Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos en väärin muista niin ainut elokuva jonka aikana olen kirjaimellisesti itkenyt on Gremlings- (?)elokuva. Tämä tapahtui joskus kauan kauan sitten kun olin jotain 6-8 vuotias. Kohtaus oli se missä ne pahat riiviöt kiusaa sitä Gismoa (meniköhän oikein), itkin vain siksi että olin niin vihainen koska en pystynyt mitenkään auttamaan sitä kaveria :( .. :lol2:

Mutta sitten asiaan, onhan noita koskettavia elokuvia vaikka millä mitalla, esimerkkinä vaikka tuo kaunis mieli. Myöskin jo mainittu TSH-Kaksi tornia kohtaus jossa ne haltiat saapuu sinne linnoitukseen oli jostain syystä niin koskettava. Gladiatorin/American beatyn loput ovat myös koskettavia.

Tuntematon sotilas,uusi versio.
Tätä katsellessa tulee hieman niisteltyä.
Jos et ole nähnyt,niin kannattaa katsoa.On paljon synkempi ja todentuntuisempi kuin alkup.versio.

K-19 widowmaker
Kohdassa jossa miehet pistettiin hitsaamaan putkea sinisenä hohtavaan reaktorihuoneeseen,ilman kunnon suojavehkeitä,tuntui aika pahalta.
Kyyneleet kirposi silmiin pelkästä säälistä,kun äijät hoipertelivat okennellen ja olivat kauttaaltaan säteilyn polttamia.
Elokuva sijoittui tositapahtumiin.
:(

Ja minä kun saan hammasta purren itkua pidätellä viikottain jo TV:tä katsoessa :)

Äkkiseltään kuitenkin koskettavin ja muistettavin elokuva on vanha kotimainen Pojat -elokuva; siinä se loppukohtaus, jossa Loirin Vesku juoksee junan perässä. Pikku-jannuna vollotin aivan hysteerisenä kyseistä kohtausta katsoessani, nyttemmin enään silmät kastuu...

Haluaisin vielä kerran tuoda esille tässä threadissa tämän elämää suuremman elokuvan, Beverly Hillsin Nuijaninjan.
:itku:

Originally posted by Jarek

K-19 widowmaker
Kohdassa jossa miehet pistettiin hitsaamaan putkea sinisenä hohtavaan reaktorihuoneeseen,ilman kunnon suojavehkeitä,tuntui aika pahalta.
Kyyneleet kirposi silmiin pelkästä säälistä,kun äijät hoipertelivat okennellen ja olivat kauttaaltaan säteilyn polttamia.
Elokuva sijoittui tositapahtumiin.
:(

Kyllä. Ei oo kyllä mikään toinen leffa saanu niin pahaa oloa aikaan kun tää K-19 Widowmaker - just toi kohta :( Muutenkin hyvä leffa.

:offtopic: Yks mun frendi oli vähän kujalla, kun yritti selittää tosta leffasta. "Oottekste nähny sitä K-18 Windowmakeria?" "Mitäää?" "Sitä mis on Leslie Nilsen." LOLOLOL
Se oli kyl kipsalla Trivial Pursuitissakin. "Kuka on kuuluisin Aku Ankka -piirtäjä." "Karl Marx." Ding-ding-ding! We have a winner! :)
Sit oli vielä yks kysymys: "Mikä kanava yhdistää *jonkun meren nimi* ja *jonkun toisen meren nimi* (en muista mitä noi oli)?" "Kakkonen." MAUHAHAHAHAHAH! Vittu että naurettiin....
Kuten sanoin offtopiciks meni. Mut menköön :)

Originally posted by rintafile
:offtopic: Yks mun frendi oli vähän kujalla, kun yritti selittää tosta leffasta. "Oottekste nähny sitä K-18 Windowmakeria?" "Mitäää?" "Sitä mis on Leslie Nilsen." LOLOLOL
Se oli kyl kipsalla Trivial Pursuitissakin. "Kuka on kuuluisin Aku Ankka -piirtäjä." "Karl Marx." Ding-ding-ding! We have a winner! :)
Sit oli vielä yks kysymys: "Mikä kanava yhdistää *jonkun meren nimi* ja *jonkun toisen meren nimi* (en muista mitä noi oli)?" "Kakkonen." MAUHAHAHAHAHAH! Vittu että naurettiin....

:confused:
Nyt meni kyllä ohi niin että heilahti.

Originally posted by rintafile

Rintafilettä jännittää näköjään taas, pääseekö se jo tällä kerralla Ringolingossa alkukarsinnan toiseen kysymykseen. Juustokermakko.

Originally posted by Mike
:confused:
Nyt meni kyllä ohi niin että heilahti.

Ok, selitetään. En tiä, jäikö ymmärtämättä, et miks mä selitän noita vai jäikö toi ite sepustus epäselväks. Selitän molemmat :) Tosta K-19 Widomakerista tuli mieleen, se kun yks mun frendi yritti selittää kyseisestä leffasta jotain ja sano leffan nimen niin ja näyttelijät niin päin helevettiä kun vaan voi. "K-18" Mistä ikinä repäs tonkaan? "Windowmaker" ikkunantekijä. Sekä "Leslie Nilsen" tää, Mies ja Alaston ase -äijä, muka pääosissa. Sekotti Liam Neesoniin nimen perusteella.

Sitten tästä toilailusta tuli mieleen pari muutakin kys. frendin hassua sekoilua. Trivial Pursuitissa tuli esille kysymys: "Kuka on (oli) kuuluisin Aku Ankan piirtäjä?" Frendi vastas "Karl Marx", jolla ei tod oo Akun kanssa mitään tekemistä. Oikea vastaus olisi "Carl Barks". Taas nimien kanssa sekasin.

No sitten tuli vielä yks kysymy: "Mikä kanava yhdistää *blablaa*-meren ja *blaalbaa*-meren?" Haettiin siis vastausta tyyliin Suezin kanava. Eikä suinkaan telkkarikanavaa. Tää frendi sit vastaa: "Kakkonen." Ihan pokkana.

Selvenskö :)

EDIT: Typot ja LOL Baarikello

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Monien jo mainituiden lisäks itsellä mieleen tuli heti leffa The Killer ja sen loppu. Leffahan on tätä John Woon honkkarituotantoa ja leffan loppu sai kyllä mielen todella haikeeksi, kyyneleet tipalle ja sai aikaan aikamoisen tunnekuohun.

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Pumping Ironia katsoessa tulee haikee olo. Sillon kehonrakennus oli vielä jotain.:itku: :itku: :itku:

Ainakun kattoo jotain tollasta pätkää niin masentuu, koska kaikki on niin isoja ja mä oon niiiiin pieni:down:

Ainut leffa jonka jälkeen olen oikeasti itkenyt, on E.T.
Haikeita on sitten mm.
Schindler´s list
Braveheart
Band of Brothers (keskitysleiri jakso)
Tuntematon sotilas

en jaksanu lukea kaikkia sivuja lapi mutta onko taalla mainittu jo leffa nimelta Karhu? Sellanen missa seurataan nuoren karhunpennun elamaa kun sen emo kuolee heti alussa. muistan kun tuota katseltiin ala-asteella niin koko luokka vollotti alusta loppuun. Opettajakaan ei pystyny vetaan tunteja kun oli niin rikki :) Pullakahvit tarjoan jokaiselle naiselle joka tuon katsoo lirauttamatta kyyneltakaan!

Kaunis mieli. Jotenkin samastuin John Nashiin, hänen tuskaansa, hulluuteensa ja nerouteensa. Paha mieli tuli lopulta leffan lopussa Nobel-palkintojen kiitospuheen aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom