Korut ja lävistykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by kvi
Mulla on rippikoulusta saakka ollu ristikaulassa, enkä on nähny syytä sitä pois kaulasta ottaa, laiska kun olen. (no okei, pari kertaa olen sen hetkeksi riisunut). Ja kultaahan tuo onpi.
Sama. Oli mulla joskus lävistys korvassa, muttei enää.

Tatuointi ois kyl asiaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kihlasormus, 6-osainen pirunnyrkkisormus ja kaulassa kultaketjussa kultainen Thorin vasara. Tatuointeja kolme. Nännissä oli aikoinaan lävistys, vaan ei enää.

Kultaa ollut käsissä ja kaulassa, enää en pidä koruja, paitsi lomalla saatan ostaa jotakin rihkamaa halvalla joita sitten pidän muutaman viikon jos siltä tuntuu.
Tatuointeja useita, ei kuitenkaan suomileijonaa, josta kysyttiin mikä siinä ideana.
Mä tunnen muutamia joilla semmonen on, isänmaallisuus varmaan syynä, eipä tule muuta mieleen.
Niitä on muissakin maissa vastaavia symboleita.

Kultaketju löytyy kaulasta. Ei muuta. Ilman ketjua on jotenkin outo ja alaston olo.

Ja siitä Suomileijonasta: Sehän on jo itsessäänkin hienonnäköinen kuva. Lisäksi se on mielestäni yksi ainoa niistä kuvista, jotka kertovat muillekin kuin kantajalleen jotain. Se viestittää juuri isänmaallisuudesta. Voihan se viestittää fanaattisesta isänmaallisuudestakin.
Siis sillä kuvalla on suomalaisille symbolista arvoa. Suomileijonan ottamisen voi ymmärtää sillä tavalla, että jos on valittavana joko Suomileijona- tai Kolmekruunua-tatuointi, niin kumman ottaisit.... Ja kolme kruunuahan on se Ruotsin tunnus, kai.

Mun mielestä tää Andy_T:n piirtämä tribaali-leijona on helvetin hieno!
attachment.php

Toistaiseksi ei ole mitään tatuointeja, koruja tai lävistyksiä tullut hankittua.

quote:
Originally posted by VilleO
Ei löydy muuta kuin puuhelmet kaulasta

Originally posted by Mäntti
Enää puuttuu kusen väriseks värjätty blondigeelihyppyritukka ja harrastuksena salibandy, niin fruittiksen tunnusmerkit olisi täytetty.. :D

Olin sanomassa samaa, nykyään on myös tää yli-trendikäs pörröpää-fruittis-letti. :david:

Mä oon ajatellut ottaa pari tatuointia lähiaikoina, kuvatkin on jo tiedossa, mutta tosiaan aikaa kalliita ovat.. Ja olen tietysti köyhä opiskelija :(

Noista koruista: Mulla on hopeinen ranne koru missä kultainen laatta, hopeinen sormus ja kultainen kaulakoru jossa horoskooppimerkki ja risti.

Kultainen suomileijona roikkuu kaulassa. Ei tatskoja vielä ku noi lihakset kasvaa niin pirusti että kokoajan pitäis korjata :rolleyes:

Ja tuosta leijonasta niin se todellakin on hieno ja viestii isänmaallisuutta :whip:

Originally posted by IronMind
Minuakin tämä kiinnostaa, sillä ainakin minun kotiseudullani ko. symbolit tarkoittavat suunnilleen "olen paikallinen epäonnistuja-natsiääliö-prospect ja kun kasvan täysivaltaiseksi lähiökuppilan alkoholistiksi niin hankin vielä SS-kotkan toiseen tissiin".

Loistavaa isänmaallisuutta! Vittu onko leijona ja suomenlippu jotain natsimerkkejä!? Vittu että alkaa oikeesti vituttaa..

Ottakaa spedet mikkihiiri ottaan ja painukaa ruottiin!:david:

Originally posted by Jonne#68
Mä oon ajatellut ottaa pari tatuointia lähiaikoina, kuvatkin on jo tiedossa, mutta tosiaan aikaa kalliita ovat.. Ja olen tietysti köyhä opiskelija :(

Kalliita? Öh? Se kuva on sussa sun koko loppuelämän... Karamellipussiin verrattuna kalliita ehkä, joo.

Originally posted by timbe
No ei ne nyt niin hirveen kalliita oo... 4 Viking power pussin hinnalla saa jo ihan kivan kokoisen kuvan..

Riippuu keneltä ottaa. Ja hintaa ei todellakaan kannata käyttää vertailuun, kun päättää että missä ottaa kuvan.

Nimittäin siinä on syynsä, että jotkut jätkät ottaa korkeampia hintoja ja silti on asiakkaita niin paljon, että ei kaikille kerkee tehdä.

Harmillisen paljon näkee jengiä, jotka lampsii vaan studioon sisään ja kysyy "Paljo maksaa sellanen panta olkavarren ympäri?". AAAARGGHH!

Hopeinen laattakaulakoru, korvakoru (vasen korva) ja 2 sormusta (kihla ja hopeinen)

Eipä muuta!

Originally posted by igf1bp3
Harmillisen paljon näkee jengiä, jotka lampsii vaan studioon sisään ja kysyy "Paljo maksaa sellanen panta olkavarren ympäri?". AAAARGGHH!
Joo, toi on tosi omaperäinen. Bwuahaha! :lol2: Oikeasti noita tavallisimpia panta- ym. tribalikuviotatskoja ja muita vastaavia on nykyään niin monella, että helpompi on erottua joukosta kun ei ota ollenkaan tatuointia. Tytöillä "se juttu" tuntuu olevan joku perhonen tai muu nisäkäs tuolla alaselässä. Sitten 30 vuoden ja 3 lapsen jälkeen on kivaa, kun söpöstä pikku perhostatuoinnista on venynyt sellainen Kun Luonto Kutsuu -leffasta tuttu hedelmälepakko.

Originally posted by paistijauheliha
Loistavaa isänmaallisuutta! Vittu onko leijona ja suomenlippu jotain natsimerkkejä!? Vittu että alkaa oikeesti vituttaa..
Eivät ne ole natsimerkkejä, mutta varmasti osa noiden symbolien kantajista ilmentää niillä samankaltaista ideologiaa kuin natsitkin. Korostan sanaa osa, eli eivät kaikki. Jossain päin maailmaa on siis ilmeisesti sellainen paikka, jossa tuo osa on niin suuri, että ajatellaankin paikallisesti sen olevan "kaikki".

Jotta pysyisin aiheessa, niin itselläni on kaulassa risti kultaketjussa ja vihkisormustakin kanniskelen.

Originally posted by paistijauheliha
Loistavaa isänmaallisuutta! Vittu onko leijona ja suomenlippu jotain natsimerkkejä!? Vittu että alkaa oikeesti vituttaa...

Onko hakaristi natsimerkki vai tuhansia vuosia vanha itämainen hyvän onnen symboli?

Kuten tossa yllä jo joku mainitsikin niin kun tiettyä symbolia tarpeeksi moni pilottitakkinen juupajoki kantaa niin siitä tulee pilottitakkisten juupajokien symboli, riippumatta siitä mitä symbolilla on alkujaan tarkoitettu.

Ja tästä syystä hämmästelin porukoiden intoa suomenleijonaan. Tietty jos on tarkoituskin ilmaista kuuluvuutta uusnatsiympyröihin niin sitten sen ymmärtää, mutta ihan noin muuten vaan mukavana kuvana en ihan heti itseeni moista menisi ripustamaan, kuten en käyttäisi hyvän onnen itämaisia hakaristiriipuksiakaan.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Jonne#68
Mä oon ajatellut ottaa pari tatuointia lähiaikoina, kuvatkin on jo tiedossa, mutta tosiaan aikaa kalliita ovat.. Ja olen tietysti köyhä opiskelija
--------------------------------------------------------------------------------

Kalliita? Öh? Se kuva on sussa sun koko loppuelämän... Karamellipussiin verrattuna kalliita ehkä, joo
-------------------------------------------------------------------------------

No joo eihän ne tossa mielessä mitään kalliita ole, mutta kun kesätöistä jää sen verran rahaa että juuri ja juuri ruokaan riittää..
Itseasiassa joku 100 euroa kuukaudessa.. Siitä ei paljoa säästellä tatuointeihin.. Ja opiskelu tukea en saa penniäkään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom