kova treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kal-El
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo ei helvetti. Ei mitään järkeä tehä tollasta ohjelmaa mikä on tarkotettu jollekkin ammattilaiselle jonka päivätyö on se että se treenaa jotain kisoja varten. ja jolla on monen kymmenen vuoden kokemus. Kuten kaikki täällä sanoo ni kyllä metsään menee ja kovaa. Aloita mielummin tolla Arskan Golden sixillä. Ihan riittävän rankka ohjelma sekin ja takaan että lihaa tulee ihan riittävästi. Harkitse tota sitten joskus kun treenivuosia ja kokemusta on kerääntyny:)

Joo ei helvetti. Ei mitään järkeä tehä tollasta ohjelmaa mikä on tarkotettu jollekkin ammattilaiselle jonka päivätyö on se että se treenaa jotain kisoja varten. ja jolla on monen kymmenen vuoden kokemus. Kuten kaikki täällä sanoo ni kyllä metsään menee ja kovaa. Aloita mielummin tolla Arskan Golden sixillä. Ihan riittävän rankka ohjelma sekin ja takaan että lihaa tulee ihan riittävästi. Harkitse tota sitten joskus kun treenivuosia ja kokemusta on kerääntyny:)

Just piti pistää viestiä et alota vaikka kultaisella kuusikolla ja lisäät siihen vaikka esim. forkut ja pohkeet jossei oo sopiva mut älä mitään maastavetoo ala lisäilee.

Arska oli sekä helvetin lahjakas että kovissa doupeissa. Hänhän treenasi aina kaikista sekoimmilla ohjelmilla (12 treeniä viikossa, 6 tuntia päivässä, 200 sarjaa viikossa jne.) jotka olivat liikaa jopa muille ammattilaiskehonrakentajille. Eli ei toimi tuollainen...

Tässä on nyt jo tullut hyvin monta argumenttia ohjelman vaihdon puolesta eli tee se! Se, että vaihdat ohjelmaa ei tee sinusta luovuttajaa vaan järkevämmin toimivan ja tuo golden six on juuri sopiva ohjelma- itse sen läpitehneenä voin sanoa, että on riittävästi tekemistä ja saa silläkin paikat jumiin, jos se on tarkoituksesi, ainakin ohjelmasi perusteella. Ja miten meinaat jaksaa koulutyön ohella vääntää vielä 3h salilla, jonka jälkeen et jaksa edes avata kirjoja tms. Joten järki käteen ja hiljaa hyvä tulee!!
joko olet unohtanut tuon typerän ohjelmasi?

Asiaaa, jätkässä on asennetta! Muut varottelee mutta turhaan, "I will stand when others fall"- meiningillä vaan eteenpäin:rock: Laitahan kuvia kondiksesta matkan varrelta. Jumalattomasti tsemiä, voisin itekki kokeilla tota jossain vaiheessa jos ei muuta parempaa keksi.

Muistat vaan lisäravinnepuolen, runsaan ruokailun, käyt hierojalla, venyttelet joka päivä, kylmägeelit ja foam rollingit ihan nomaalisti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli tammi-heinäkuu tänävuonna oikeastaan hyvinkin samanlaista treenaamista (6x/vk paljon settejä per lihasryhmä), tosin mulla oli pohjana salilla käymistä jo 2,5vuotta. Syö oikeasti tosissasi kunnolla joka päivä (söin 30-50% enemmän kuin tavallisesti) ja lepää kunnolla, niin en usko että tulee ongelmia minkään ylikunnon kanssa. Mitä tuloksiin tulee niin kyllä oon huomannut hyvää kehitystä koko kehossa. Varsinkin olkapäissä on huomattavissa hurjaa kehitystä, koska olkapäät oli mun heikoin lihasryhmä ja nyt reilussa puolessa vuodessa lihasta on kasvanut niihin perkeleesti.

en haluais olla hirveen negatiivinen, mutta veikkaan että korkeintaan menee viikko kun paikat alkaa valittaan niin paljon, että alkaa väheneen sarjamääriä/toistoja/reenipäiviä pois äkäseen

Asiaaa, jätkässä on asennetta! Muut varottelee mutta turhaan, "I will stand when others fall"- meiningillä vaan eteenpäin:rock: Laitahan kuvia kondiksesta matkan varrelta. Jumalattomasti tsemiä, voisin itekki kokeilla tota jossain vaiheessa jos ei muuta parempaa keksi.

Muistat vaan lisäravinnepuolen, runsaan ruokailun, käyt hierojalla, venyttelet joka päivä, kylmägeelit ja foam rollingit ihan nomaalisti.

Kyllähän sitä varmasti tuota ohjelmaa jaksaa tehdä, jos on tarpeeksi motivaatiota, mutta tulosta silti tuskin tulee yhtään. Lihakset eivät ehdi palautua moisesta treenistä -> voimaa ei tule lisää -> lihakset eivät kasva. Jos enemmän olisi aina parempi, niin silloinhan kaikki treenaisivat tuollaisilla ohjelmilla.

Kyllä mä odotan sitä aikaa jos ja kun pystyn joskus tuollaisella ohjelmalla vetämään! Eli siis motivaatio on huipussaan ja salille voisi mennä joka ikinen päivä, mutta tällä kunnolla saisi tuolla itsensä vaan sairaalakuntoon :D

Itse treenannut penkkiä 2-3 kertaa päivässä viidesti viikossa ja voimaa on tullut hurjasti, eli voima puolella toimii paremmin kuin hyvin. Mutta lihaksen kasvatus puolta olen miettinyt että ainakin useamman kerran päivässä vaikka joka toinen päivä tiettyä lihasta treenaten varmasti saisi kovia tuloksia. Myös kevyet viikot pitäisi tosin ottaa tohonkin touhuun mukaan. Ja muu treeni karsittua, ja vain kausi luontoisesti.

Aloituspostin ohjelmaa ei voi kyllä ilman lääkkeitä vetää :)

Kyllähän sitä varmasti tuota ohjelmaa jaksaa tehdä, jos on tarpeeksi motivaatiota, mutta tulosta silti tuskin tulee yhtään.

Jep, jos intoa riittää niin kyllähän tuon setin läpi vetää, vaikka pitkäänkin. Keho adaptoituu ja sarjapainot asettuvat sellaisiksi, että tasapaino säilyy (eli suhteellisen pieniksi). Itse asiassa jokin äärimmäinen heavy duty -tyypin ohjelma kunnolla läpi vedettynä on uskoakseni pidemmän päälle paljon tuollaista settiä raskaampi ja henkisesti vaativampi, vaikka nimellinen treenimäärä olisi vain kymmenesosa tuosta ohjelmasta.

Se on sitten asia erikseen, että pitkällä aikavälillä tuolla kehittyy lähinnä kestävyys ja vitutuksen sietokyky. Jotain tulosta tuokin treeni varmasti tuo, kuten käytännössä mikä tahansa ohjelma, mutta järkeä siinä on silti vaikea nähdä.

Siperia toki opettaa aikanaan ja jokaisella on siihen täysi oikeus, mutta mä en tajua, mitä järkeä on edes tulla kysymään täältä mielipiteitä jos jo etukäteen tietää kaiken valmiiksi eikä edes tässä ketjussa nähdyn kaltainen kuoro pistä kyseenalaistamaan omia päähänpinttymiä?

Back
Ylös Bottom