Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Sven Hassel
Alkuperäisessä Tuntemattomassa Sotilaassa kun kajahtaa Finlandia soimaan (hautaavat juuri yhden kaatuneista tovereistaan suolle) niin joutuu nieleskelämään aika vinhaa vauhtia..
Perskule, toi meinasi unohtua. Todella hienoa musiikkia joka leffassa on erittäin vaikuttava, vaikkakin itse pidän enemmän kirjasta.
Originally posted by DoomStar
Braunschweiger on kyllä todella pökkelö tossa ekassa leffassaan
Itse asiassa Arnoldin eka leffa oli Hercules in New York. Tosin teksteissä hänet nimettiin Arnold Strong:iksi..

Hardball. Sellainen baseball-aiheinen leffa. Keanu Reeves oli siinä pääosissa. Se kohtaus, missä se pikkupoika kuolee ja sit siel hautajaisissa Keanu pitää sen muistopuheen. Silloin rupes pikkasen kostuu silmäkulma.

Olikohan sen leffan nimi ghost minkä katsoin pentuna ja se kyllä oli ainoa leffa missä tirahti tippalinssiin mulla. Nimi ei välttämättä ole kyllä oikein.

Originally posted by Lycanth
Olikohan sen leffan nimi ghost minkä katsoin pentuna ja se kyllä oli ainoa leffa missä tirahti tippalinssiin mulla. Nimi ei välttämättä ole kyllä oikein.

Jos tuo on se missä oli Demi Moore ja Patrick Swayze, niin sama leffa on ja on aikasta koskettava.

Sitte tämmönen tosi vanha elokuva, kun Nuori Kapinallinen. Siinä ihan lopussa missä se poliisi ampuu sen pojan sinne Tähtitornin / elokuvateatterin rappusille, ja Dean ja se muija (olisko ollu natalie Wood) tulee siihen pällisteleen. Siinä kohtaa on aikas paljo nieleskelyä. Muutenki vaikka se filmi ny ei mikään ihan timantti ookkaan, ni on siinä muutama muukin ei nyt ihan niin kioskettava kohta.

Originally posted by Mike
Jos tuo on se missä oli Demi Moore ja Patrick Swayze, niin sama leffa on ja on aikasta koskettava.
Joo kyllä on. Pitää joskus katsoa uudestaan se.

Bim mustakorva.

Originally posted by cartman74
Lassie palaa kotiin :itku: :itku: :itku:

Miks sen Lassien piti palaa sen kodin mukana??

*totaalirepeäminen* En oo kyseistä leffaa nähny, mut jos oikein käsitin niin Lassie palaa - siis on ilmiliekeissä - kodissaan? Sit leffan nimi on "Lassie PALAA kotiin". Sori jos on koskettava kohta mutta ROTFLMAO!!!! :lol2: :lol2: :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi lollo! Mul on varmaan menny aamu- ja iltalääkitys sekasin, kun sytyttää vähän hitaasti. Cartman tais hakee tota samaa mitä mä kirjottelin tossa :) Muhahaha, mä luulin oikeesti, et se Lassie on tulessa siinä leffan lopussa, mikä olis Cartmanin mielestä koskettavaa. Sattuuhan sitä... :david:

Edit: David-hymiö :)

Originally posted by cartman74
Lassie palaa kotiin :itku: :itku: :itku:

Miks sen Lassien piti palaa sen kodin mukana??

Tuleva jatko-osa äityy vielä hurjempiin episodeihin kun siinä
Lassie palaa poroksi. Ei voi käsittää tätä kauhistusta ja mutaatiota äkkiseltään :david:

tuntemattoman sotilaan loppu oli melko huojentava...mites se menikään: "ja pieni ja piskuinen Suomi..." tällöin oli tunteet pinnalla:itku: ...mut silti en itkenyt,tuli vaan vettä silmistä:D

Ok, eihän tämä mikään leffa ole, mutta
itseäni eniten viime aikoina vaikutuksen tehnyt on
Band of Brothers -sarjan keskitysleiri-jakso.

Originally posted by XTR
The Shawhank Redemption: "Remember, Hope is a good thing, maybe the best of things and no good thing ever dies!" :itku:

aivan.

tämän lisäksi..

american beauty
sling blade
unelmien sielumessu

:itku: :haart:

Onhan noita useita koskettavia elokuvia. Viimeksi tuli leffateatterissa katsottua Sibelius. Siinä oli kohtaus jossa Finlandiaa esitettiin ja jotkut santarmit tulivat kieltämään sitä. Sitten yleisöstä alkoi miehiä nousta yksitellen laulaen Finlandiaa. Siinä kohtauksessa oli jotain hienoa. Muutenkin elokuva oli yllättävän hyvä. Vähän hemmetin komiaa musiikkia.

Onhan noita.. The Shawshank Redemption, Once Upon a Time in America, Requiem for a Dream, Léon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom