkea muuta kuin juosta ja tehdä hyppyjä/ponnistuksia.

Teen kuntoutusliikkeita 4-5 kertaa viikossa 1-2 kertaa päivässä, mutta pelkkä kuntoutus ei riitä minulle nyt. Haluan enemmän.
Eli onko kenellekään suositella jotai erittäin tehokasta kunnon kasvatukselle olennaista tapaa ilman juoksemista/pyöräilyä? Vesijuoksu menee, mutta se on puuduttavaa ja tylsää, jota en harjoittelun halua olla. :D Haluaisin samalla myös kiinteyttää ja kasvattaa lihaksia. Kannattaako ensin saada kunto kohilleen, sen jälkeen lihaksien kasvatus vai onnistuuko samaan aikaan?

Kunnon parantaminen samalla kun kasvattaa tai kiinteyttää lihaksia (eli kardio + punttitreeni) on ihan mahdollista mutta sitä ei suositella tehtäväksi samana päivänä. Jos tehdään niin punttitreeni ensin. Jos jalkapöytä on rikki ei jää paljon vaihtoehtoja muuta kun vesijuoksu tai uinti, ikävä kyllä. Jos lääkäri ei erikseen kiellä pyöräilyä niin miksi ei sitä sitten? Eli spinningpyörällä kevyin välityksin niin että "pyörität" kampea etkä "polje" (niin se pitää tehdä muutenkin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom