=) koska odotettavissa näkyvää lihas kasvua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Niin että miten kauvan porukka kävi saleilla että huomasivat muutkin että on tullu salitunteja täyteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu lähtötilanteesta.

Itsellä varmaan ekana huomasi liikunnanopettaja, kun kuntoluku nousi kohisten(edit: ja tuohon meni joku puoli vuotta).

no se että muut huomaa nii niiden haubereiden pitää kyllä kasvaa muutama sentti ellet oikein poseeraa sielä kaikille. jos joka päivä peilin edessä poseeraat niin kyllä sitten pienetkin muutokset näkyy.
jos ohjelma on kunnossa niin eiköhän siinä ainakin kuukausi mene ennen kuin jotaki alkaa näkyä. mutu

Pari vuotta oon hangannu ja peilistä katsoo edelleen laiha poika. Oikeastaan omasta mielestään sitä tuppaa olemaan vielä laihempi nyt kuin treenin alussa...

Porkkanaraastin sanoi:
no se että muut huomaa nii niiden haubereiden pitää kyllä kasvaa muutama sentti ellet oikein poseeraa sielä kaikille. jos joka päivä peilin edessä poseeraat niin kyllä sitten pienetkin muutokset näkyy.
jos ohjelma on kunnossa niin eiköhän siinä ainakin kuukausi mene ennen kuin jotaki alkaa näkyä. mutu

Ainakin omalla kohdalla, jos siihen peiliin kyttää jatkuvasti ja tarkkaan, muutosta ei itse huomaa niinkään hyvin.

Jos jotain muutosta odottaa, kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta esim. kestää jonkin aikaa kun osaa arvoida oman kehonsa ulottuvuuden, esim. törmäilee ovenkarmeihin kun on ennen osannut mennä läheltäkin niitä.. huvittavaa mutta näin mulle on käyny.. tai sitten ego on vaan kasvanu :D

Mutta tutut joita harvoin näet, saattavat huomata ne muutokset, sitä samaa kun aikasemmin "prkl notta ootpas sie poika venahtanu viimenäkemältä" "woot, tällänen mä oon ollu aina"

Kuvat o parhaita kertojia. ite ku syynää koko ajan peilistä "joka aamu tuplat edestä ja musculaarit perään" nii silmä tottuu ja tuntuu niinku ei olis kasvanu ollenkaa...

Kyllähän ne parin kuukauden sisällä alkaa näkymään

Dalmar sanoi:
Kuvat o parhaita kertojia. ite ku syynää koko ajan peilistä "joka aamu tuplat edestä ja musculaarit perään" nii silmä tottuu ja tuntuu niinku ei olis kasvanu ollenkaa...

Kyllähän ne parin kuukauden sisällä alkaa näkymään

Toikin hämää monia... Ja ei sitä omaa kehitystä itse tosiaankaan peilistä sanoa jos katsoo peiliin ainakin kerran päivässä! Ja ollaan kaikki rehellisiä niin tulee siihen peiliin katsottua enemmän kun kerran! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nikke1 sanoi:
Jos jotain muutosta odottaa, kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta esim. kestää jonkin aikaa kun osaa arvoida oman kehonsa ulottuvuuden, esim. törmäilee ovenkarmeihin kun on ennen osannut mennä läheltäkin niitä.. huvittavaa mutta näin mulle on käyny.. tai sitten ego on vaan kasvanu :D
Mutta tutut joita harvoin näet, saattavat huomata ne muutokset, sitä samaa kun aikasemmin "prkl notta ootpas sie poika venahtanu viimenäkemältä" "woot, tällänen mä oon ollu aina"
Juuri näin mullakin. Törmäilen välillä ihan kotonakin ovenkarmeihin, mutta en sitten kyllä tiedä, että olenko tullut vain sokeaksi vai onko lihakset kasvaneet ;) Ja toi kans, että kun jotain perhetuttuja käy silleen pari-kolmen kuukauden välein niin ne kyllä sitten huomaa kun on tullu sitä kokoo. Ja tosta kuinka nopeesti sitä lihasta saa kerättyä, niin kyllä mulla ainakin on viime syksystä paino noussu ~4kg ja lihastakin tullu ihan ok.MAINOS Käykää kattoo mun kuvat tuolta Kuvat-osiolta ;) SONAIM

nikke1 sanoi:
Jos jotain muutosta odottaa, kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta esim. kestää jonkin aikaa kun osaa arvoida oman kehonsa ulottuvuuden, esim. törmäilee ovenkarmeihin kun on ennen osannut mennä läheltäkin niitä.. huvittavaa mutta näin mulle on käyny..

Ai onko tosiaankin noin? Olen ihmetellytkin viimeisen vuoden outoa tasapainotonta käytöstä esim. ahtaissa tiloissa, kuten oviaukon läpäisy..
:D

Ainakin olkapään seutua tulee paukutettua välillä seinään, niin että paukkuu :wall:

Tai sitten olen.. :david:

En ikinä esittele mitään, mutta katsottiin tuossa kerran yhtä elokuvaa porukalla, ja kyllähän siinä yksi tyttönen totesi, että on tainnut pojalla hauikset kasvaa. :D

Zone-sarja -42%
18-vuotiaana kun treenattiin kavereiden kanssa 3 kertaa viikossa sillä ajalla kun olis pitänyt kirjoituksiin lukea (muutakin kuin penkkiä ja haukkaa, mutta enimmäkseen niitä, ja joka kerta :D) niin kotiväki huomasi jo parin-kolmen kuukauden päästä että jotain oli tapahtunut. Haukka ainakin kasvoi melkein silmissä, muistan miettineeni tietokoneen ääressä että on se jännä kun hauis tuntuu hiirtä heiluttaessa kun ennen käsivarressa oli vain pelkkää löysää.

Nollatilanteesta kun nuorena aloitti ja kun oli vähän fläsääkin (ettei ainakaan huonon syömisen takia jäänyt kasvu väliin) niin tulokset tuli tosi nopeasti.

Joo kyllähän niitä tuloksia voi saada tosi nopeestikkin alkuvaiheessa. Varsinkin jos on huolehtinut ruokailusta ja levostakin riittävän hyvin.

Tuo 2-3 kuukautta taitaa olla aika yleinen aika, jolloin alkaa huomaamaan kehitystä. Ja jos ei muuten huomaisi mutoksia, niin sittenhän on se kamera siinä apuna ja mittanauha.

Edit: Mummo tais ekana sanoa, että onpa rintakehä kasvanu! Ootko syöny jotain lääkkeitä? :lol2:

Helvetti mulla ei ole kuin maha kasvanut, kai se on sen merkki että aínakin syö huolella.:D

Voís keskittyä treeniin enemmän niinkuin alkuaikoina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom