Korut ja lävistykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
niin mites minkälaisia koruja ja lävistyksiä jengi käyttää vai onko ne tyystin epämiehekkäitä? aika paljon noilla salisälleillä näkee kultakäätyjä kaulassa.Itsellä on suomenvaakuna panssariketju sekä toinen ketju kaulassa, sen lisäksi pari reikää korvissa joissa ei enää nykyää pahemmin tule homohoukuttimia pidettyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korvassa oli reikä joskus, mutta nyt ollut käyttämättömänä yli 5 vuotta. Eikä kyllä koskaan enää käyttöön tule.
Ainoa 'koru' on peukalossa oleva paksu tribaali-sormus.

Minulla molemmissa korvissa renkaat, kaulassa kolme nahkanarua+ muuta settiä sekä yleensä 1-3 sormusta.

Täällä suvaitsemattomuuden ihmemaassa minua luullaan homoksi tai ainakin pyritään vetämään snägärillä pataan.;)

Kaulassa ja ranteessa tulee kannettua "normi-paksuja" ketjuja. Niiden lisäksi viel 2 sormusta.
Hopeaa kaikki.

3 sormusta (kihla,perintö ja laatta nimikirjaimin), korvassa reikä mutta ei korua.
suomileijonan kuva rinnassa riittää, ei kaulakorua tarvitse.
(tosin vaakunaleijonan panssariketjulla hommaan kun kerkeän)
:kippis1:

Lävistykset ja tatuoinnit ovat mielestäni yksinkertaisesti rumia. Koruja en osaisi käyttää. Omituiselta tuntuisi se. Miehekkyyden tai epämiehekkyyden suhteen niillä tuskin on tekemistä.

Mulla on rippikoulusta saakka ollu ristikaulassa, enkä on nähny syytä sitä pois kaulasta ottaa, laiska kun olen. (no okei, pari kertaa olen sen hetkeksi riisunut). Ja kultaahan tuo onpi.

Joskus tulee pidettyä sellaista kultaista armeijalaattaa kaulassa. Ja sitten on suomileijona tuossa käsivarressa aina ja ikuisesti.

Yksi hopeinen korvakoru+yksi hopeinen peukalosormus.. hankinnassa tuommoinen hopeinen panssari-zydeemi ja toinen sormus, joka on tuommoinen tribaali-hässäkkä. Ei muuta.

-edit-
jaaniiinjooo.. pääs unehtumaan että tuossa kaulassa roikkuupi (naisen lisäksi) tuommoinen tribaalikuvioinen koru joka tarkoittaa Poweria.. vaihtoehtoisena löytyypi toinen joka tarkoittaa strenght.. että näin.

Korvassa muistona arpi, mutta nykyään ainoastaan nimettömässä oleva rengas (...ja pallo jalassa)

ei koruja. ei sormuksia. ei tatuointeja. millään noista ei ole tekemista miehisyyden kanssa - mielestäni ainaskaan.

Re: korut ja lävistykset.

Originally posted by turilas
niin mites minkälaisia koruja ja lävistyksiä jengi käyttää vai onko ne tyystin epämiehekkäitä?

Nuorempana oli sormuksia sormissa, renkaat nännissä ja korvassa, mutta lähtivät v**tuun samoihin aikoihin kun ajoin neititukankin pois.

Onneksi ei tullut kuvia hakattua nahkaan rahapulan takia vaikka joskus olikin kova hinku.

Vuosiin ei siis mitään ylimääräisiä killuttimia käytössä enää - kellokin on kännykässä.

Ihan mielenkiinnosta:

Mitä te yritätte viestiä ulkomaailmalle käyttämällä suomileijonakorua tai piirtämällä vastaavan kuvan nahkaanne?

En ole koskaan ymmärtänyt kyseistä asiaa, ehkä nyt hyvien vastausten jälkeen ymmärrän? :david:

Originally posted by VilleO
Ei löydy muuta kuin puuhelmet kaulasta :D

Enää puuttuu kusen väriseks värjätty blondigeelihyppyritukka ja harrastuksena salibandy, niin fruittiksen tunnusmerkit olisi täytetty.. :D

Originally posted by Sumu
Ihan mielenkiinnosta:

Mitä te yritätte viestiä ulkomaailmalle käyttämällä suomileijonakorua tai piirtämällä vastaavan kuvan nahkaanne?

En ole koskaan ymmärtänyt kyseistä asiaa, ehkä nyt hyvien vastausten jälkeen ymmärrän?

Minuakin tämä kiinnostaa, sillä ainakin minun kotiseudullani ko. symbolit tarkoittavat suunnilleen "olen paikallinen epäonnistuja-natsiääliö-prospect ja kun kasvan täysivaltaiseksi lähiökuppilan alkoholistiksi niin hankin vielä SS-kotkan toiseen tissiin".

Korvasta löytyy reikä mutta korvista ei oo tullu käytettyy monee vuoteen.
Oikeessa kädessä suht koht paksu hopeinen ranneketju.
Kaulassa myös suh koht paksu hopeinen ketju ja toinen kapeampi hopeinen.
Sormessa on kultanen kantasormus ja toisessa kädessä kello.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom