Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Requiem for a dream, klassikko itkettää nyt jo kun ajattelen sitä
-"käenpesän ylilento", tietty
-Blow, loppukohtaus itkettää ja se kohtaus, missä sen mutsi vasikoi sen

ja sitten pohjalla sokerina: MAGNOLIA... ...siis voi jumalauta; parhaita draamoja mitä on koskaan tehty ja äsken heikkopäisenä selasin threadin läpi, niin vain yksi on vissiin edes nähnyt sen. ne näyttelijäsuoritukset, se tarina, ne musiikit... :itku: :itku: :itku: :itku:

total13 sanoi:
-Requiem for a dream, klassikko itkettää nyt jo kun ajattelen sitä
-"käenpesän ylilento", tietty
-Blow, loppukohtaus itkettää ja se kohtaus, missä sen mutsi vasikoi sen

ja sitten pohjalla sokerina: MAGNOLIA... ...siis voi jumalauta; parhaita draamoja mitä on koskaan tehty ja äsken heikkopäisenä selasin threadin läpi, niin vain yksi on vissiin edes nähnyt sen. ne näyttelijäsuoritukset, se tarina, ne musiikit... :itku: :itku: :itku: :itku:

Täytyy yhtyä tähän magnoliaan. Alkusekaannuksen jälkeen vangitsi ainakin minut totaalisesti ja loppupää olikin yhtä ilotulitusta. Todella herkällä kädellä tehty upea elokuva mahtavilla roolisuorituksilla. Elokuvan aikana tunneskaala tulee käytyä muutamaan otteeseen läpi ainakin. Ehdottomasti yksi parhaita elokuvia lähivuosilta! :5:

Jo muutamaan kertaan mainittu Grave of the Fireflies oli kyllä koskettavaa kamaa. Tässä piirroselokuvassa nuori poika elää ilman vanhempiaan pikkusiskonsa kanssa 2. maailmansodan aikaisessa Japanissa. Vaikka jotkut muutkin elokuvat saavat tipan linssiin tätä katsoessa joutui pyyhkimään silmiä vähän väliä. Mahtava elokuva, mutta en halua katsoa sitä vähään aikaan uudestaan. Tuli sen verran surullinen fiilis.

Ohh täytyy antaa käsi tolle "Grave of fireflies" kyllä tuli tippa linssiin lopussa.

Varmaan kaikki draamaelokuvat joissa joku kuolee traagisesti. :itku: :itku:
A.I. :haart: :5: :itku: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The Rock - Paluu helvettiin: Sean Connery, Nicholas Cage, Ed Harris - alkukohtaus haudalla, kun Harris pyytää vaimoltaan anteeksi

En muistanutkaan että se oli niin koskettava.

"I'm not gonna let you down son"..........."They are not coming, are they sir?"

Taustalla soi Hans Zimmerin mahtipontinen musiikki.

Näissä mä aina repeen rajuun itkuun.

Tuntematon Sotilas: kohtaus jossa Lehto ampuu itsensä.
Stalingrad: loppu.
Commando: Arska kantaa tukkia.
Rocky IV: Apollon hautajaiset.
Inpependence Day: Presidentti pitää innoittavan puheen joukoille.

Memento sanoi:
The Rock - Paluu helvettiin: Sean Connery, Nicholas Cage, Ed Harris - alkukohtaus haudalla, kun Harris pyytää vaimoltaan anteeksi

En muistanutkaan että se oli niin koskettava.

"I'm not gonna let you down son"..........."They are not coming, are they sir?"

Taustalla soi Hans Zimmerin mahtipontinen musiikki.

Tämä onkin kyllä hieno kohtaus, hieno elokuva kaiken kaikkiaan.

Mitä Eugenin mainitsemaan ID-4:een tulee, itse itken kauhusta kun tuo presidentin puhe tulee, on se meinaan niin kauhea. Muutenkin ID-4 on eräs huonoimmista elokuvista, siis minun mielestäni.

Koskettavin leffa on varmaankin Green Mile tai sitten Forrest Gump.

Meni roska silmään seuraavissa:

--Taru sormusten herrasta 2 & 3
--Veljeni leijonamieli (katoin krapulassa, eli saattaa mennä sen piikkiin)

Meikäläiseen tuntuu uppoavan fantasialeffat, joissa on selkeä hyvä-paha-asettelu. Hyvä tietysti voittaa, mutta loppu on surullinen.

Kaikki jotka pitävät Schindlerin listaa koskettavana, katsokaa Men Behind the Sun. Se leffa on niin koskettava, että koskettavampaa saa hakea.

Mä oon elokuvissa sellainen itkupilli, että siitä tulisi hyyyyvin pitkä lista jos edes parhaan/itkettävimmän 1/10 niistä tähän kirjottaisin :rolleyes:

Yksi on kuitenkin vaikutuksiltaan ollut ylitse muiden:
Leffa, mikä on saanut mut kirjaimellisesti ulvomaan, parkumaan, kierimään ympäriinsä sohvalla, puremaan sohvatyynyä ja tärisemään hysteerisenä on Moulin Rouge :itku: Jo useamman kerran.

leijonakuningas 1 ku Simban isi kuolee kyl :itku:
taisin olla 6 vai 7v :D

Todellakin, Leijonakuningas on surullinen monessakin kohtaan, esim kohta missä Simban isä kohtauksen lopussa näyttää miten esi-isät katsovat heitä tähdistä on jotenkin "Touchy" eikä varmaan vähiten musiikin takia. Mielestäni ylipäänsä paras piirretty mitä olen nähnyt.

Shindlerin listan punapukuinen tyttö riipaisee aina sydäntä ...

The Cubic / Equlibriumin naisen teloitus ja Clericin reaktiot on myös koskettavaa kamaa joskin pahaolo onneksi puretaan silmittömään väkivaltaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom