Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Eilen hallitus julisti poikkeustilan päättyneeksi, ja tänään ministerikopla patsasteli julkisuudessa ilman maskeja, niin ajattelin että joska ämpärikansakin olisi heittänyt rätit roskiin, no ei tietenkään, saman verran rättipäitä näytti olevan kauopoissa, kuin viime viikkoinakin...

178930455_4070537429673271_7250957979641336318_n.jpg
Joo vittu leijonakuningas jos olisin, niin normaalin työskentelyn ja salitreenin täyteisen elämän sijaan jäisin kämpille huutelemaan parvekkeeltani ulkona liikkuville lampaille siitä, kuinka he tuhoavat talouden.

Paras oli kun cnn näytti videota turkin hyökkäyksestä kurdi alueelle ja se pätkä oli oikeesti jostain 3 vuoden takasesta ampumisfestistä texasissa.Vahinko varmaan,eihän ne tahallaan sellasta tekis.
Pohjautuiko tämä CNN:n uutinen ko. videoon, vai oliko video sittenkin vain "visual aidina" varsinaisen uutisen tueksi? Näistä jälkimmäinen on se ison maailman tapa tehdä uutisia, koska uutinen on turha (lue: ei myy) ilman kuvia tai videoita. CNN ei suinkaan ole ainoa media, joka tällä tavoin toimii.

Mulle tulee vastaavasti valtava myötähäpeä lampaista, kuljetaan kiltisti maskit naamalla, otetaan rokote, kaikki mitä hallitus määrää kiltisti totellaan eikä edes kyseenalaisteta mitään päätöksiä, eikä edes tajuta miten teitä on huijattu koronan varjolla.
Mäkin oon sen verran usein saanut täällä kuulla olevani lammas, että mun täytyy tähän väliin tunnustaa, etten ole maskia käyttänyt kuin kerran tänä vuonna ja silloinkin pidin päässä ehkä 20 minuuttia. Rokotettakaan en ole ottanut, enkä koe mitään tulenpalavaa kiirettä sen hommaamiseen. Joten kerro nyt vielä lisää, millaista lampaan elämä on?

Pohjautuiko tämä CNN:n uutinen ko. videoon, vai oliko video sittenkin vain "visual aidina" varsinaisen uutisen tueksi? Näistä jälkimmäinen on se ison maailman tapa tehdä uutisia, koska uutinen on turha (lue: ei myy) ilman kuvia tai videoita. CNN ei suinkaan ole ainoa media, joka tällä tavoin toimii.
Kuten aikaisemmin todettua, tästä päästään medialukutaitoon. Koska suurin osa ei siihen kykene, yhdistetään tämä "visual aid" uutisen osalta aidoksi ja näin ollen oikeasti tapahtumaan liittyväksi. Näin saadaan valheellinen käsitys tapahtumista ja pahimmassa tapauksessa hyödylliset idiootit meidän eduskunnassa tekee kaikkia meitä koskevia idioottimaisia päätöksiä. Olisi kaikille hyödyksi lopettaa tuo kuvien/videoiden lainaaminen, paitsi tietty näille media yhtiöille, jotka elää klikkiotsikoista ja hysteriasta.

...rokotetta en ota, ja jos matkailu siitä jää kiinni nii jääkööt.

Edelleen jos osaat lukea kun porukka tajuaisi tämän kusetuksen ja riittävän moni esim jättää sen maskin pois ei ota rokotetta nii varmasti alkaa...
Se on tod näk se kohdemaa joka sitä rokotepassia vaatii. Eli jos vaikka mieli tekisi jenkkeihin, niin pitäis saada ne jenkit luopumaan lampailusta ensin. Niinkuin nyt EU on sallimassa jenkkituristit tänne lomailemaan jos on rokotukset kunnossa. Vaikka 99 pinnaa suomalaisista boikotois rokotteita ja matkustamista, se ei vaikuttaisi heidän maahantulorajoituksiinsa. Itse ajattelin kuulua tohon 1 prosenttiin joka lähtee sinne syömään hyvää ruokaa.

Onko jollekin lampaalle nyt selvinny mites on huijattu ja mitä mä oon mappanalampaana nyt menettäny?
Pahin sorttiaan olen. Käytän maskia ja vitun hyvän näkönen hoitsu pääs mun iholle piikillä.
Ajan myös nopeusrajoitusten mukaan ja jonotan pankissakin jos niikseen tulee.

Mä en ite keksi ny miten mua huijataan tai miksi ja mitä mä menetän?

Onko jollekin lampaalle nyt selvinny mites on huijattu ja mitä mä oon mappanalampaana nyt menettäny?
Pahin sorttiaan olen. Käytän maskia ja vitun hyvän näkönen hoitsu pääs mun iholle piikillä.
Ajan myös nopeusrajoitusten mukaan ja jonotan pankissakin jos niikseen tulee.

Mä en ite keksi ny miten mua huijataan tai miksi ja mitä mä menetän?

Sä et vissii ole kuullu elpymispaketista mitään?

Niin kertokaas nyt jellonat miten rokoteasiassa laitetaan hanttiin? Jättämällä rokote ja passi ja matkustus väliin? Vai äänestämällä seuraavissa vaaleissa? Joku attentaatti..?

edit. Vai kiukuttelemalla pakkiksella?

Jos kuvittelet että myyn periaatteeni sillä etten pääse johonkin ulkomaanmatkalle niin projisoit vain omaa heikkoa mieltäsi.

Jatkan tietenkin samalla linjalla. Sä taas menet nelinkontin.

Samalla huvittaa kaikki TE jotka nyt ulisette kuinka vastustetaan, mutta maksetaan samalla verot mitkä menee vihervassareille... Ne menee valitettavasti sinnekin, mutta myös muualle myös erittäin vahvasti. On hyvä tietää oma asema ja olen myös teidän onnettomienkin puolesta vastustamassa tätä hulluutta ja pitämässä unelmaa jostain hyvinvointivaltiosta.

Ollaan valmita tekeen asioiden eteen.

= Huudellaan netissä, mutta 300 km on ongelma, kun olisi edes joku keino kertoa mitä on mieltä.

Kuten aiemminkin sanonut. Netissä on helppo huudella, mutta enempää jaksa vaivaa nähdä.

Aika mielenkiintoinen hätä sinullakin jos se kerta olisi niin yhdentekevää. Tekosi kertoo ihan muuta.

Niin?
Ja se vaikuttaa minuun miten, suhteessa normaaliin hypoteettiseen tilanteeseen jossa vasemmisto syö muiden rahat muutenkin?

Mitä niin??

Elpymispaketti on suuri kusetus koronan varjolla tekemällä tehty paskapaketti, mutta sinähän sitä et vissii ymmärrä.

Ei suhun varmaa vaikuta mikään kun perseeseen otetaan kiltisti mitä vain hallitus ehdottaa.

Joo vittu leijonakuningas jos olisin, niin normaalin työskentelyn ja salitreenin täyteisen elämän sijaan jäisin kämpille huutelemaan parvekkeeltani ulkona liikkuville lampaille siitä, kuinka he tuhoavat talouden.
Olisit nyt maininnu vielä (taas), että influenssaan ei kuole ketään, koska sinä et tunne yhtään siihen kuollutta. Muuten tuohon vuodatukseen: Kvaak kvaak titityy......

Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa

En kuvittele. Ei vois vähempää kiinnostaa mitä sinä teet tai et tee.

Mutta päättelen tuosta vastauksestasi että se hanttiin laitto on siis kiukuttelua pakkiksella ja matkustamisen boikotointia. Jatka toki.

Jännä miten näet keskustelun "kiukutteluna" Jälleen projisoit omasta päästä tunteitasi. Hyvin kertovaa sinusta.

Huvittaa miten vasta-argumenttisi on nyt että "en tee oikeasti mitään" vaikka minähän teen 24/7 ja olen tehnyt.
Ja todellakin boikotoin paskaa ja halpamaista politiikkaa. Olen vain yksi monista ja meitä on paljon tuolla. Se on teidän hätä. Me tartutamme itsekunnioitusta ihmisiin ja sekä uskallusta ajatella omilla aivoilla.

Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa
Lainasit sitten rakasta pääministeriämme (kun hän ei vielä olllut korruptoitunut).
Lisätään vielä kliseinen, mutta hyvinkin ajankohtainen lausahdus "ihmisiä on huomattavasti helpompi huijata, kuin saada heidät uskomaan, että heitä on huijattu"

Mitä niin??

Elpymispaketti on suuri kusetus koronan varjolla tekemällä tehty paskapaketti, mutta sinähän sitä et vissii ymmärrä.

Ei suhun varmaa vaikuta mikään kun perseeseen otetaan kiltisti mitä vain hallitus ehdottaa.
Voi suuri leijona. Kerro nyt ihmeessä kun tiedät.

Mut ei mitään peppujuttuja, ne kun ei kiinnosta.

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom