Käännetään mielummin tämä niin päin, että olet ensimmäinen, jonka olen nähnyt käyttävän sitä väärin.Kerrohan monta kertaa roopeli on käyttänyt (tai kuka tahansa tässä ketjussa) tuota cancel-termiä oikein?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käännetään mielummin tämä niin päin, että olet ensimmäinen, jonka olen nähnyt käyttävän sitä väärin.Kerrohan monta kertaa roopeli on käyttänyt (tai kuka tahansa tässä ketjussa) tuota cancel-termiä oikein?
Kun roopeli tossa huuteli sitä, että cancelointia taas pari sivua sitten niin voinet näyttää mulle miten se cancelointi ilmeni?Käännetään mielummin tämä niin päin, että olet ensimmäinen, jonka olen nähnyt käyttävän sitä väärin.
Totta kai voinen näyttää mutta palaammeko asiaan sitten, kun molemmat on selvinpäin?Kun roopeli tossa huuteli sitä, että cancelointia taas pari sivua sitten niin voinet näyttää mulle miten se cancelointi ilmeni?
Riittää kun lainaat sitä cancel viestiä kokonaisuudessaan.
Aattelitko ryypätä koko maanantain?Totta kai voinen näyttää mutta palaammeko asiaan sitten, kun molemmat on selvinpäin?
"Pakkotoistolla ei ole keskustelua, vaan lähinnä roopeli-tason huutelua. Josta ei saa keskustelua ei sitten ei millään mittarilla. "Kun roopeli tossa huuteli sitä, että cancelointia taas pari sivua sitten niin voinet näyttää mulle miten se cancelointi ilmeni?
Riittää kun lainaat sitä cancel viestiä kokonaisuudessaan.
En ajatellut.Aattelitko ryypätä koko maanantain?
On muuten aivan loistava elokuva. Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.Katoin tossa lomalla Viggo Mortensenin tähdittämä leffan The Road. Veikkaan, että ollaan veitsenterällä joutua vastaavanlaiseen maailmaan :D
Katoin joskus krapulassa. Oli kyllä ahdistava, mutta hyvä.On muuten aivan loistava elokuva. Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.
Kyllä, ahdistava on osuva kuvaus.Katoin joskus krapulassa. Oli kyllä ahdistava, mutta hyvä.
Miksi et kommentoi sitä cancel kohtaa minkä toit esille ja mihin vastasin? Sulla jäi asia keskenTuo on möykkynen ja roopeli keskustelua. Vaikkakin ohi aiheen.
Ei huutelu vihervassareiks tai lampaiks.
View: https://youtu.be/7OYCm1ullhs
"EM-kisoista jo lähes 300 koronatartuntaa – leviävät nyt jalkapalloturistien perheissä "ja vähän muuallakin"
Vapaavuoren mukaan pari seuraavaa viikkoa ovat kriittisiä. Nähtävästi ollaan jonkinlaisella vedenjakajalla.
Jos joku linkittää tänne tutkimuksen vaikka maskeihin liittyen tai vaikka rajoituksiin, niin kuittailet sen kirjoitellen miten ihmiset on lampaita. Ja vedät mukaan sanoja kuten dystopia tai denialismi yms.Miksi et kommentoi sitä cancel kohtaa minkä toit esille ja mihin vastasin? Sulla jäi asia kesken
Ei vaan se on oikeasti kuvaava termi jota olen käyttänyt lähinnä kuvaamaan massoja. En lähde henkilökohtaiseen sörkkimiseen kovin helpolla kuten moni teistä tekee, kun ei muuta osaa.Jos joku linkittää tänne tutkimuksen vaikka maskeihin liittyen tai vaikka rajoituksiin, niin kuittailet sen kirjoitellen miten ihmiset on lampaita. Ja vedät mukaan sanoja kuten dystopia tai denialismi yms.
Haukut myös tutkimuksen linkittäjää sopulilampaaksi (vai mikäihme tää edellisin mulle tuntematon eläin olikaan) ja täällä moni sitten jatkaa kääntämällä asian jotenkin vihervasemmistoon jne.
Eikö tämä ole juuri sitä cancelointia, että yritetään lytätä se keskustelija jonka kanta ei miellytä niin tommosella buullshitillä joka ei ota kantaa aiheeseen edes vaan on ainoastaan täynnä sanoja joilla ei ole mitään tekoa keskustelussa...
Sähän haukut kaikki psykooseissa liikkuviksi lampaiks jotka herran postauksiin kantaa ottaa...Ei vaan se on oikeasti kuvaava termi jota olen käyttänyt lähinnä kuvaamaan massoja. En lähde henkilökohtaiseen sörkkimiseen kovin helpolla kuten moni teistä tekee, kun ei muuta osaa.
En kehoita ketään poistumaan tai vinoile jotain säälittävää "sä postaat väärin tai et osaa keskustella jne." ininää.
Puhun ja havainnoin tämän ketjun aihetta enkä säästele siinä sanoja, jos näen järjetöntä paskaa.
En silti henkilötasolla toivo pahaa kuten moni teistä tekee suoraan, koska ei pidä siitä mitä toinen kirjoittaa.
Kaikki jotka ottaa kantaa? Jostain syystä en ole nähnyt yhtään. Nähtävästi kaikki mennyt minulta ohitse.Sähän haukut kaikki psykooseissa liikkuviksi lampaiks jotka herran postauksiin kantaa ottaa...