Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porkkanaraastin sanoi:no se että muut huomaa nii niiden haubereiden pitää kyllä kasvaa muutama sentti ellet oikein poseeraa sielä kaikille. jos joka päivä peilin edessä poseeraat niin kyllä sitten pienetkin muutokset näkyy.
jos ohjelma on kunnossa niin eiköhän siinä ainakin kuukausi mene ennen kuin jotaki alkaa näkyä. mutu
Dalmar sanoi:Kuvat o parhaita kertojia. ite ku syynää koko ajan peilistä "joka aamu tuplat edestä ja musculaarit perään" nii silmä tottuu ja tuntuu niinku ei olis kasvanu ollenkaa...
Kyllähän ne parin kuukauden sisällä alkaa näkymään
Juuri näin mullakin. Törmäilen välillä ihan kotonakin ovenkarmeihin, mutta en sitten kyllä tiedä, että olenko tullut vain sokeaksi vai onko lihakset kasvaneet ;) Ja toi kans, että kun jotain perhetuttuja käy silleen pari-kolmen kuukauden välein niin ne kyllä sitten huomaa kun on tullu sitä kokoo. Ja tosta kuinka nopeesti sitä lihasta saa kerättyä, niin kyllä mulla ainakin on viime syksystä paino noussu ~4kg ja lihastakin tullu ihan ok.MAINOS Käykää kattoo mun kuvat tuolta Kuvat-osiolta ;) SONAIMnikke1 sanoi:Jos jotain muutosta odottaa, kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta esim. kestää jonkin aikaa kun osaa arvoida oman kehonsa ulottuvuuden, esim. törmäilee ovenkarmeihin kun on ennen osannut mennä läheltäkin niitä.. huvittavaa mutta näin mulle on käyny.. tai sitten ego on vaan kasvanu :D
Mutta tutut joita harvoin näet, saattavat huomata ne muutokset, sitä samaa kun aikasemmin "prkl notta ootpas sie poika venahtanu viimenäkemältä" "woot, tällänen mä oon ollu aina"
nikke1 sanoi:Jos jotain muutosta odottaa, kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta esim. kestää jonkin aikaa kun osaa arvoida oman kehonsa ulottuvuuden, esim. törmäilee ovenkarmeihin kun on ennen osannut mennä läheltäkin niitä.. huvittavaa mutta näin mulle on käyny..