Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
🤦‍♂️
20210428_154127.jpg

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Varmaan tulee sulle yllätyksenä, että vanhoja arkistokuvia usein käytetään uutisten kanssa, jos/kun tuoretta materiaalia ei ole saatavilla. Jopa NYPostin kaltaiset tabloidilehdet osaavat ne myös oikeaoppisesti merkitä.

Ei helvetti katso tuota kuvaa ja tekstiä mitä media tarjoilee :D Tuskin siellä kaduilla niitä kuolleita olikaan, kun pitää valehdella kuvilla mitkä eivät liity edes.

Sä puolustat tuota valheellista paskaa?

Tuosta huolimatta rokotus tuputetaan kaikille. Suomessa ei ole yhtään alle 29 vuotiasta kuollut koronaan, mutta silti rokotetta ollaan puoliksi "pakottamassa" myös heille. 30 - 59 vuotiaita on Suomessa kuollut 55 koko korona homman aikana.

Olisi mielenkiintoista nähdä millaisia perussairauksia näillä 55 ihmisellä on ollut.

Jos 86% sairastaa koronan täysin ilman oireita, niin onkohan kukaan laskenut kuinka monta näistä 86% mahdollisesti kuolee rokotteeseen?

Varmaan tulee sulle yllätyksenä, että vanhoja arkistokuvia usein käytetään uutisten kanssa, jos/kun tuoretta materiaalia ei ole saatavilla. Jopa NYPostin kaltaiset tabloidilehdet osaavat ne myös oikeaoppisesti merkitä.
Te kyllä rakastatte koronaa yli kaiken. Anna kun veikkaan, kun tää paska on ohi, sä pidät kuolemaan asti kiinni rakastamastasi koronasta. I love Covid paitaa vaan päälle.

Ei helvetti katso tuota kuvaa ja tekstiä mitä media tarjoilee :D Tuskin siellä kaduilla niitä kuolleita olikaan, kun pitää valehdella kuvilla mitkä eivät liity edes.

Sä puolustat tuota valheellista paskaa?
Mä olen nimenomaan kaikenlaista valheellisen paskan levittämistä vastaan - oli se sitten tahallista tai tahatonta. NYPost on kuitenkin aivan oikeaoppisesti merkinnyt kuviinsa lähteet - se ei nyt vain ole tuossa Hulkkihullun sopivasti editoidussa kuvassa näkyvillä. Syitä en lähde arvailemaan, miksi joku on nähnyt aiheelliseksi leikata lähteet pois näkyvistä...

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Te kyllä rakastatte koronaa yli kaiken. Anna kun veikkaan, kun tää paska on ohi, sä pidät kuolemaan asti kiinni rakastamastasi koronasta. I love Covid paitaa vaan päälle.
Mistäs tää purkaus nyt tuli? Olisiko nyt vain sokeasti pitänyt lähteä mukaan koronavastaiseen cheerleaderrinkiin ilman, että edes käy katsomassa mitä tuolta NYPostin jutusta oikeasti löytyy? Mä meen välillä sekaisin, että kummalla puolella ne omilla aivoillaan ajattelijat olivatkaan :unsure:

Tuosta huolimatta rokotus tuputetaan kaikille. Suomessa ei ole yhtään alle 29 vuotiasta kuollut koronaan, mutta silti rokotetta ollaan puoliksi "pakottamassa" myös heille. 30 - 59 vuotiaita on Suomessa kuollut 55 koko korona homman aikana.

Olisi mielenkiintoista nähdä millaisia perussairauksia näillä 55 ihmisellä on ollut.

Jos 86% sairastaa koronan täysin ilman oireita, niin onkohan kukaan laskenut kuinka monta näistä 86% mahdollisesti kuolee rokotteeseen?
On varmaan. Todennäköisesti lähin prosenttiluku on 0. Ei noi rokotteet sentään ihmisiä tapa, ne vaan sisältää mikrosiruja, joiden avulla Bill Gates voi ohjailla Pertti Perusäijän ajatuksia, koska on selkeästi loogista olettaa, että sellainen olisi Bilin intresseissä.

Mä olen nimenomaan kaikenlaista valheellisen paskan levittämistä vastaan - oli se sitten tahallista tai tahatonta. NYPost on kuitenkin aivan oikeaoppisesti merkinnyt kuviinsa lähteet - se ei nyt vain ole tuossa Hulkkihullun sopivasti editoidussa kuvassa näkyvillä. Syitä en lähde arvailemaan, miksi joku on nähnyt aiheelliseksi leikata lähteet pois näkyvistä...
Tässä on toisaalta oiva aasinsilta nykyihmisten medialukutaitoon, tai taidottomuuteen. Taitaa melko usealta jäädä kuvien lähteet tsekkaamatta, sikäli kun suurin osa ei pääse otsikosta eteenpäin, saati että lähtisi omatoimisesti tarkistamaan yhtään mitään. Kaikki raflaavat luvut, kuvat ja muut oksennukset menee läpi semmoisenaan.

Luulis löytyvän materiaalia ettei tarvi vanhoja käyttää 🤦‍♂️
Se on osa ongelmaa, kun niitä juttuja pitää julkaista mielellään ensimmäisenä eikä uutta kuvamateriaalia vielä välttämättä ole tai sitä ei ole ehditty käydä läpi. Mä luulin, että tämänkin tietäminen kuuluisi enemmistön medianlukutaitoon, mutta ilmeisesti olen väärässä.

Mistäs tää purkaus nyt tuli? Olisiko nyt vain sokeasti pitänyt lähteä mukaan koronavastaiseen cheerleaderrinkiin ilman, että edes käy katsomassa mitä tuolta NYPostin jutusta oikeasti löytyy? Mä meen välillä sekaisin, että kummalla puolella ne omilla aivoillaan ajattelijat olivatkaan :unsure:
No sä rakastat ja ihannoit koronaa niin pahasti, että teet kaikkesi dumataksesi kaikki mediankin luomat harhakuvapaljastukset. Sä et pääse enää irti, sut on aivopesty niin pahasti, ettet nää edes tossa olevaa selkeetä agendaa ajaa paniikkia kun otsikon kuvassa aivan väärä yhteys. Sä et nää koska et halua nähdä.

No sä rakastat ja ihannoit koronaa niin pahasti, että teet kaikkesi dumataksesi kaikki mediankin luomat harhakuvapaljastukset. Sä et pääse enää irti, sut on aivopesty niin pahasti, ettet nää edes tossa olevaa selkeetä agendaa ajaa paniikkia kun otsikon kuvassa aivan väärä yhteys. Sä et nää koska et halua nähdä.
Ok. Sovitaan sitten niin, että rakastan koronaa.

Ok. Sovitaan sitten niin, että rakastan koronaa.
No siltä se näyttää. Et edes näe päivänselvää median hämäystä miten käytetään just raflaavaa kuvaa vaikka vanhoja kuvia on vaikka millä mitalla saatavilla. Olihan tuo nussittu kuvakin vanha.

Veikkaan porukan ostavan pää märkänä kotisalitarvikkeita kunhan liikkeet ensin saa niitä.
Aika moni ei jaksa vastaavia farsseja enää.

Kiinnostaisi kyllä yleisesti tietää kuinka moni firma mennyt nurin tai omistaja laittanut pillit pussiin ihan yleisesti aloilta.
Uskoisin, että tori.fi täyttyy käytetyistä kotisalitarvikkeista. Ne jotka kotisaleilusta tykkää on todennäköisesti sellaisen jo omannut. Moni on hätäpäissään hommannut kamaa olohuoneeseen, että pääsee treenaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom