Kouvolan B-rappu, offtopic

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei oikeen tää Kouvola -alue saa keskusteluu aikaseks, jotakuinki tyylii ½v viimisist postauksist tääl :D

...meikäkin muutti Lahteen niin ei enää uskalla höpötellä täällä. Kävin kyl viikonloppuna moikkaamassa kavereita ja moikkaamassa iso Hoota ja Elaa. Ei ne kyl mua tuntenu mut ei se mun moikkaamista haitannut.

Joo hiljasta tuntuu olevan onko se sit niin että kouvolan reenaalijat ei vaan osaa sitten keskustella mistään täällä :D vaikka luulis nyt jotain aiheita puhumiseen olevan :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vai onko kaupungista hävinnyt mielenkiinto treenailuun ja sen myötä tähän sivustoon..

Täällä mennään ainakin täydet tulet uunissa.

Voisi pitkästä aikaa joskus käydä ykkösellä noin ihan vaihtelun vuoksi. Käykö siellä porukkaa ihan ruuhkaksi asti nykyisin?

Kyl näköjää aika hiljast pitelee tässä osiossa :D Käykö kukaa kouvolalainen aktiivikuntoutuksella reenaamassa? Itteää kiinnostais mennä, mut en oo minkäänlaista palautetta koko paikasta. Ykkösellä on kaikki himopumppaajat enkä oikee tunne kuuluvani joukkoo siel :D

Pyh ei salilla mihinkään joukkoon tartte kuulua, sekaan vaan. :D missä on aktiivikuntoutus? Kesäksi taas Kouvolaan jeeeee

Aktiivikuntoutus on siinä entisen half pricen rakennuksessa muistaakseni? ja siel salilla reenaataan yksinään tai kaverin kanssa ei porukalla :D:D

Jäähallin punttikselle vaan jebou, siel on yleensä päiväsaikaan aika hiljasta niin saa rauhas treenata ja kaikki tarvittavat masiinat löytyy. Etenkin siel pienel punttisalil saa 95% ajasta treenata yksinään, ainakin siinä 15.00-16.00 välil arkipäivisin jollon ite oon siellä käyny.

Jäähallin punttis ihan ok, mua vaan ärsyttää jotkut papat siellä jotka tulee kertomaan "hyviä" neuvojaan. Sielläkin on vaan ruuhkaa välillä. Ja peilejä tarttis olla lisää, niistä olis hyvä katsoa omia tekniikoitaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom