Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois vaan kuunnellu foliohattuja taas” Koronapassi jäähylle
Valtioneuvoston asetuksella voidaan Tervahaudan mukaan tehdä päätös, ettei koronapassi ole enää voimassa.
– Omikronin tullessa on todennäköinen tarve pistää koronapassia joiltain osin jäähylle tai hyllylle, hän totesi Ylen suorassa lähetyksessä.”
Se fiilis ku oot ottanu 3 piikkiä ja vedetään hätäjarrusta
![]()
THL:n pääjohtaja Ykkösaamussa: Todennäköinen tarve pistää koronapassi jäähylle
THL:n pääjohtaja Markku Tervahauta sanoi lauantaina Ylen Ykkösaamussa, että hätäjarrumekanismin käyttöönottoa on hyvä miettiä.www.iltalehti.fi
Joo turha varmaan ottaa mitään muuta huomioon. Piikkien vika. Selvä.Mene vittuun. Ikinä ei ole mitää ollu ennen tokaa piikkiä
Eli syynä ei voinut olla närästys?Itse joskus nuorena sain rytmihäiriöitä yövuorossa ollessani. Kyllä niitä yritettiin tutkia, mutta kun ne just sillon ei olleet päällä, niin ei niitä oikein voitu todentaa vaikka sydänfilmi otettiin. Se että mitään ei just sillon löydy, ei tarkoita etteikö niitä olisi
Täl on vahva cope tulilla.Joo turha varmaan ottaa mitään muuta huomioon. Piikkien vika. Selvä.
Eli syynä ei voinut olla närästys?
Enkä sano etteikö voisi olla rytmihäiriöt mutta itse taas tiedän miltä hc närästys tuntuu, niin en yhtään ihmettele jos sen sekottaa ties ja mihin.
Närästys? Kun pumppu vetää epätahtia niin että on pakko istahtaa alas ja odottaa että vieläkö se siitä lähtee vai pysähtyykö kokonaan. Juu kyllä minuakin on korventanut joskus ihan huolella. Ei kivaa sekäänJoo turha varmaan ottaa mitään muuta huomioon. Piikkien vika. Selvä.
Eli syynä ei voinut olla närästys?
Enkä sano etteikö voisi olla rytmihäiriöt mutta itse taas tiedän miltä hc närästys tuntuu, niin en yhtään ihmettele jos sen sekottaa ties ja mihin.
Milloinhan nämä luopuu näistä räteistä
Tästä puhuttu useasti. Ehkä kiuru lukee pakkista mistä saa näitä ideoita tai sitten foliot ne vaan osaa ennustaa nämä loogiset jatkumot.Foliothan tästä puhui jo kauan sitten. Mutta ne jutut oli vaan salaliittoteoriaa silloin. Ero salaliittossa ja totuudessa tuntuu olevan sen 6kk.
Ok.Närästys? Kun pumppu vetää epätahtia niin että on pakko istahtaa alas ja odottaa että vieläkö se siitä lähtee vai pysähtyykö kokonaan. Juu kyllä minuakin on korventanut joskus ihan huolella. Ei kivaa sekään
Rouva oli sitten vastannut heille kun olin töissä. Yrittivät pehmennellä hänelle että ei tässä kato mitään, me ollaan sun puolella ja ikävää kun miehesi oli pois tolaltaan. Kato vaan 10 päivää karanteenia jos et kerran halua testiin ja se alkoi jo keskiviikkona.Vaimo synnytti kolme päivää sitten. Sairaalasta soitettiin että samassa osastohuoneessa ollut äiti oli k-positiivinen (ei yskäissyt kertaakaan kahden päivän aikana, eivät olleet missään vaiheessa alle 3m päästä toisistaan, välissään oli verho, vaimoni on terve) ja pitää mennä testiin. Katselin vierestä kun ilme oli vihainen mutta myötäili keskustelua. Puhelun lopuksi kertoi minulle koko tarinan, soitin takaisin huusin hoitajalle kunnes tämä kävi itkemään, nauhoitin puhelun, vaadin häntä kertomaan nimensä jatkotoimenpiteitä varten (ei kertonut). Sanoi että infektioylilääkäri määrää karanteenin jos ei mene testiin. Ohjeistin vaimoa olemaan vastaamatta tuntemattomiin numeroihin. Laittakoot kirjallisen vaatimuksen niin katsotaan sitten onko pakko.
Ilmeisesti monet ihan oikeasti saattaa luulla sydäninfarktia närästykseksi.Ok.
Itellä siis tuntu rinnassa ja epäilin sekä keuhkoja, että sydäntä kun otti niin saatanasti. Mutta renniellä kun pääs oireista niin oli aika selvää, että närästys. Kahvinjuonti ja liian vähän vettä siihen vaikutti myös.
Mutta siis voihan niitä olla, en mä sitä.
Mielenkiintoinen aihe, kun tiedän monta sydänongelmaista eri ikäpolvista. Mutta menee offtopicsiin joten se siitä.
Juuri näin. Koska tälle tielle on valtion toimesta lähdetty, niin vähintä mitä voi tehdä, on vaatia virkamiehiä noudattamaan lakeja pilkulleen. Pienestäkin poikkemasta heti vaan kantelu vetämään. Tuossahan oli tosiaan kyse on vakavasta rikoksesta, jos vapaudenriistoksi todetaan.Rouva oli sitten vastannut heille kun olin töissä. Yrittivät pehmennellä hänelle että ei tässä kato mitään, me ollaan sun puolella ja ikävää kun miehesi oli pois tolaltaan. Kato vaan 10 päivää karanteenia jos et kerran halua testiin ja se alkoi jo keskiviikkona.
Kiitokset syötöstä lapaan, vien asian hallinto-oikeuteen kun infektioylilääkärin allekirjoittama päätös ensi viikolla tulee. Heillä ei ollut riittävää näyttöä vaimon altistumisesta, lääkäri ei tutkinut häntä missään vaiheessa, karanteeni aloitettu ennen päätöksen saapumista > lakimiehen mukaan oikeudeton vapaudenriisto josta täytäntöönpanokelpoinen oikeus vahingonkorvaukseen.
Älkää antako näiden rikollisten valehdella itselleen että ovat oikealla asialla. Valtaosa näistä terroritaktiikoista on bluffia joka ei kestä yhtään lähempää tarkastelua.
Niin siis joo yleisempää varsinkin vanhoilla noin päin.Ilmeisesti monet ihan oikeasti saattaa luulla sydäninfarktia närästykseksi.
Oliko tässä nyt niin, että vaihtoehtoina on koronatesti tai sitten hoitajien itkettäminen, hallinto-oikeus, lakimiehet ja mitä lie vielä? Periaatteet ja vahvat näkemykset kunniaan, mutta onko tämä nyt ihan fiksua kenenkään kannalta?Rouva oli sitten vastannut heille kun olin töissä. Yrittivät pehmennellä hänelle että ei tässä kato mitään, me ollaan sun puolella ja ikävää kun miehesi oli pois tolaltaan. Kato vaan 10 päivää karanteenia jos et kerran halua testiin ja se alkoi jo keskiviikkona.
Kiitokset syötöstä lapaan, vien asian hallinto-oikeuteen kun infektioylilääkärin allekirjoittama päätös ensi viikolla tulee. Heillä ei ollut riittävää näyttöä vaimon altistumisesta, lääkäri ei tutkinut häntä missään vaiheessa, karanteeni aloitettu ennen päätöksen saapumista > lakimiehen mukaan oikeudeton vapaudenriisto josta täytäntöönpanokelpoinen oikeus vahingonkorvaukseen.
Älkää antako näiden rikollisten valehdella itselleen että ovat oikealla asialla. Valtaosa näistä terroritaktiikoista on bluffia joka ei kestä yhtään lähempää tarkastelua.
Onko testit, karanteenit, koronapassit ym. fiksuja kenenkään kannalta? Yleensä hommat menee niin, että sitä saa mitä tilaa. Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.Oliko tässä nyt niin, että vaihtoehtoina on koronatesti tai sitten hoitajien itkettäminen, hallinto-oikeus, lakimiehet ja mitä lie vielä? Periaatteet ja vahvat näkemykset kunniaan, mutta onko tämä nyt ihan fiksua kenenkään kannalta?
Kyllä mä ymmärrän mikä ajatus tuossa on taustalla, vaikka en sitä ajatusta ihan ymmärrä. Onhan se hienoa, että jotkut jaksaa nähdä vaivaa ja vaikuttaa. Itse en jaksaisi.Onko testit, karanteenit, koronapassit ym. fiksuja kenenkään kannalta? Yleensä hommat menee niin, että sitä saa mitä tilaa. Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Esim. jos isompi joukko alkaisi tekemään asiat mahdollisimman vaikeaksi valtiolle/virkamiehille ihan pienistäkin virheistä, koko koneisto hukkuisi valituskuorman alle, ja plandemian lopettaminen nopeutuisi.Kyllä mä ymmärrän mikä ajatus tuossa on taustalla, vaikka en sitä ajatusta ihan ymmärrä. Onhan se hienoa, että jotkut jaksaa nähdä vaivaa ja vaikuttaa. Itse en jaksaisi.
Olette hieno mies. Teen varmasti samoin jos tulee vastaan vastaavaa painostusta ja kohtuutonta menoa.Rouva oli sitten vastannut heille kun olin töissä. Yrittivät pehmennellä hänelle että ei tässä kato mitään, me ollaan sun puolella ja ikävää kun miehesi oli pois tolaltaan. Kato vaan 10 päivää karanteenia jos et kerran halua testiin ja se alkoi jo keskiviikkona.