Proteiinia tulee päivässä helposti liikaakin. Kaloreita sen sijaan mun tapauksessani ei. Rasvaa on myös helppoa juoda, mut hiilarit, joista ylimääränen energia pitäis ottaa, saattaa jäädä liian vähäselle. Kouluruokahan on siinä mielessä oikeen hyvää. Kaloreita kaloreita. Kyllä koko ateriasta ainakin 20g proteiiniakin saa helposti, koska kyllä siinä ruoassa sitä ainakin vähän on ja maidosta saa sitten ainakin varmasti. IF-syöminen on avartanut mieltäni siinä, että "joka aterialla täytyy saada tasan 30g proteiinia laadukkaasta lähteestä jne.". Kaiken pitäis toimia vaikka proteiinit sijoittuisivatkin iltapäivään/iltaan enimmäkseen.
E: Kouluruokaan liittyen vielä. Suosittelen pitämään lusikkaa aina valmiina repussa. Itse ainakin tästä päivästä eteenpäin aijon tehdä niin, koska tänään huomasin, kuinka kätevää se on ku voi hakea välitunnilla kaupasta purkin rahkaa välipalaks. Ilman lusikkaa rahka tuottaa vähän ongelmia eikä ainakaan Lidlissä näkyny sellasia jäätelölusikoita. Viime viikolla oli pakko ostaa kallis ja pieni Skyr, koska siinä on lusikka valmiina.
E: Kouluruokaan liittyen vielä. Suosittelen pitämään lusikkaa aina valmiina repussa. Itse ainakin tästä päivästä eteenpäin aijon tehdä niin, koska tänään huomasin, kuinka kätevää se on ku voi hakea välitunnilla kaupasta purkin rahkaa välipalaks. Ilman lusikkaa rahka tuottaa vähän ongelmia eikä ainakaan Lidlissä näkyny sellasia jäätelölusikoita. Viime viikolla oli pakko ostaa kallis ja pieni Skyr, koska siinä on lusikka valmiina.