Kova ja kevyt viikko ...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 14107
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Deleted member 14107

Sellaista vaan että mitä mieltä ootte tästä kahden viikon kierrosta, voiko tulla kehitystä ja jos ei niin miksi..?! Tiedän kyllä lihasten palautumisista sun muista ohjelmista riittävästi, mutta ihan vaan teidän "pro-äijien" mielipidettä vaan olisin vailla!!! :rock:

Ma: Rinta, olkapäät, ojentajat [KOVAA!] :whip: :urjo:

Ti: Jalat, pohkeet [KOVAA!] :whip: :urjo:

Ke: Lepo

To: Selkä, hauis, käsivarret [kevyesti!]

Pe: Lepo

La: Lepo

Su: Lepo

-------------------------

Ma: Rinta, olkapäät, ojentajat [kevyesti!]

Ti: Jalat, pohkeet [kevyesti]

Ke: Lepo

To: Selkä, hauis, käsivarret [KOVAA!] :whip: :urjo:

Pe: Lepo

La: Lepo

Su: Lepo

----------------------------

Päästään kaverien kanssa vain viikolla koulun salille niin siksi ei oo viikonloppuna mitn.. ja toisekseen tuota kevyttä viikkoa aattelin lähinnä siksikin kun tulee tehtyä nuo lihasryhmät suht peräkkäin ja ihan muuten vaan.. :david:

JimBeam sanoi:
Sellaista vaan että mitä mieltä ootte tästä kahden viikon kierrosta, voiko tulla kehitystä ja jos ei niin miksi..?! Tiedän kyllä lihasten palautumisista sun muista ohjelmista riittävästi, mutta ihan vaan teidän "pro-äijien" mielipidettä vaan olisin vailla!!! :rock:

Kyllä pari viikkoa (2-3) voit treenata kovaa ja pitää sitten vaikka yhden kevyen viikon. Sit jokaisen treenin jälkeen voisi olla vähintään yksi lepopäivä, eli treenit ma,ke,pe.

Hmm. Itsekin olen funtsinut suunnitella jotain 2 vkon kiertoa treeniin ja ruokailuun. Rakennan sen työvuorojeni ympärille, kun aamuvuoroviikoilla näköjään on vähän turha rimpuilla täysillä kun ei se kerran onnistu. En vielä ole tarkemmin tuota juoninut mutta samassa veneessä ollaan.

toolate sanoi:
Kyllä pari viikkoa (2-3) voit treenata kovaa ja pitää sitten vaikka yhden kevyen viikon. Sit jokaisen treenin jälkeen voisi olla vähintään yksi lepopäivä, eli treenit ma,ke,pe.

Niin lähinnä sitä vaan meinasin että yksi kova viikko ja sen jälkeen kevyt viikko, kova, kevyt, kova, kevyt..jne jne

JimBeam sanoi:
Niin lähinnä sitä vaan meinasin että yksi kova viikko ja sen jälkeen kevyt viikko, kova, kevyt, kova, kevyt..jne jne

Kyllä tajusin tämän. Tarkoitin tolla omalla viestillä, etten näe mitään syytä treenata kevyesti joka toinen viikko. Mistä johtuen haluat tehdä näin?
Kyllä nyt tollasellakin ohjelmalla varmasti tulosta tulee, mutta itse tekisin useamman viikon kovaa ja sitten kevyemmin. Voithan jaotella vaikka viikot sillä tavalla, että teet lyhyempiä sarjoja ensimmäisellä viikolla ja sitten pidempiä toisella. Kuitenkin aika lailla kovaa treenaten ja sitten väliin aina kevyt viikko palautteluun.

Samoin tekisin itse pari-kolme kovaa viikkoa ja vasta sitten sen yhden kevyen. Kyllähän sitä nuori mies jaksaa muutaman viikon putkeen hikoilla :)
Ja taas kerran vaihtaisin jalka-selkä päivien paikkoja, mutta se oonkin vaan mä tikkujalkojeni kanssa. Eli syynä ois siis se että maastaveto ei kyllä kulje jos jalat jumissa. Mielipidekysymys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom