Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
20211218_143605.webp

Jos ja kun toi piikittömien ulkonaliikkumiskielto tulee, niin siihen me ei jumalauta alistuta. Joukolla mennään ulos kävelemään mahdollisimman paljon. Otatte sakot ja vaikka linnatuomion vastaan. Ei me kaikki vankilaan mahduta.

Niin siis tuossa puhutaan huhusta, jonka Malinen on omien sanojensa mukaan kuullut. En vielä panikoi tästä. Mutta jos tuollainen tulisi niin rikkoisin sitä jatkuvasti, koska en sellaista hyväksyisi. Ja samoin ihmettelen tuota koronapassin käytön mahdollisuutta ilman rajoituksia. Huvittaa kun Kiurua hehkutetaan nyt (lähinnä twitterissä) kun aikaisemmin ei kelvannut yksityisen puolen apu lähinnä ideologisista syistä.

Muistan sen miten Malinen tiesi kuntavaalien siirrosta aikoinaan Heikelä&Koskelon ohjelmassa. En ole kaikessa samaa mieltä Malisen kanssa, mutta näissä pakkorokotuksissa ja koronapassin tuomisesta joka työpaikalle olen samoilla linjoilla. Samoin allekirjoitan euron valuviat.

Yhtenäisyys
Julkinen avoin keskustelu
Kannanotto
Toimet

Jokainen näistä kirosana covid fanbaselle sekä tälle kusetusnarratiiville. Näitä meidän ei haluta tekevän.
Narratiivi, kusetus ja fanbase 3p

Kyllä, tämä on nimenomaan avointa keskustelua. Jos joku on sitä mieltä, että threadissa 90% "realisteja" vatkaa toistensa mulkkuja ja vittuilee 10% piikitetyille passijätkille, jotka taas vittuilee "realisteille" takaisin, on syvästi väärässä. Tämä on just sitä "julkista avointa KESKUSTELUA, mistä äikänmaikat puhu lukiossa viestinnän kurssilla.

Minusta sä et ole Roopeli edes tosissasi. Sä oot sosiaalisesti kyvytön jäbä, joka larppaa täällä jotain" johtajaa". Käytät tuollaista puolueiden nuorisojärjestöistö tuttua kieltä, joka on koko ajan jotenkin feikkiä. Netistä opittuja sivistyssanoja, joilla peitetään oma kielen köyhyys. Sä oot ainoa, joka postaa jatkuvasti noita "me sitä ja tätä, meidän täytyy blaa blaa". Näyttelet. Ja muna on pystyssä kun näät itsesi jossain puhujan pöntössä korokkeella ja möykkynen ja yeahbuddy jne on sun joukot siellä alhaalla.

Eli tää on sulle ns "vastarintalarppi" netissä. Siviilissä olet varmasti ihan normi kundi. Päivätyö, mukava jäbä, ymmärrät milloin ei kannata taistella. En usko, että tulet menettämään sun duunia ikinä tän takia.

Narratiivi, kusetus ja fanbase 3p

Kyllä, tämä on nimenomaan avointa keskustelua. Jos joku on sitä mieltä, että threadissa 90% "realisteja" vatkaa toistensa mulkkuja ja vittuilee 10% piikitetyille passijätkille, jotka taas vittuilee "realisteille" takaisin, on syvästi väärässä. Tämä on just sitä "julkista avointa KESKUSTELUA, mistä äikänmaikat puhu lukiossa viestinnän kurssilla.

Minusta sä et ole Roopeli edes tosissasi. Sä oot sosiaalisesti kyvytön jäbä, joka larppaa täällä jotain" johtajaa". Käytät tuollaista puolueiden nuorisojärjestöistö tuttua kieltä, joka on koko ajan jotenkin feikkiä. Netistä opittuja sivistyssanoja, joilla peitetään oma kielen köyhyys. Sä oot ainoa, joka postaa jatkuvasti noita "me sitä ja tätä, meidän täytyy blaa blaa". Näyttelet. Ja muna on pystyssä kun näät itsesi jossain puhujan pöntössä korokkeella ja möykkynen ja yeahbuddy jne on sun joukot siellä alhaalla.

Eli tää on sulle ns "vastarintalarppi" netissä. Siviilissä olet varmasti ihan normi kundi. Päivätyö, mukava jäbä, ymmärrät milloin ei kannata taistella. En usko, että tulet menettämään sun duunia ikinä tän takia.
Ihan mitä sä haluat kuvitella. Totuus on että olen 100% samaa mieltä asioista ja puhun niistä suoraan. En vastaavaa covid fanbasea vain ole kohdannut livenä naaman edessä.
Suoraan olen sanonut jos puheeksi tullut aihe että täyttä kusetusta tämä on ja perustellut jos tarve vaatii. Valtaosa on aivan kypsä myös tähän oli piikkiä tai ei. Se tullut selväksi.

Että koita nyt kestää asia. Tiedän että sinulle olisi parempi jos asia olisi kuten fantasioit, mutta valitan että tuotan nyt pettymyksen sinulle.

Juuri näin. Lisäksi tässähän tulee sellainenkin juttu, että ulkonaliikkumiskiellon piirissä ei tietenkään ole välttämättömät asioinnit. Jos poliisi tulee kysymään millä asioilla liikut ulkona, niin olet silloin rikoksesta epäilty eikä sinun tarvitse todistaa itseäsi vastaan. Ei siis tarvitse kommentoida mitään, jolloin poliisi joutuu todistamaan, että olet liikkunut ulkona jossain muussa kuin välttämättömissä asioissa. Tähän ei tietenkään ole resursseja ja juttu kaatuu.
Lisäksi jos tulee sakko, niin tekee saman kuin minä kun annettiin ylinopeudesta sakko. Ilmoitin oikeusrekisterikeskukseen että, vaimo opiskelee ja kaikki taloudenhoito mun varassa, ei ole varaa kuin 10€/kk maksaa.. Läpi meni. Makselin sitä sit silloin tällöin 10€, ku muistin :ROFLMAO:
Tais mennä 160€ sakkoon 3 vuotta.

Aamuisessa ylen ykkösaamussa THL:n Tervahauta:

-Passien käyttöön mahdollisesti tulossa muutoksia, koska nyt rokotetut levittää baareissa ja tapahtumissa virusta ja rokottamattomalla vähän suurempi riski sairastua vakavamapaan taudin muotoon. Mahdollisesti testi kaikille tulossa , oli sit passi tai ei. Eli passi ei suojaakaan, yllättyneet nostaa käden pystyyn
-Etenkään kirurgiset maskit ei toimi, ilma kulkee liian vapaasti.
-Omikronin oireet Euroopasta saadun datan mukaan, lievän flunssan kaltaisia, kurkkukipua, yskää, päänsärkyä.
-Ei syytää paniikkiin jouluna, normaalia menoa

Ohjelman juontaja yritti kovasti vaatia selitystä miksi ei vedetä jo full hog psykoosia , kun kansakin sitä vaatii. Tervahauta yritti jarrutella, sairaalahoidon tarve pysynyt jo viikkoja about samana. Myöskin juontaja ihmetteli käytännössä miksi mennään tiede edellä eikä vedetä Kiurun vaatimalla linjalla :ROFLMAO:. Tervahauta yritti selittää, että tiede edellä mennään. Se ei tosin tässä enää kelpaa kansalle ilmeisesti. Miten vitun sekaisin täytyy olla jos joku kuvittelee Kiurun (valtiotieteiden maisteri) tietävän asiat paremmin.
YLE on ihan psykoosissa myös näistä toimista. Katsoin jonkun A-talkin missä toimittaja ei meinannu pysyä tuolissa kun hoki et miksi ei saadaa niitä rokotteita annettua ja mistä porukkaa rokottamaan.. Ihan vitun aivopestyä porukkaa tai sit joku taho käskenyt. Samoin kun se akka joka haastatteli Järvistä ja kysyi et miksi rokottamattomat ei joudu itse maksamaan sairaalahoitoansa. Järvinen selitti mut akalle ei kelvannut vaan yritti ja yritti sekä koko ajan selitti että rokottamattomien vika.

Joukkopsykoosi sankkenee. Nyt edes kaksi rokoteannosta ei suojaa 2-5-vuotiaita lapsia. Meillä kun oli korona vaimon kanssa (pikkuisen päätä särki ja vatsaan koski kahden päivän ajan), lapset negatiivisia ja ilman oireita vaikka ei ollut mitään erityisjärjestelyjä mitä yritettiin tuputtaa. Mitenköhän olisi lapset rokotettuina pärjänneet :LOL:.

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/46ae8e0d-e145-47d7-a634-fe71df472961

Joukkopsykoosi sankkenee. Nyt edes kaksi rokoteannosta ei suojaa 2-5-vuotiaita lapsia. Meillä kun oli korona vaimon kanssa (pikkuisen päätä särki ja vatsaan koski kahden päivän ajan), lapset negatiivisia ja ilman oireita vaikka ei ollut mitään erityisjärjestelyjä mitä yritettiin tuputtaa. Mitenköhän olisi lapset rokotettuina pärjänneet :LOL:.

Toi on kyllä saastainen firma. Ei helvetti

Ei vittu nyt on kaikki nähty. Ei oo kyllä mitään moraalia noilla. Bisnes on bisnestä piikkejä on myytävä keinolla millä hyvänsä.

Koronafanit muna pystyssä ku saa laittaa lisää myrkkypaskaa lapsiinsa.

@ya-ya
Olen toki vihainen vallitsevasta tilanteesta kokonaisuudessaan, sekä sairaalahenkilökunnan toiminnasta näissä kahdessa mainitsemassani tapauksessa. Olen käyttänyt tässä ketjussa erittäin provosoivaa sävyä ihan tarkoituksella, mutta olen avoin yrittämään käymään myös rakentavaa keskustelua asiasta. Minulla on pinna niin kireällä koko koronan kanssa että en jaksa olla kohtelias ihmisille jotka puhuvat pilkallisesti ja promoavat totalitarismia. Esimerkiksi tämä hoitajan itkettäminen puhelimessa ei ole oman ns. normimoraalini mukaista, en ollut nukkunut kunnolla moneen päivään vastasyntyneen ja vuorotöiden vuoksi, ja vaimoni oli silminnähden järkyttynyt tilanteesta ja piti sitä epäreiluna. Hoitaja puhui minulle alaspäin ja uhkaili perhettäni, joten menetin malttini. Kokonaistilanne huomioiden en pidä toimiani kohtuuttomana.

Jos sinulla on halua kertoa miltä osin saamani lakineuvot ovat vääriä ja miltä osaamispohjalta sanot niin, kuuntelen mielelläni. Oletan sävystäsi, ettet myöskään pidä reaktioitani oikeutettuna. Olen valmis myös lukemaan perusteltuja mielipiteitä niiltä joiden mielestä ylireagoin asiaan.
Toimesi ovat kohtuuttomia, jos (miten asian esim. minä ymmärsin) kyse on vain korona testin tekemisestä. Eikä todellakaan reaktiosi ole oikeutettu, jos se johtaa hoitohenkilökunnan itkettämiseen.
Että jos tolle linjalle lähtee, niin kannattaa sille lakimiehelle muistuttaa että myös vastapuoli voi syyttää vaikka ja mistä hoitotyön häiritsemisestä yms.

Mutta kirjotuksistas päätellen oot käyttäytyny mulkusti ja tuskin siis olet edes rauhottunut, niin kerro toki miten homma sitten etenee. Mielenkiintoinen case.

Sydäreitä nyt tulee ihan normaalistikkin, aikana ennen k piikkiä ja k piikin jälkeen.

Vuosien päästä nähdään sitten onko tilastoissa muutosta, turhaa panikoida aika näyttää.

Back
Ylös Bottom