Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän osoittaa miten sekaisin ne on tän kanssa. Huhtikuussahan se menee jokatapauksessa kesää kohti itsestään niin että virus häipyy. Turha siinä on alkaa sulkemaan mitään.Vittu mitä paskaa!!
Huhtikuun kunnallisvaalit eivät voi mitenkään liittyä asiaan, varsinkin kun useampikin ministeri on jo ehtinyt väläytellyt niiden siirtämistä.
Pakkohan tässä olisi ruveta tekemään jotain konkreettista, että tämä täydellinen mielettömyys saataisiin loppumaan....
![]()
THL: Uusi ”lockdown” olisi järkevintä toteuttaa 1. huhtikuuta alkaen – näin hallitus varautuu jopa ulkonaliikkumiskieltoon
Nykyisillä rajoitustoimilla koronatartunnat lähtevät THL:n mukaan rajuun nousuun maaliskuussa.www.iltalehti.fi
Roomalaistervehdystä käytän itse. Ei tarvitse koskettaa toista ollenkaan.Onkos porukka ottanut uusien tapojen joukkoon sujuvasti uudet tervehdyskäytönnöt?
katso liitettä 226294
Lasken korona-ajan loppuneeksi sitten kun näiden koputtelujen sijaan paiskataan kättä ilman että naama menee valkeaksi.
Itsellä toistaiseksi vain vilkku autossa.Terveet ihmiset kun lopettaisivat täysin käymästä testeissä, ja kaikki heittäisivät sen koronavilkun vittuun puhelimesta, niin "epidemia" loppuisi parissa viikossa.
Ja jos kerran rokote ei estä infektiota niin testaus rumba ei ensi syksynä hellitä. ”Tartuntoja” tulee löytymään vaikka porukkaa ei enää pahasti kipeeksi tuliskaan. Uskaltaako ne sitten lopettaa tän testaushulluutuksen niin jää nähtäväksi..Ennustan että keväällä virus hiipuu koska kesä ja syksyl taas mennään
Onkos porukka ottanut uusien tapojen joukkoon sujuvasti uudet tervehdyskäytönnöt?
Lasken korona-ajan loppuneeksi sitten kun näiden koputtelujen sijaan paiskataan kättä ilman että naama menee valkeaksi.
Onkos porukka ottanut uusien tapojen joukkoon sujuvasti uudet tervehdyskäytönnöt?
Mä olen kuullut kättelylle sellaisen selityksen, että se on ollut joskus oiva tapa osoittaa ettei pitele asetta tai muuta epämääräistä. Siitä olen samaa mieltä, että se tapa voisi jäädä unholaan. En ole oikein ikinä ymmärtänyt koko kättelyä. Toisaalta maailma on täynnä kohteliaita tapoja mitkä ei perustu mihinkään. Esimerkiksi hattu pois päästä sisällä.Kättely voisi tapana kyllä jäädä historiaan. Ei ole koskaan erityisemmin välittäny esim. työ tapaamisissa puristella jonkun mulkeron kouraa joka on juuri sillä puristelut muniaan tai pyyhkinyt perseensä ja sen jälkeen samalla kädellä pesemättä kampaviineriä naamaan. Jotkuthan sylkäiseekin kämmeneensä ennen kättelyä.
Joku seksuuaali alistamisjuttu tässäkin taitaa olla taustalla, näytetään kuka on isäntä hinkkaamalla munan limat vieraan pullaan. Samanlaista kuin koirilla kun nuolevat toistensa periä tavatessa.
Hatun nosto tulee siitä kun haarniska-aikaan nostettiin silmikko luottamuksen merkiksi.Mä olen kuullut kättelylle sellaisen selityksen, että se on ollut joskus oiva tapa osoittaa ettei pitele asetta tai muuta epämääräistä. Siitä olen samaa mieltä, että se tapa voisi jäädä unholaan. En ole oikein ikinä ymmärtänyt koko kättelyä. Toisaalta maailma on täynnä kohteliaita tapoja mitkä ei perustu mihinkään. Esimerkiksi hattu pois päästä sisällä.
4 on parempi kuin 3.Villi veikkaus että ens syksynä suositellaan kolmen maskin taktiikkaa.
![]()
Maailmalla suositellaan nyt uutta maskitaktiikkaa – näin suomalaiset asiantuntijat kommentoivat: ”Hengitys voi vaikeutua”
Maailmalla yleistynyt tapa ei saa varauksetonta kannatusta Työterveyslaitoksen tutkijalta. Aalto-yliopiston tutkija taas näkee taktiikassa hyötyjä.www.is.fi