Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Pohjautuiko tämä CNN:n uutinen ko. videoon, vai oliko video sittenkin vain "visual aidina" varsinaisen uutisen tueksi? Näistä jälkimmäinen on se ison maailman tapa tehdä uutisia, koska uutinen on turha (lue: ei myy) ilman kuvia tai videoita. CNN ei suinkaan ole ainoa media, joka tällä tavoin toimii.

Ei vaan se oli vale-uutinen.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Voi suuri leijona. Kerro nyt ihmeessä kun tiedät.

Mut ei mitään peppujuttuja, ne kun ei kiinnosta.
Kattokaa nyt tätä 0-arvoista ulinaa.
Ei mitään logiikkaa tai järkeä mutta pakko vetää jotain ripulia kun vituttaa. Aito NPC-hahmo joka tekee hyödyllisen idiootin tehtäviä.

Jännä miten näet keskustelun "kiukutteluna" Jälleen projisoit omasta päästä tunteitasi. Hyvin kertovaa sinusta.

Huvittaa miten vasta-argumenttisi on nyt että "en tee oikeasti mitään" vaikka minä...
Luetko sä koskaan mitä sä kirjotat? Kiukuttelu on itseasiassa kovasti kaunisteltu.

Ei noilla sun toimilla ole mitään vaikutusta johki rokotepassiin. Tai oikeestaan mihkä muuhunkaan 😁

Kattokaa nyt tätä 0-arvoista ulinaa.
Ei mitään logiikkaa tai järkeä mutta pakko vetää jotain ripulia kun vituttaa. Aito NPC-hahmo joka tekee hyödyllisen idiootin tehtäviä.
Emme ole kykeneviä arvioimaan tämän arvoa. Kylllä tähän pitää saada jonku satavuotiaan yksisarvishoitajamummelin tuomio.

Luetko sä koskaan mitä sä kirjotat? Kiukuttelu on itseasiassa kovasti vähätelty.

Ei noilla sun toimilla ole mitään vaikutusta johki rokotepassiin. Tai oikeestaan mihkä muuhunkaan 😁

Tottakai on ja vaikuttaa sinuunkin. Olen asiasta puhunut vaikka kuinka monen ihmisen kanssa kollegoista lähtien. Juuri eilen kirjoittelin teamsissa työkaverin kanssa jota en ole nähnyt ja tuli puheeksi rokotukset. Perustelin miksi itse en ota ja kaveri sai selvästi siitä itsellekin uskoa lisää, koska ei ollut myöskään ottamassa mutta hänellä oli tunne että muutkin ottaa niin... Mutta nyt tilanne eri hänelläkin ja ei ole ottamassa vaan seuraa tilanteita.

Me teemme. Ja siksi sinä olet siinä.

No kerro nyt, kun kysyin. Jätänkö oman osan maksamatta? Jos jätän rokotteen ottamatta peruuntuuko elvytyspaketti?

Juuri kerroin.
Kun tarpeeksi miehiä ja naisia joita media ja päättäjät eivät voi kusettaa muuttaa myös poliittista kenttää.
Tällä hetkellä siellä on valitettavasti syöpää mitä moni täälläkin kannattaa ilman mitään tietoa edes asioista.

Se ei taas tarkoita että alistun tahdottomaksi surkimukseksi ja agendojen orjaksi. Ehei. Elän kuin mies ja katson nämä ajat läpi ilman rokotetta ja ilman maskia.
Sekä asioista keskustellaan avoimesti.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Keskustelu jatkuu yhtä sakeana kuin ennenkin. Taas joku oman elämänsä virologi latoo faktat pöytään suoraan lehtiroskiksesta löytämästään Aku Ankasta foliohattua päässä pitäen.

Ai niin, otin tänään koronarokotteen heti kun sain. Ihan itse varasin ajan ja menin paikan päälle ilman kenenkään painostamista.

Mutta silti folihatut pyörii päässä ja vähän vituttaa kun joku muu tekee toisin. Hieno suoritus

Keskustelu jatkuu yhtä sakeana kuin ennenkin. Taas joku oman elämänsä virologi latoo faktat pöytään suoraan lehtiroskiksesta löytämästään Aku Ankasta foliohattua päässä pitäen.

Ai niin, otin tänään koronarokotteen heti kun sain. Ihan itse varasin ajan ja menin paikan päälle ilman kenenkään painostamista.
Kivat sulle

Mutta silti folihatut pyörii päässä ja vähän vituttaa kun joku muu tekee toisin. Hieno suoritus
Käyn nykyään katsomassa tätä ketjua noin kerran kuussa ja toteamassa ettei meininki ole miksikään muuttunut. Muistathan ne salaliittoteoriat silloinkin, jos elämäsi aikana tulet tarvitsemaan esimerkiksi antibioottikuuria tai kirurgia?

Tämä on vähän sama, kuin toisten mielestä olisi ok ajaa kännissä. Ongelma ei ole siinä, mitä rattijuoppo tekee itselleen, vaan siinä mitä hän voi tehdä ympäristölle.

Käyn nykyään katsomassa tätä ketjua noin kerran kuussa ja toteamassa ettei meininki ole miksikään muuttunut. Muistathan ne salaliittoteoriat silloinkin, jos elämäsi aikana tulet tarvitsemaan esimerkiksi antibioottikuuria tai kirurgia?

Tämä on vähän sama, kuin toisten mielestä olisi ok ajaa kännissä. Ongelma ei ole siinä, mitä rattijuoppo tekee itselleen, vaan siinä mitä hän voi tehdä ympäristölle.

Ei antibiootit kuulu tähän.
Sä siis kalluilet omasta päästä nyt ja puhut paskaa? Tämä kritiikkini koskee tätä koronaa.
Ei yllätä että kaltaisesi pienisieluinen yksinkertaisuus yleistää tämän kaikkeen.

En ole myöskään rokotevastainen. Koronarokotevastainen olen koska näen sen totaalisen turhaksi ja "pandemian" lähinnä median kehittämäksi hysteriaksi.
Ongelma on siinä kuinka typerä olet ettet käsitä mistä on kyse, mutta silti vituttaa niin vietävästi kun joku uskaltaa tehdä toisin vaikka menit niin tomerasti sinne piikille ihan omasta tahdosta... Et tainnutkaan olla ihan varma mitä teet?

Ei antibiootit kuulu tähän.
Sä siis kalluilet omasta päästä nyt ja puhut paskaa? Tämä kritiikkini koskee tätä koronaa.
Ei yllätä että kaltaisesi pienisieluinen yksinkertaisuus yleistää tämän kaikkeen.

En ole myöskään rokotevastainen. Koronarokotevastainen olen koska näen sen totaalisen turhaksi ja "pandemian" lähinnä median kehittämäksi hysteriaksi.
Ongelma on siinä kuinka typerä olet ettet käsitä mistä on kyse, mutta silti vituttaa niin vietävästi kun joku uskaltaa tehdä toisin vaikka menit niin tomerasti sinne piikille ihan omasta tahdosta... Et tainnutkaan olla ihan varma mitä teet?
Mediako niitä rokotteita kehittää ja toimintatavoista päättää?

Kyllä minä omalta osaltani käsitän oikein hyvin mitä tein ja miksi tein. Punnitsin riskit ja hyödyt ja tein päätöksen sen mukaisesti. Ei tässä ihan ensimmäisenä koekaniinina oltu.

Ymmärrän myös sen, ettei meistä jokainen ole joka alan asiantuntija vaikka helppo sellaiseksi on itsensä ylentää Internetin ihmeellisessä maailmassa. Se "kyllä minä tiedän joka asian paremmin ihmisryhmä" on se mikä naurattaa. Yhtä lailla nämä samat sepät tekevät yhtä vakaalla "osaamisella" esimerkiksi taloremppoja, mistä sitten ihmetellään kun se on ihan itse aiheutettu hometalo ei menekään kaupaksi.

Viimeksi muokattu:
Juuri kerroin.
Kun tarpeeksi miehiä ja naisia joita media ja päättäjät eivät voi kusettaa muuttaa myös poliittista kenttää.
Tällä hetkellä siellä on valitettavasti syöpää mitä moni täälläkin kannattaa ilman mitään tietoa edes asioista.

Se ei taas tarkoita että alistun tahdottomaksi surkimukseksi ja agendojen orjaksi. Ehei. Elän kuin mies ja katson nämä ajat läpi ilman rokotetta ja ilman maskia.
Sekä asioista keskustellaan avoimesti.
Eli jos totean, että minuahan ei päättäjät kuseta ja jätän rokotteen ottamatta ja maskin käyttämättä, peruuntuu elpymispaketti?

En usko, että yksilöllä on suurta vaikutusta. Ja niinkuin sanoit, kun on tarpeeksi. Jos kukaan suomessa ei ottaisi rokotetta jne. Peruuntuuko elpymispaketti?

Eli jos totean, että minuahan ei päättäjät kuseta ja jätän rokotteen ottamatta ja maskin käyttämättä, peruuntuu elpymispaketti?

En usko, että yksilöllä on suurta vaikutusta. Ja niinkuin sanoit, kun on tarpeeksi. Jos kukaan suomessa ei ottaisi rokotetta jne. Peruuntuuko elpymispaketti?

Mä kirjoitin jo miten se asia menee. Sä tajuat sen omalla tavallasi ja en voi sille mitään.

Mediako niitä rokotteita kehittää ja toimintatavoista päättää?

Kyllä minä omalta osaltani käsitän oikein hyvin mitä tein ja miksi tein. Punnitsin riskit ja hyödyt ja tein päätöksen sen mukaisesti. Ei tässä ihan ensimmäisenä koekaniina oltu.

Ymmärrän myös sen, ettei meistä jokainen ole joka alan asiantuntija vaikka helppo sellaiseksi on itsensä ylentää Internetin ihmeellisessä maailmassa. Se "kyllä minä tiedän joka asian paremmin ihmisryhmä" on se mikä naurattaa. Yhtä lailla nämä samat sepät tekevät yhtä vakaalla "osaamisella" esimerkiksi taloremppoja, mistä sitten ihmetellään kun se on ihan itse aiheutettu hometalo ei menekään kaupaksi.

Mutta sä silti näet foliohattuja siellä huoneessasi vaikka olet niin varma... hmmm

Back
Ylös Bottom