Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei se ole mielikuvitusta kun näet sen päivittäin tuolla.
Nytkin lööpit kertoo jo uudesta paniikista mikä iskostetaan lammassopulin aivoihin 100%
Voihan tuon tietysti noinkin kuvailla. Sulle näyttää kaikki ei normaali olevan psykoosia ja paniikkia.

Ehkä kandeis löysätä sitä pipoa vähän. Tuo meinaan käy aika raskaaksi jos panikoit jokaisesta vähänkään ei normaalista asiasta.

Voihan tuon tietysti noinkin kuvailla. Sulle näyttää kaikki ei normaali olevan psykoosia ja paniikkia.

Ehkä kandeis löysätä sitä pipoa vähän. Tuo meinaan käy aika raskaaksi jos panikoit jokaisesta vähänkään ei normaalista asiasta.
"Tuo meinaan käy aika raskaaksi jos panikoit jokaisesta vähänkään ei normaalista asiasta."
Sano se noille jotka panikoi tuolla.
Minä havainnoin ja puhun tästä koronasta. Siihen liittyy selvä aivopesty paniikki lampailla.

Taas alkaa tämä koronafanien ulina lähteen antajasta. Katso itse ne saatanan emailit mitkä vuotaneet jos lähteen antaja taas katkaisee aivot ja saa aikaan tuota denialistin ulinaa.
Sun lähteesi ansaitsee elantonsa sillä, että tuottaa umpimielisille konservatiiveille sisältöä. Mä kykenen jopa katkenneilla aivoillani huomaamaan tässä moninkertaisen vahvistusvinouman.
Pysytään niissä sähköposteissa mieluummin.

Sun lähteesi ansaitsee elantonsa sillä, että tuottaa umpimielisille konservatiiveille sisältöä. Mä kykenen jopa katkenneilla aivoillani huomaamaan tässä moninkertaisen vahvistusvinouman.
Pysytään niissä sähköposteissa mieluummin.
Sinä tartut lähteeseen. Sinä.

Denialismi aivan uskomatonta täällä osalla... mikä se venäläinen kaveri olikaan? Joku Juri tai vastaava KGB agentti taisi kuvailla hienosti sitä porukkaa joka näitä juttuja höpisee nykyään.

Sinä tartut lähteeseen. Sinä.

Denialismi aivan uskomatonta täällä osalla... mikä se venäläinen kaveri olikaan? Joku Juri tai vastaava KGB agentti taisi kuvailla hienosti sitä porukkaa joka näitä juttuja höpisee nykyään.
Totta helvetissä tartun lähteeseen, jos sen missio on sepittää "poliittinen totuus". Miten ihmeessä tuollainen taho voi mitenkään objektiivisesti toimia?

Totta helvetissä tartun lähteeseen, jos sen missio on sepittää "poliittinen totuus". Miten ihmeessä tuollainen taho voi mitenkään objektiivisesti toimia?
Sä et edelleen niistä emailesta puhu vaan keskityt tuohon vassarien tarjoamaan "väärään" lähteiden tarjoajaan millä koitetaan sitten peittää itse asia.

Näistä kerrotaan vaikka missä muuallakin. Mites sun denialismi voi nyt?

View: https://www.youtube.com/watch?v=2YmpRI9KDh8

Olipas taas jännä lukea muutama sivu keskustelua. Oikeassa maailmassa alkaa näyttää aika normaalilta, suurin osa ihmisistä näkee läheisiään tavalliseen tapaan, käy kaupassa ja ravintolassa, ja harrastaa ihan tavallisesti. Muutama leijona karjuu ja muutama ihminen pelkää ihan kuollakseen koronaa vieläkin. Omassa elämässäni korona ei pitkään aikaan ole näytellyt merkittävää roolia. En ole törmännyt paniikkiin pitkiin aikoihin. Kukaan omassa lähipiirissä ei pelkää kuolevansa koronaan eikä myöskään rokotteeseen. Ravintola-alalla työskentelevät ovat ymmärrettävästi vihaisia. Ylireagointi ja salaliittoteoriat ovat pitkälti poistuneet. Hyvä näin. Toivottavasti kaikilla on mukava kesä.

Roopelilla kierroksia koneessa. Himmaa nyt vähän kaasua. Äijä aivan suu vaahdossa jauhaa kuinka jengi panikoi.

Ainut ketjussa joka panikoi, on herra itse. 😄 Näkeehän sen nyt viestien määrästäkin, että paniikki on: Kova.
Toivottavasti et vuokraa ala pyytämään siitä, että olen päässäsi. En kyllä maksa mitään.

Roopelilla kierroksia koneessa. Himmaa nyt vähän kaasua. Äijä aivan suu vaahdossa jauhaa kuinka jengi panikoi.

Ainut ketjussa joka panikoi, on herra itse. 😄 Näkeehän sen nyt viestien määrästäkin, että paniikki on: Kova.
Tämä. Pahin paniikki päällä ja siihen päälle pikku psykoosi niin pakkohan sitä on täällä päivittäin toistaa. Ja aina kun siitä mainitsee niin mainitsija on deniassa 🤣

Edellä kyllä hyvää esimerkkiä parista pikku rakista jotka koittaa aina haukkua jotain ohi aiheen, kun ei muuta ole.

Tämä oli jälleen havainto, ei paniikki.
Se että joku on kykenemätön argumentoimaan asiaan muuten kuin koittaen näykkiä kuin pikku rakki hihasta on aika olematonta.

Sä et edelleen niistä emailesta puhu vaan keskityt tuohon vassarien tarjoamaan "väärään" lähteiden tarjoajaan millä koitetaan sitten peittää itse asia.

Näistä kerrotaan vaikka missä muuallakin. Mites sun denialismi voi nyt?

View: https://www.youtube.com/watch?v=2YmpRI9KDh8

Et vieläkään näytä ymmärtävän, mulle on ihan sama mitä näistä maileista jossain runkkuringeissä keskenään puhutaan. Joku moottoriturpa-Shapiro on ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta vaikka se olisikin kuinka taitava suustaan, ei se tee sen mielipiteistä yhtään sen oikeampaa.
Enemmän mua kiinnostaa se, mikä sun mielestä noissa maileissa on nyt niin kamalan raskauttavaa? Saat lainata vapaasti vaikka jonkun toisen mielipidettä, kunhan artikuloit sen omin sanoin? Mutta älä piiloudu toisten tekemien videoiden taakse, se ei ole mitään keskustelua.

Edellä kyllä hyvää esimerkkiä parista pikku rakista jotka koittaa aina haukkua jotain ohi aiheen, kun ei muuta ole.

Tämä oli jälleen havainto, ei paniikki.
Se että joku on kykenemätön argumentoimaan asiaan muuten kuin koittaen näykkiä kuin pikku rakki hihasta on aika olematonta.
No kyllähän nuo sun paniikkipuheet on suuresti liioiteltuja. Varmasti osa ihmisistä panikoi ja ne panikoijat panikoi todennäköisesti läpi elämänsä kaikesta.

En tiedä missä sä niitä panikoijia niin helvetisti näet et sitä pitää jankuttaa sivu tolkulla. Tule vantaalle pyörimään, elämä näyttää täällä aika normaalille. Maskeja kyllä käytetään mutta en mä mitään paniikkia missään kyllä näe.

Et vieläkään näytä ymmärtävän, mulle on ihan sama mitä näistä maileista jossain runkkuringeissä keskenään puhutaan. Joku moottoriturpa-Shapiro on ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta vaikka se olisikin kuinka taitava suustaan, ei se tee sen mielipiteistä yhtään sen oikeampaa.
Enemmän mua kiinnostaa se, mikä sun mielestä noissa maileissa on nyt niin kamalan raskauttavaa? Saat lainata vapaasti vaikka jonkun toisen mielipidettä, kunhan artikuloit sen omin sanoin? Mutta älä piiloudu toisten tekemien videoiden taakse, se ei ole mitään keskustelua.
Tuossa käydään näitä kohtia läpi sinunkaltaisia varten. Laitoin jopa linkin maileihin.

Ei siinä nyt kiertely ja "väärä lähde" jorina auta.

Kylläpäs oli delta, Pietari ja vakavat puheet uponneet kansaan. Cittarissa ei paljon korunasyntiä enää harjoitettu. Naamiaissakkia oli ihan prkl sti. Ei tarvi enää huolehtia. Tämä ryhtiliike pelastaa meidät täydelliseltä katastrofilta.

Tuossa käydään näitä kohtia läpi sinunkaltaisia varten. Laitoin jopa linkin maileihin.

Ei siinä nyt kiertely ja "väärä lähde" jorina auta.
Eli sä toimit vain hyödyllisenä idioottina Shapirolle ja muille vastaaville? Mun siis kannattaa keskustella niistä maileista mieluummin suoraan heidän kanssaan. Tämä selvä.

Back
Ylös Bottom