[mod]
Siirsin nämä koulutuspaikkaa ja koulutusvalintoja koskevat hyvät keskustelut omaksi ketjukseen asuntolainakeskustelusta. Jatketaan tästä aiheesta täällä.
- Timba79
[/mod]
Se on nimenomaan juuri näin! Jokaisella ja sanon vielä kerran JOKAISELLA, perhetaustasta riippumatta on Suomessa vapaus ja mahdollisuus valita ammatikseen juuri sen mikä kiinnostaa esim. lääkäri, lakimies jne. Ei ole mitään varaa valittaa jos on valinnut ammatikseen siivoojan, siinä tilanteessa vaan pitää elää sen siivoojan palkalla ja asua sellaisessa asunnossa johon se siivoojan palkka riittää. Tämä nyt vain on totuus ja se tuntuu välillä pahalta kuulla.
Siirsin nämä koulutuspaikkaa ja koulutusvalintoja koskevat hyvät keskustelut omaksi ketjukseen asuntolainakeskustelusta. Jatketaan tästä aiheesta täällä.
- Timba79
[/mod]
Mua kanssa ihmetyttää, jos ei mukamas löydy töitä Suomen muista isoista kaupungeista
Enivei, en kyllä itse muuttaisi jonnekkin Siilijärvelle. Olen jo monta vuotta todennut, että haluan asua joko Tampereella, Turussa tai vähiten PK-seudulla. Onneksi ei tarvi tuossa viimeisessä asua. Nykyään sitä voisi asua myös noiden paikkojen kehyskunnissa. Omista valinnoista täytyy maksaa, niin se vaan on. Jokainen punnitsee itse valintojen plussat ja miinukset ja toimii sen mukaan. Turha valittaa, jos on tehnyt sen tai sen valinnan. Elämä ja maailma nyt vaan on miten on. Jos on paskapalkkainen, eikä ole varaa, se on oma valinta. Ei kukaan siihen roolin ole pakottanut. En jaksa hirveästi sympatisoida(yritän olla sympatisoimatta), jos joku on tehnyt paskoja elämänvalintoja, eikä ole varaa haluamaansa asemaan tietyssä paikassa.
Se on nimenomaan juuri näin! Jokaisella ja sanon vielä kerran JOKAISELLA, perhetaustasta riippumatta on Suomessa vapaus ja mahdollisuus valita ammatikseen juuri sen mikä kiinnostaa esim. lääkäri, lakimies jne. Ei ole mitään varaa valittaa jos on valinnut ammatikseen siivoojan, siinä tilanteessa vaan pitää elää sen siivoojan palkalla ja asua sellaisessa asunnossa johon se siivoojan palkka riittää. Tämä nyt vain on totuus ja se tuntuu välillä pahalta kuulla.