Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Suahan tässä tuntuu vituttavan muiden teot.

Mutta kiva, että sulla on joku paikka jossa avautua. Kuten tänne tullessasi ilmoitit. Kun muualle et pääse.

Että kait tää on hyvä, niin ei tartte pihalla äksyillä.

Pääsen mä muuallekin. Mutta se ei varmasti ole yllätys että joku twitterin kaikukammio ei katsele kuin punavihreää mielettömyyttä.
Taas sä projisoit muihin äksyilyä kun et muuta voi... Tämä on keskustelua ja sinä tulet sietämään sitä.

Se ei taas tarkoita että alistun tahdottomaksi surkimukseksi ja agendojen orjaksi. Ehei. Elän kuin mies ja katson nämä ajat läpi ilman rokotetta ja ilman maskia.
Sekä asioista keskustellaan avoimesti.
Kai ymmärrät, että joku maskinpitosuositus on ihan hyttysenpaska kaikessa siinä, millä tavoin järjestelmä ohjailee sinua? Suositteen keskittymään sellaisiin asioihin, millä on merkitystä elämääsi.

Kai ymmärrät, että joku maskinpitosuositus on ihan hyttysenpaska kaikessa siinä, millä tavoin järjestelmä ohjailee sinua? Suositteen keskittymään sellaisiin asioihin, millä on merkitystä elämääsi.

Katso peiliin. Itse olen kyllä tietoinen asioista ja olet naiivi jos kuvittelet tämän asian olevan ainoa epäkohta kaikessa minullakin. Se on tämän ketjun aihe kuitenkin.

Mä kirjoitin jo miten se asia menee. Sä tajuat sen omalla tavallasi ja en voi sille mitään.
Eli pitääkö minun vastustaa kaikkea päättäjien toimintaa? Kerro nyt, kun kerran tiedät ja olet leijona. Tahdon samanlaiseksi.

Älä kirjoita mitään, jos et osaa muuta laittaa, kuin kirjoitin jo tai kerran sanoin tms.

Eli pitääkö minun vastustaa kaikkea päättäjien toimintaa? Kerro nyt, kun kerran tiedät ja olet leijona. Tahdon samanlaiseksi.

Älä kirjoita mitään, jos et osaa muuta laittaa, kuin kirjoitin jo tai kerran sanoin tms.

Mä kerroin jo miten asiat menee ja mikä tilanne nyt.
Ei tuo vänkytys toimi mitä harjoitat. Älä kysele mitään jos et käsitä mitään vastauksista. Hienoa että olen ihosi alla ja tunnet alemmuutta noilla "jellona" jutuillasi. Näitä näkee nykyään paljon.... eikö oltukaan varmoja siitä mitä teki? Näen kasvavaa epävarmuutta osassa.

Viimeksi muokattu:
Mä kerroin jo miten asiat menee ja mikä tilanne nyt.
Ei tuo vänkytys toimi mitä harjoitat. Älä kysele mitään jos et käsitä mitään vastauksista. Hienoa että olen ihosi alla ja tunnet alemmuutta noita "jellona" jutuilla. Näitä näkee nykyään paljon.... eikö oltukaan varmoja siitä mitä teki? Näen kasvavaa epävarmuutta osassa.
Etkö halua, että olisin kaltaisesi ja yhdessä tekisimme muutosta? Kerro nyt kuinka pitää toimia? Kuinka saamme muutoksen aikaan?

Selitä selkeästi, niin saat ehkä yhden lisää puolellesi.

Janne Pohjala:
ASIANTUNTIJOIDEN MUKAAN KORONA VOI OLLA PUOLET INFLUENSSAN VAARALLISUUDESTA
CNN:n uutisen [1] asiantuntijoiden tarkoitus taisi olla pelotella laskutaidottomia suurilla luvuilla, miettimättä mitä sanovat. Intiassa on kuollut tähän mennessä koronaan 204 295 [2], jos tapauksia olisi ollut tämä 500 000 000, niin koronan CFR olisi tällöin:
204 295 / 500 000 000 = 0,041%
Influenssa on noin 0,01%, eli CNN:n asiantuntijoiden mukaan korona on alle puolet influenssan vaarallisuudesta. Tämäkö oli tarkoitus kertoa laskutaitoiselle yleisölle?
[1]
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007945474.html
[2]
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/india/

Etkö halua, että olisin kaltaisesi ja yhdessä tekisimme muutosta? Kerro nyt kuinka pitää toimia? Kuinka saamme muutoksen aikaan?

Selitä selkeästi, niin saat ehkä yhden lisää puolellesi.

Mä kerroin jo.
Voit miettiä näitä yön pimeinä tunteina, koska selvästi mietit ja kovasti.

Pakko se on todeta aivopestyt on samaa sakkia kuin suvakit, ongelmia ei haluta edes nähdä vaan homma heitetään ns hauskaksi leikiksi tai faktat kumotaan jollain ihmee salaliittoteorialla

Turha tätä on mainita koska tämäkin jotenkin saadaa kumottua paska puheena mutta yritetään, vai onko Malinen myös paskan puhuja??

Ennemmin mä häpeäisin tota ,kun joku käyttää aikaansa toisten viestien kyttäämiseen ja vielä laskee ne.

Mitä ihmeen kyttäämistä? Yritin lukea palstaa onko täällä jotain järkevää, mutta tää on ihan täynnä paskaa, Roopeli änää kaikesta kaikkien kanssa ja kurkkasin historiaa kun alko ihmetyttää et eihän nyt kukaan oikeesti voi, että kuvittelinko vaan, menikö sivut sekasin vai mitä, niin juu ei. Kaks täyttä historia sivua tuubaa tänne tänään = 40 viestiä.

Mitä ihmeen kyttäämistä? Yritin lukea palstaa onko täällä jotain järkevää, mutta tää on ihan täynnä paskaa, Roopeli änää kaikesta kaikkien kanssa ja kurkkasin historiaa kun alko ihmetyttää et eihän nyt kukaan oikeesti voi, että kuvittelinko vaan, menikö sivut sekasin vai mitä, niin juu ei. Kaks täyttä historia sivua tuubaa tänne tänään = 40 viestiä.

Väärin ei se kaikkien kanssa intä vaan aivopestyjen.

Pakko se on todeta aivopestyt on samaa sakkia kuin suvakit, ongelmia ei haluta edes nähdä vaan homma heitetään ns hauskaksi leikiksi tai faktat kumotaan jollain ihmee salaliittoteorialla

Turha tätä on mainita koska tämäkin jotenkin saadaa kumottua paska puheena mutta yritetään, vai onko Malinen myös paskan puhuja??

Kyllähän tuo mies hymähtelyjä sijoittajien keskuudessa aiheuttaa. Esimerkiksi hoki kolme vuotta putkeen lama tulee, lama tulee, kaikista pahin lama tulee. Kun se lama lopulta tuli, edessä piti olla kaikkien aikojen talouslama. Tämä tosiaan vuosi sitten.

Tänään klo. 21.45, hädin tuskin kaupunkiksi kutsuttavan paikkakunnan marketissa noin 10 henkilöä. Todettuja tartuntoja koko maassa 244, ja silti kaikilla maskit naamalla. En ole mikään matemaatikko, enkä osaa laskea näin tarkkoja todennäköisyyksiä, mutta voisin ihan maalaisjärjellä veikata, että olisimme kaikki selviytyneet kotiin asti ilman tartuntaa, myös ilman maskia.

Mielestäni on ihan oikeutettua kutsua näitä maskinaamoja lampaiksi. Milloin ihmisistä tuli näin vitun aivokuolleita, vai satuinko nyt vain kauppaan kymmenen sekopäisimmän tyypin kanssa?

Back
Ylös Bottom