Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä joka kerta se kladiaattori herättää suuria tunteita. hulluja nuo roomalaiset

yks kans joka itketti oli se tv-sarja tarzan niin erehdyin katsomaan sellaisen jakson missä tarzan matkusti tulevaisuuteen ja ajoi crossipyörällä :itku:

Originally posted by Kusimato
kyllä joka kerta se kladiaattori herättää suuria tunteita. hulluja nuo roomalaiset

Kyllä vain.Varsinkin siinä lopussa,vaimo odottaa ja poika juoksee vastaan...liikutun joka kerta.

Ihmettelin kun alussa oli vain yks mainitsi Gladiaattorin... Yksi koskettavimmista, ainakin tuntuu,kun juuri tuli televisiosta.
Myös esim: Meren raivo, Unelmien sielunmessu, Hard Ball jne...

nyt on paikko mainita sellanen leffa kun WAKING LIFE. ei kosketa surullisesti mutta mä olen vieläkin sekasin tosta leffasta, eilen katoin. pesi kyllä kaikki leffat shawshank redemptionia ja PI:tä myöten mitä ennen olen nähnyt. jos on taipumusta miettiä muutakin kun mitä kaupasta pitäisi ostaa niin suosittelen todellakin. suomennos taitaa olla 'valve-unessa' tjsp.

:5:

Originally posted by muffy
Haluaisin vielä kerran tuoda esille tässä threadissa tämän elämää suuremman elokuvan, Beverly Hillsin Nuijaninjan.
:itku:
Mitä mitä? Edesmenneen Chris Farleyn "Fatty Falls Down" -subgenren klassikkoteos on saanut jonkun itkemään?:D
Jos pidit tästä näin paljon kannattaa tsekata myös hänen muut "elämää suuremmat" pätkät eli "Tommy Boy" ja "Black Sheep". Kaverilla on painavaa sanottavaa. ;)

Originally posted by merkkari
nyt on paikko mainita sellanen leffa kun WAKING LIFE. ei kosketa surullisesti mutta mä olen vieläkin sekasin tosta leffasta, eilen katoin. pesi kyllä kaikki leffat shawshank redemptionia ja PI:tä myöten mitä ennen olen nähnyt. jos on taipumusta miettiä muutakin kun mitä kaupasta pitäisi ostaa niin suosittelen todellakin. suomennos taitaa olla 'valve-unessa' tjsp.

Toi mulla on kotona, mutten en oo vielä kerennyt kattoa, tosi mielenkiintoiselta vaikuttaa mitä oon lukenut siitä. PI oli kyllä kans sairaan hyvä, ite oon nyt ties miten monta vuotta kelaillu samoja juttuja kun mitä siinä käsitellään ja olin varmaan jossain psykoosis ton katottua. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by hamuk
American Beautyn loppu on aika surullinen.

Erityisesti se, kun tulee Elliott Smithin laulama Because.. Kyllä tän jälkeen kuuntelin ihan sumuna Beatlesin versiota, kun se on niin hyvä..

Onhan noita.. Ihan kympillä olen itkenyt Titanicin ja Romeo ja Julia l -leffojen lopussa. Tosin Titanicin lopussa joku pillahti itkuun niin tunteella ja kovalla äänellä, että siinä kyl repesi nauruun..

Hmmm.. Mitäs muita. Pieni merenneito ja Leijonakuningas koskettivat :rolleyes:

Unelmien sielunmessun jälkeen oltiin kyllä ihan hiljaa.

Elokuva, joka pisti myös ihan hiljaiseks eikä ole täälläkään kuin kerran mainittu: Dead man walking (pääosissa Susan Sarandon ja Sean Penn).

Traffic iski sydämeen, vaikkei kauheasti itkettänytkään.

Forrest Gump..

Kuudes aisti, erityisesti se kohta, kun se poika lukittiin sinne kaappiin, jossa se sai ihan hysteerisen pelkokohtauksen *hyrr*

Sitten sellainen suht tuntematon leffa, Nukentekijä.. Se oli suorastaan inhorealistinen. Ihan hirveä elokuva, vaikka sen näkemisestä on ainakin 10 vuotta.

Ja se Seitsemän portin enkeli..

Noita tulee koko ajan mieleen lisää ja lisää ja lisää..

Jätän tästä pois sellaiset, jotka on jo mainittu (Leon, Braweheart, A.I.,)
Heräämisiä - awakings: Robert DeNiro ja Robin Williams - kun DeNiro lääkityksen avulla selviää katatoonisuudesta, mutta petyttyään uuteen maailmaan päättää palata vihanneksena olemiseen.
The Rock - Paluu helvettiin: Sean Connery, Nicholas Cage, Ed Harris - alkukohtaus haudalla, kun Harris pyytää vaimoltaan anteeksi
Mikä tahansa suuri sotaleffa: Kohtaus, jossa miehet juoksevat varmaan kuolemaan joko mahtipontisen fanfaarien tai minimalistisen naisäänen säestämänä.
Philadelphia: Tom Hanks , Denzel Washington
The Blood of Heroes tai toiselta nimeltään The Juggers: Rutger Hauer - :wanha: elokuva, ydintuhon jälkeisessä aavikkomaailmassa jäljelle jääneissä rupukylissä kiertävät Juggerit, 100 kertaa Rugbyä väkivaltaisemman lajin pelaajat, joidén tavoite on nousta arvoasteikossa ja lopulta päästä omissa linnoituksissaan elävän eliitin järjestämään "liigaan", jolloin pelaajan huolet olisivat ohi.

Mulla myös jo mainitut
Bravehart
Ghost sekä

Anna hyvän kiertää (loppu on kyllä ihan hirvee...)
Saksikäsi Edward

Pearl Harbour, se kohtaus missä ne miehet hukkuivat sinne uppoavaan laivaan ja kurottelivat käsiään sieltä ristikoiden välistä eikä kukaan perkele saanut niitä luukkuja auki, silloin itkin kyllä niin paljon et piti välillä stopata leffa kun ei enää nähnyt mitään.
Ai toinen hukkumiseen liittyvä: en muista nimeä (enkä nyt juur paljon muutakaan), mutta äijä mikä lähti jonkun koulupoikaparven ja vaimonsa kanssa purjehdusreissulle ja tuli myrsky ja laiva sitte upposi ja tän ukon vaimo sen mukana. Mies sukelsi perään mutta ei saanut vaimoa ulos sieltä hylystä. Just se kohtaus kun ne siinä viimeisen kerran katselivat toisiaan, ja mies joutuu uimaan pintaan ja jättää rakkaansa kuolemaan. Nyyh.

Yleensä sellaset leffat, missä joku uhrautuu ja kuolee toisten puolesta on
:itku:

Originally posted by Mariko
Ai toinen hukkumiseen liittyvä: en muista nimeä (enkä nyt juur paljon muutakaan), mutta äijä mikä lähti jonkun koulupoikaparven ja vaimonsa kanssa purjehdusreissulle ja tuli myrsky ja laiva sitte upposi ja tän ukon vaimo sen mukana. Mies sukelsi perään mutta ei saanut vaimoa ulos sieltä hylystä. Just se kohtaus kun ne siinä viimeisen kerran katselivat toisiaan, ja mies joutuu uimaan pintaan ja jättää rakkaansa kuolemaan. Nyyh.
White Squall - Myrskyn todistajat (1996) :itku:

Toi kohtaus on ihan karsee. Samassa kohtauksessa yksi pojista sukeltaa toisen perään, saa kaverinsa pelastettua mutta jää itse kiinni kansiköysiin ja raahautuu veneen mukana syvyyksiin.

THE PIANIST

Tätä katsoessa usko ihmisyyteen horjuu paikoitellen. Vaikuttavin katsomani elokuva pitkään aikaan. Vastoin ennakko-odotuksiani leffa ei sisältänyt tekotaiteellista tylsyyttä, vaan oli erittäin koskettava ja tunteita herättävä kolmen Oscarin draama. Olkoonkin, että aiheesta on tehty lukuisia leffoja ennenkin.

ja taas

Eli Sormustem herra sai minulta kyyneleet silmiin 3/3 osaa. :(

Tässä viimeisessä siinä kun merkkitulien jono alkaa syttyä ja musa pauhaa niin että kassit heiluu vieläkin. Toinen oli sitten jo aika lopussa,Gondorin kruunajaisissa,kun Aragorni sanoo hobiteille -" You don't ever have to bow to me" ...viddu taas...

The Gladiator on jo klassikko näissä koskettavissa leffoissa, mutta se ei enää kosketa niin paljoa ku sen on nähny jo pari kertaa. Eilen Tuli telkkarista se Green Mile ja se on kyllä tähän asti koskettavin mun näkemä leffa. Varsinki se kohta ku se parantaa sen hiiren..:itku:Siin kohtaan ku se Percy talloo sen, mun teki todella miele nähä siinä kohtaus, missä Duncan repii siltä kädet irti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom