Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kusimato
yks kans joka itketti oli se tv-sarja tarzan niin erehdyin katsomaan sellaisen jakson missä tarzan matkusti tulevaisuuteen ja ajoi crossipyörällä :itku:
Originally posted by Kusimato
kyllä joka kerta se kladiaattori herättää suuria tunteita. hulluja nuo roomalaiset
Mitä mitä? Edesmenneen Chris Farleyn "Fatty Falls Down" -subgenren klassikkoteos on saanut jonkun itkemään?:DOriginally posted by muffy
Haluaisin vielä kerran tuoda esille tässä threadissa tämän elämää suuremman elokuvan, Beverly Hillsin Nuijaninjan.
:itku:
Originally posted by merkkari
nyt on paikko mainita sellanen leffa kun WAKING LIFE. ei kosketa surullisesti mutta mä olen vieläkin sekasin tosta leffasta, eilen katoin. pesi kyllä kaikki leffat shawshank redemptionia ja PI:tä myöten mitä ennen olen nähnyt. jos on taipumusta miettiä muutakin kun mitä kaupasta pitäisi ostaa niin suosittelen todellakin. suomennos taitaa olla 'valve-unessa' tjsp.
:5:
Originally posted by hamuk
American Beautyn loppu on aika surullinen.
White Squall - Myrskyn todistajat (1996) :itku:Originally posted by Mariko
Ai toinen hukkumiseen liittyvä: en muista nimeä (enkä nyt juur paljon muutakaan), mutta äijä mikä lähti jonkun koulupoikaparven ja vaimonsa kanssa purjehdusreissulle ja tuli myrsky ja laiva sitte upposi ja tän ukon vaimo sen mukana. Mies sukelsi perään mutta ei saanut vaimoa ulos sieltä hylystä. Just se kohtaus kun ne siinä viimeisen kerran katselivat toisiaan, ja mies joutuu uimaan pintaan ja jättää rakkaansa kuolemaan. Nyyh.