Kotona treenaaminen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeah322
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt kävi sellanen homma, että punttisalikortin voimassaoloaika meni umpeen, ja rahatilanne näyttää niin huonolta ettei ole varaa käydä muutamaan kuukauteen salilla.

Mulla on kuitenkin täällä kotona penkki (scott-penkki ja "kyykkyteline" samassa) ja tanko + levypainot ja haluaisin kysyä, että minkälaista ohjelmaa suosittelisitte (kaikki lihasryhmät läpi viikossa). Tarkotuksena on massan ja voiman lisääminen, sekä lihaskestävyyttäkin olis tarkotus kehittää vähän.

Lues koko "kroppa kolme kertaa viikossa läpi". Siinä oli jokseenkin paljon juttua asiasta.

Treenailin aikanaan itse kotona... lapset kasvoivat ja siirryin salille :D

Originally posted by jeah322
Nyt kävi sellanen homma, että punttisalikortin voimassaoloaika meni umpeen, ja rahatilanne näyttää niin huonolta ettei ole varaa käydä muutamaan kuukauteen salilla.

Mulla on kuitenkin täällä kotona penkki (scott-penkki ja "kyykkyteline" samassa) ja tanko + levypainot ja haluaisin kysyä, että minkälaista ohjelmaa suosittelisitte (kaikki lihasryhmät läpi viikossa). Tarkotuksena on massan ja voiman lisääminen, sekä lihaskestävyyttäkin olis tarkotus kehittää vähän.

Nooo. Ensinnäkin ehdotan, että myyt nahkasohvasi, pikkuveljesi, ja hammastahnasi ja keräät pulloja, että saat sille punttisalikortille jatkoa. Jos kuitenkin asut jo sillan alla ja pullojakaan ei oikein tahdo löytyä, niin...

..kotona treenaamisesta löytyy searchilla juttua. FAQista muuten treenaamisesta. :)

Kotona on vaan se huono puoli että itellä ainakin menee treenit aina sivu suun kun on jotain muuta tekemistä.. Salilla pääsee oikeaan fiilikseen.

+ Näillä helteillä kotona ei voi tehdä MITÄÄN kun istua ja ihmetellä :itku:

+ Näillä helteillä kotona ei voi tehdä MITÄÄN kun istua ja ihmetellä
käännän asian totuudeksi: "nämä helteet antavat minulle hyvän tekosyyn jättää treenit tekemättä. nyt voin keskittyä kokopäiväisesti salkkareiden uusintoihin!"

Originally posted by vitvall
käännän asian totuudeksi: "nämä helteet antavat minulle hyvän tekosyyn jättää treenit tekemättä. nyt voin keskittyä kokopäiväisesti salkkareiden uusintoihin!"

Jep voin uppoutua nyt 120% salkkareihin :lol2: :lol2:

asia on vakava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by vitvall
asia on vakava.
Asia todella on vakava - kävin tässä pari vko sitten Salon Gym & Fitness Centerissä, ilmanvaihto oli helteellä niin huono, että sisälämpötila oli varmaan 35 astetta... hiki valui kuin suihkussa, happi meinasi loppua oli muutenkin :urjo: olo. Aivan kamala kokemus. Jäi jalkatreenistä puolet tekemättä, ei siellä pystynyt olemaan.
Sali itse on hieno paikka, tosin. Vaikka mitä laitteita ja mukava henkilökunta. Mutta se ilmanvaihto.....

Originally posted by carboniitti
Kotona on vaan se huono puoli että itellä ainakin menee treenit aina sivu suun kun on jotain muuta tekemistä.. Salilla pääsee oikeaan fiilikseen.

+ Näillä helteillä kotona ei voi tehdä MITÄÄN kun istua ja ihmetellä :itku:

Noh, riippuu vähän. Mulla treeni sujuu 110% teholla kotona jo pitkälti toista vuotta, ensin sisätiloissa mutta siinä ilmeni noita haittoja, joten sisustin oikeen hikipunttari-tyyliin minkäs muun kuin autotallin, betonisen kopin. Siellä on talvella +15 ilman mitään lämmityksiä, ja kesällä siellä on +15 ilman mitään tuuletusta. Oivallinen treenipaikka! Kaikki vehkeet mahtui sisään ja nyt se on yhden miehen lähes täydellinen kuntosali, musiikkiakin löytyy että pääsee fiilikseen.

Se on kyllä viimenen virhe pistää telkkari samaan paikkaan missä treenaa, siihen jää jumiin aina palautushetkinä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom