Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Osuva nimimerkki selkärangattomalle miehelle. Jos et ymmärrä miksen anna minulta aseuhalla kiristetyin verovaroin työskentelevän suojatyöpaikkaämmän terrorisoida elämäni rakkautta lainvastaisesti, ei ole varmastikaan olemassa argumentteja joihin sinulla olisi ottimia. Ei siinä että isommin kiinostaisi, laita maski tiukemmalle ja mene olemaan yhdentekevä jonnekin muualle.

Oliko tässä nyt niin, että vaihtoehtoina on koronatesti tai sitten hoitajien itkettäminen, hallinto-oikeus, lakimiehet ja mitä lie vielä? Periaatteet ja vahvat näkemykset kunniaan, mutta onko tämä nyt ihan fiksua kenenkään kannalta?
Voi ei tehtiinkö "väärin"

Ihmisten irtisanominen, leimaaminen/demonisointi, rajoittaminen sekä muu järjetön paskapuhe ok, mutta voi ei jos pitää puoliaan tätä vastaan täysin legitisti....

"oliks tää nyt niinku tarpeellista ÖÖÖÖööööhhhhhhhhhhhh"

Häpeä.

Ensimmäisenä toimenpiteenä hankkisin uuden lakimiehen.

Tai no. Ehkä se on sulle oikein hyvä. Pidä toi.
Mikäs hätä teille tuli?

Jumalauta joku pitää puoliaan kun tulee tilanne niin covid fanbase kohahtaa. huh huh
Ei kai tämä yllätyksenä tullut?

Osuva nimimerkki selkärangattomalle miehelle. Jos et ymmärrä miksen anna minulta aseuhalla kiristetyin verovaroin työskentelevän suojatyöpaikkaämmän terrorisoida elämäni rakkautta lainvastaisesti, ei ole varmastikaan olemassa argumentteja joihin sinulla olisi ottimia. Ei siinä että isommin kiinostaisi, laita maski tiukemmalle ja mene olemaan yhdentekevä jonnekin muualle.
Eikö sairaala voi vaikka ottaa minkä testin jos kokee sen tarpeelliseks?
Miten siinä nyt koronatestin ottaminen eroaa mitenkään?

Nyt sinulla on hätä tästä asiasta. Selvästi ottaa nyt pannuun selvät toimet.

Pakkiksen covid fanbase ei näillä näytöillä lakipuolessakaan loista.
Kultaseni, mulla ei todellakaan ole hätää siitä että joku lakimies jossain päin Suomea laskuttaa sen minkä irti saa, niin kauan kun maksaja en ole minä. Jos sulle koronavastaisuus on niin tärkeää että oot valmis maksamaan vaikka virheellisistä neuvoista oli ne hyödyllisiä tai ei kunhan ne tukee sun aatemaailmaa, niin uskoisin että on kohtuullisen helppoa löytää juristi poikineen siihen hommaan. Toisaalta toinen vaihtari ois pyytää niitä neuvoja tyypiltä joka oikeasti vois kertoa mitä juridisia keinoja tollasessa tilanteessa on, mutta ei oo pakko jos ei aidosti niitä halua.

Roopelibingo: nyt jännittää tuleeko vastaus tähän viestiin sisältämään kolme seuraavista: narratiivi, lammas, vaippa, covidfanbase, kiima, paniikki.

Roopelibingo: nyt jännittää tuleeko vastaus tähän viestiin sisältämään kolme seuraavista: narratiivi, lammas, vaippa, covidfanbase, kiima, paniikki.
Saako osallistua vaikka ei nääkään viestejä? :LOL:

Tämän lisäksi unohdit, sen että pitää haukkua idiootiksi ja syyttää samassa lausessa henkilökohtaisuuksiin menosta!

Kultaseni, mulla ei todellakaan ole hätää siitä että joku lakimies jossain päin Suomea laskuttaa sen minkä irti saa, niin kauan kun maksaja en ole minä. Jos sulle koronavastaisuus on niin tärkeää että oot valmis maksamaan vaikka virheellisistä neuvoista oli ne hyödyllisiä tai ei kunhan ne tukee sun aatemaailmaa, niin uskoisin että on kohtuullisen helppoa löytää juristi poikineen siihen hommaan. Toisaalta toinen vaihtari ois pyytää niitä neuvoja tyypiltä joka oikeasti vois kertoa mitä juridisia keinoja tollasessa tilanteessa on, mutta ei oo pakko jos ei aidosti niitä halua.

Nyt alkaa "kultapieni" jutut

Et sä muuten reagoisi noin jos asia olisi noin, koska jos hän oikeasti tuhlaisi tai tekisi väärin. Sinä istuisit hiljaa siellä virne naamalla.
Tosiasiassa tilanne on sinulle harmillinen "jostain syystä", koska konkreettisesti otetaan kusettajaa kurkusta kiinni. Siksi otat tähän kantaa noin.

Looginen jatkumo sekä omat projisointisi nyt loppuun. Pidä bingosi.

Covid fanbase ollut hiljaa viimeaikoina, mutta nyt suorastaan paskat lävähti laminaateille siellä. "jostain syystä"

Muistakaa et jos on sydänentsyymit satoja, pumpusta ottaa jne niin siihen käy rennie tai propral vaikka lekuri sano et ois pitäny ekalla kerralla mennä lääkäriin ku tuli eka lievä sydäri. Toivon et kusiaiset jotka sanoo et näistä ei tuu kellekkään mitää saa sen paskan omaan tuulettimeen. Ehkä sitte nähdään asiaa muultakin kantilta

Viimeksi muokattu:
Nyt alkaa "kultapieni" jutut

Et sä muuten reagoisi noin jos asia olisi noin, koska jos hän oikeasti tuhlaisi tai tekisi väärin. Sinä istuisit hiljaa siellä virne naamalla.
Tosiasiassa tilanne on sinulle harmillinen "jostain syystä", koska konkreettisesti otetaan kusettajaa kurkusta kiinni. Siksi otat tähän kantaa noin.

Looginen jatkumo sekä omat projisointisi nyt loppuun. Pidä bingosi.

Covid fanbase ollut hiljaa viimeaikoina, mutta nyt suorastaan paskat lävähti laminaateille siellä. "jostain syystä"
Kyllä. Erittäin terävä ja osuva havainto jollaista sinulta sopii odottaakin. Usein keskustelupalstoilla vahingoniloisimmat tunnistaa siitä, että he istuvat hiljaa kommentoimatta virne naamalla eivätkä suinkaan esimerkiksi ilmaise huvittuneisuuttaan viesteillä tai muulla ilkamoinnilla. :)

Mietin että ehtiikö tässä käydä hammaslääkäris vuoden alus, mutta ne varmaan pysyy auki vaikka älyntemppelit vetää hätäjarrusta.

@ya-ya
Olen toki vihainen vallitsevasta tilanteesta kokonaisuudessaan, sekä sairaalahenkilökunnan toiminnasta näissä kahdessa mainitsemassani tapauksessa. Olen käyttänyt tässä ketjussa erittäin provosoivaa sävyä ihan tarkoituksella, mutta olen avoin yrittämään käymään myös rakentavaa keskustelua asiasta. Minulla on pinna niin kireällä koko koronan kanssa että en jaksa olla kohtelias ihmisille jotka puhuvat pilkallisesti ja promoavat totalitarismia. Esimerkiksi tämä hoitajan itkettäminen puhelimessa ei ole oman ns. normimoraalini mukaista, en ollut nukkunut kunnolla moneen päivään vastasyntyneen ja vuorotöiden vuoksi, ja vaimoni oli silminnähden järkyttynyt tilanteesta ja piti sitä epäreiluna. Hoitaja puhui minulle alaspäin ja uhkaili perhettäni, joten menetin malttini. Kokonaistilanne huomioiden en pidä toimiani kohtuuttomana.

Jos sinulla on halua kertoa miltä osin saamani lakineuvot ovat vääriä ja miltä osaamispohjalta sanot niin, kuuntelen mielelläni. Oletan sävystäsi, ettet myöskään pidä reaktioitani oikeutettuna. Olen valmis myös lukemaan perusteltuja mielipiteitä niiltä joiden mielestä ylireagoin asiaan.

Muistakaa et jos on sydänentsyymit satoja, pumpusta ottaa jne niin siihen käy rennie tai propral vaikka lekuri sano et ois pitäny ekalla kerralla mennä lääkäriin ku tuli eka lievä sydäri. Toivon et kusiaiset jotka sanoo et näistä ei tuu kellekkään mitää saa sen paskan omaan tuulettimeen. Ehkä sitte nähdään asiaa muultakin kantilta
Höhöhöhö. Vitun huono läppä.
Samaa toivotaan sitten niille jotka saavat rokottamattomana koronan. Höhö.

Back
Ylös Bottom