Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusista leffoista ainakin tää Million Dollar Baby. Aika erikoinen fiilis kun leffa loppui. Ihmiset poistui hiljaa salista eikä kukaan jutellut yhtään ja loput vaan jäi paikoilleen istumaan hiljaa penkkiin tuijottaen kangasta.

Semmoinen uus elokuva kuin The Notebook - rakkauden sivut. Ihan jees leffa jopa, suosittelen romantiikan nälkään. Yksinkertainen tarina hyvin kerrottuna.

.

japa sanoi:
Tenavana katsoin sellaisen leffan kuin(muistankohan oikein) Benji. Elokuvassa oli joku koira joka joutui eroon perheestään ja koki kovia etsiessään perhettään. Sitä katsoessa pääsi itku.

Löytyy vieläkin toi videolta. Tuli joskus 80 luvun lopussa telkkarista. Aivan mahtava loppu, jossa Benji vapauttaa agentin kaappaaman tytön autosta :itku: :haart:

Viimeaikaisista elokuvista on koskettavin ollut Heron loppu, jossa Lumi uhraa itsensä.

Dragon kuoleminen elokuvassa Dragonheart saa kyyneleet vieläkin silmään. Aivan mielettömän hyvin musiikki yhdistyy elokuvaan.

Steven Spielbergin AI oli koskettava elokuva kun sen ekan kerran näki, kuin myös Gladiator.

Mutta voiton vie selvästi Lassie elokuvat. En enää ikinä tule katsomaan ensimmäistäkään niistä :itku: :itku:

Itse liikutun todella herkästi elokuvista. Joskus on todella vaikeaa pitää sitä "eihän miehet itke" panssaria yllä kun tulee näitä koskettavia kohtia, esim.

-Leijonakuningas joka on mainittu, taisi joskus vuosia sitten kyynel poikineen vierähtää

-Omistamistani filmeistä on pahin Unelmien Sielunmessu. Se pitää aina silloin tällöin katsoa uudestaan läpi kun on niin hyvä, ja AINA pitää pidätellä itkua, sille ei vaan voi mitään varsinkin kun se tietty musiikki alkaa soida :itku:

-No sitten on semmoisia filmejä, jotka ei varsinaisesti ole surullisia, mutta kun kohtaus on niin mahtava niin siitä liikuttuu, esim. Pelastakaa Sotamies Ryan maihinnousu, Predator "metsää lakoon minigunilla" kohta yms.

Raskolnikov sanoi:
- Jay and Silent Bob strike back

Hohhoohhohohoho AAhaahahahaaaa Muaahahaaahahaaaaa. Todella hauskaa. Äijä sanoo, että jay ja silent bob on koskettavin leffa. Aaahahaaaahaaa. Kuolen nauruun.

Katoin äsken Million dollar babyn, yhyy ku meinas itkettää.. Ehottomasti paras leffa pitkään aikaan mitä oon kattonu, ei oo menny oscarit väärään osotteeseen.

Pforce sanoi:
Katoin äsken Million dollar babyn, yhyy ku meinas itkettää.. Ehottomasti paras leffa pitkään aikaan mitä oon kattonu, ei oo menny oscarit väärään osotteeseen.
samaa mieltä :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ray Charlesin elämästä kertova Ray saa kyllä tipan linssiin pariinkin otteeseen. Jamie Foxx on käsittämättömän hyvä Ray Charles ja muutenkin elokuva on todella suositeltavaa kamaa kaikille.

Saksikäsi Edward. Jokin tässä elokuvassa on helvetin kaunista ja se kohtaus missä Winona Ryder tanssii siinä lumisateessa, kun Edward veistää lumiveistostaan, musiikki ja kuvaus oli upeaa. Aaaah... Lopussa taisi tippa tulla linssiin..

PS. Ja Winona Ryder oli tässä elokuvassa vielä aivan jumalattoman kaunis.

Pienenä kovasti itketti saksikäsi Edward, ja kyllä vielä vähän aikaa sitten myös, kun sitä katselin. Vaikka oli kyllä vaikea saada samaa fiilistä kuin ennen, kun poikaystävä vieressä selkeästikin ei ymmärrä paskaakaan koko elokuvan pointista, ja kommentoi koko ajan: "...voii vvittu!"

Sitten oli myös The Green Mile, ja sellainen elokuva, joka tuli kerran televisiosta (vai oliko minisarja, en muista). Olisiko nimi ollut Viimeisellä rannalla tms. No siinä kuitenkin maapallo myrkyttyi säteilyllä, ja siinä oli sellainen kohtaus, jossa perhe teki itsemurhan, kun eivät halunneet kuolla säteilysairauteen tuskallisesti. Se oli mielestäni liikuttavaa.

Ja uskokaa tai älkää, mä sain nieleskellä kyyneleitäni, kun katselin Star Wars Episode kolmosta. :nolo:

Itse myös koen jostain syystä the Green Milen ja Schindlerin Listan koskettavimmaksi (varsinkin tokassa kun näytetään lopussa niitä jotka selvisivät tuomaan kiviä haudalle). harvemmin tosin katselen leffoja ja jos katson niin yleensä puolisilmällä. VArmaan jos keskittyisin paremmin, löytyisi aimolista leffoja joissa on päässyt itku. :P
Rain Man oli myös sellainen joskus mutta kun uudestaan katsoin niin ei se enää niin nyyhky ollutkaan.

Bubba ho-tep sanoi:
Semmoinen uus elokuva kuin The Notebook - rakkauden sivut. Ihan jees leffa jopa, suosittelen romantiikan nälkään. Yksinkertainen tarina hyvin kerrottuna.

Tuo on tosiaan hyvä leffa.

Itselläni tullut tippa linssiin seuraavissa leffoissa.

Viimeinen mohikaani
braveheart
shawshank redemption
Gladiaattorissa oli tippa lähellä
Armageddon, vaikkakin on kliseinen.
Sea biscuitissa tuli lähinnä kylmiä väreitä.

thebeam sanoi:
Pienenä kovasti itketti saksikäsi Edward, ja kyllä vielä vähän aikaa sitten myös, kun sitä katselin. Vaikka oli kyllä vaikea saada samaa fiilistä kuin ennen, kun poikaystävä vieressä selkeästikin ei ymmärrä paskaakaan koko elokuvan pointista, ja kommentoi koko ajan: "...voii vvittu!"
Hahaha! :D

Kerro nyt; mikä siinä Saksikäsi Edwardissa on pointtina? Mä katoin sitä joskus puoli tuntia, mutta lopetin kun mun mielestä se oli ihan järjetön...

Mou sanoi:
Ray Charlesin elämästä kertova Ray saa kyllä tipan linssiin pariinkin otteeseen. Jamie Foxx on käsittämättömän hyvä Ray Charles ja muutenkin elokuva on todella suositeltavaa kamaa kaikille.

Niinpä, Ray Charles :rock:.

Suositut

Back
Ylös Bottom