Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
13-3-11538235.jpg

Testiä ottaessa tuo laitteen sylinterimäinen osa työnnetään peräaukkoon, sen jälkeen puhalletaan hengitysilmaa voimakkaasti ulos. Vähän niinkuin niistettäessä. Laite kertoo onko korona.

Hyvän luotettavuuden lisäksi on edullinen käyttää. Esimerkiksi yleisötilaisuudet kuten festarit voi lipunmyynnin yhteydessä jakaa sylinterit lipun ostajille. Sen voi laittaa valmiiksi peräaukkoon kotona tai jonottaessa. Portilla vartia testaa. Myöskään maskia ei tarvitse riisua, joten testaaminen on turvallista.
Mikä ihme siinä on, että joillakin foorumin aktiiveilla on niin suuri pakkomielle peräaukkoihin. Milloin mitäkin pitää sinne olla sovittelemassa. Eikö sinne tavara tule ikäänkuin automaattisesti?

Mikä ihme siinä on, että joillakin foorumin aktiiveilla on niin suuri pakkomielle peräaukkoihin. Milloin mitäkin pitää sinne olla sovittelemassa. Eikö sinne tavara tule ikäänkuin automaattisesti?
Mitä isot edellä...

ASTRAZENECAN ja Oxfordin yliopiston valmistamaa koronarokotetta aletaan testata 6–17-vuotiailla lapsilla ja nuorilla Britanniassa, kertoo Sky News.

Tutkijat testaavat, aiheuttaako koronarokote tehokkaan immuunivasteen myös kohdejoukolla, joka koostuu aiempia tutkimuksia nuoremmista ihmisistä.

Testeihin osallistuu noin 300 vapaaehtoista.

Testit alkavat tässä kuussa Oxfordin yliopistossa, Lontoossa, Southamptonissa ja Bristolissa.

Koronan aiheuttamat vakavat tautimuodot ovat lapsilla harvinaisia, joten rokotteita on toistaiseksi testattu enimmäkseen aikuisväestöön.

Täytyy tietyllä tapaa arvostaa Anoa. Harvalla on pokkaa poiketa pelleilystä tuolla tasolla, kun pitää olla joka asiassa mielin kielin ettei menetä ääniä seuraavissa vaaleissa.

Täytyy tietyllä tapaa arvostaa Anoa. Harvalla on pokkaa poiketa pelleilystä tuolla tasolla, kun pitää olla joka asiassa mielin kielin ettei menetä ääniä seuraavissa vaaleissa.

Harva pelleilee tuolla tasolla. Ja jos maskin käyttämättömyys työpaikalla liittyy terveydentilaan, niin miksi hän ei käytä visiiriä? Vaikka siitä ei juuri hyötyä olekaan, on se käsittääkseni hyväksytty eduskunnassakin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harva pelleilee tuolla tasolla. Ja jos maskin käyttämättömyys työpaikalla liittyy terveydentilaan, niin miksi hän ei käytä visiiriä? Vaikka siitä ei juuri hyötyä olekaan, on se käsittääkseni hyväksytty eduskunnassakin.
Uutisissa puhutaan käyttösuosituksesta, eli ei pakollinen? Kyllä muakin pännisi jonkun nuhan takia alkaa hyvesignaloida.

Miks ei vaa voi käyttäytyä? Ei oo paha rasti. Ei se maskisuositusten syytä ole, ku jos 199 muuta pystyy olee sen kanssa eikä kitise- Jossain muualla se syy on.
Koko eduskunnan pitäis yhen edustajan pillin mukaan mennä.
Joo jos terveydellinen syy on niin fine, mutta tuo uhkailun kaltanen uhoominen taas...

lopettais tuon kiukuttelun ja toimis kuin aikuinen. ” kiitos kehotuksesta, mulla on lääkärin todistus” ja sillä selvä.

Viimeksi muokattu:
Kiukuttelussa ei järkeä, mutta protestina pelleilyä vastaan koska rajoja ei valvota, niin näkisin suurenkin järjen ja arvon.
En tiedä onko mitään sellaista taustalla, vissiin ei.

Miks ei vaa voi käyttäytyä? Ei oo paha rasti. Ei se maskisuositusten syytä ole, ku jos 199 muuta pystyy olee sen kanssa eikä kitisJossain muualla se syy on.
Koko eduskunnan pitäis yhen edustajan pillin mukaan mennä.
Joo jos terveydellinen syy on niin fine, mutta tuo uhkailun kaltanen uhoominen taas...

lopettais tuon kiukuttelun ja toimis kuin aikuinen. ” kiitos kehotuksesta, mulla on lääkärin todistus” ja sillä selvä.
Noiden käyttö on täyttä teatteria, katsonut kun tuolta lähtee porukka niin repii ne matkalla veke ja meinaatko että jossain ruokalassa ja kahvilassa ja huoneissaan niitä käyttää?

Noiden käyttö on täyttä teatteria, katsonut kun tuolta lähtee porukka niin repii ne matkalla veke ja meinaatko että jossain ruokalassa ja kahvilassa ja huoneissaan niitä käyttää?
Ei tarviikkaa huoneissaan, Mutta tuolla salissa.🙂

Oli tuossa työpaikalla kahvipöydässä puhetta kaupassa käynnistä. Yks kollega sano sivulauseessa, että sekin potuttaa ostoksilla käynnissä että pitää vielä se maski laittaa kun kaikki muutkin. Mä totesin siinä, että itse en ole vielä kaupassa sitä pitänyt enkä pidä, koska ei mitään käytännön hyötyä. Kommentteina oli:” ohoh. Ooh...” hiljaisuutta..
Kyllä mä sitä kummastelen, että älykkäitä ihmisiä lähtee pelleilyyn mukaan vain koska muut. Kuitenkin näkevät että ei ole mitää järkeä. Silti naamio päälle.

Sama firman Team-palavereissa tai chateissa. Vähänkään kritiikkiä firman k-pelleilyihin sanoo ääneen, niin syvä hiljaisuus. Aika lampaita monet tosiaan.

Oli tuossa työpaikalla kahvipöydässä puhetta kaupassa käynnistä. Yks kollega sano sivulauseessa, että sekin potuttaa ostoksilla käynnissä että pitää vielä se maski laittaa kun kaikki muutkin. Mä totesin siinä, että itse en ole vielä kaupassa sitä pitänyt enkä pidä, koska ei mitään käytännön hyötyä. Kommentteina oli:” ohoh. Ooh...” hiljaisuutta..
Kyllä mä sitä kummastelen, että älykkäitä ihmisiä lähtee pelleilyyn mukaan vain koska muut. Kuitenkin näkevät että ei ole mitää järkeä. Silti naamio päälle.

Sama firman Team-palavereissa tai chateissa. Vähänkään kritiikkiä firman k-pelleilyihin sanoo ääneen, niin syvä hiljaisuus. Aika lampaita monet tosiaan.
Mun mielestä on vähän typerää lähteä työtekijänä kritisoimaan työnantajan ottamia linjauksia vaikkapa jonkin koronan suhteen. Se on täysin palkanmaksajan asia päättää millaista julkisuuskuvaa halutaan ulospäin antaa. Aina on mahdollisuus etsiä itselleen mieluisampi työpaikka, jos työnantajan linjaukset ei sovi oman ajatusmaailman kanssa yhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom