Tm linkki ei ole sun linkki. Vai onko sulla toinen nimimerkki? Aamulehden linkki ei ollut ensinnäkään mikään fakta, vaan uutinen ja toiseksi en ole mistään asiasta sen kanssa eri mieltä. Miksi mun pitäisi osoittaa, että rokotteet toimii? En ole sellaista edes väittänyt.
Immuunikadon osalta sain vasta tänään uutta tietoa ja mun pitää tutkia asioita ennen kuin voin sanoa mitään sen puolesta tai vastaan. Sulle tällainen tutkiminen on varmaan täysin tuntematon asia. Kopioit vain muistiin kaikki narratiiviisi sopivat asiat ja toistelet niitä. Tiedätkö miksi sellaista ihmistä kutsutaan? Olet varmaan kuullut sellaisen termin kuin hyödyllinen idiootti. Muutkin kuin zerottajat voi olla sellaisia.
Sulle tuntuu olevan myös hyvin vaikeaa ymmärtää, että joku suhtautuu asioihin objektiivisesti ilman turhaa tunnelatausta ja teet siksi kummallisen johtopäätöksen, että olen sun ideologinen vastustaja. Kuvittelet selvästi mun puolustavan rokotteita, vaikka en ole sellaista sanonut.
Mutta nyt, ole hyvä ja liity Roopelin seuraan ignorelistalle. En jaksa ihmisiä joiden ainoa tarkoitus tuntuu olevan sörkkiä muurahaispesää. Enkä tykkää siitä, kun joillakin on taito saada mut provosoitumaan. On siis parempi etten enää näe sun viestejä.