Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun nyt mukiset täällä lähes kaikesta, niin miten mielestäsi nyt sitten tulisi toimia ja miten ehdottamasi ratkaisumalli olisi parempi kuin nykyinen viranomaisten määrittelemä? Mitä tietopohjaa sinulla on esityksesi perustaksi?Eli sä tuossa jo toteat että sulla tod näk oli korona vaikka testi näytti negatiivista eli väärin?
Ja sitten toisaalta tuolla hehkutat että kyllä ne testit on ihan luotettavia. Tollasta cognitiivista dissonassia tullaa vaatimaan sulta jatkossa vielä enemmän jos meinaat lipuuttaa tota virallista hysteria linjaa.
Meinaatko että kun jossain varuskunnassa on flunssa epidemia niin niillä kiakilla on joku eri flunssa?
Tuokin tautirypäs minkä sä oot ite valmis kuittaamaan koronaks kuullostaa todella lievältä kun verrataan oikeeseen influenssaan.Miks me ei olla järjestetty tällästä sirkusta aikaisemmin kun paljon tätäkin tappavampia kausia on ollut?Jos ens keväänä tulee paljon siitepölyä niin pitäiskö meidän suojata väestö maskipakolla että selvitään syksyyn saakka hengissä?
Mitä hysteerista linjaa? MIten se ilmenee?Eli sä tuossa jo toteat että sulla tod näk oli korona vaikka testi näytti negatiivista eli väärin?
Ja sitten toisaalta tuolla hehkutat että kyllä ne testit on ihan luotettavia. Tollasta cognitiivista dissonassia tullaa vaatimaan sulta jatkossa vielä enemmän jos meinaat lipuuttaa tota virallista hysteria linjaa.
Meinaatko että kun jossain varuskunnassa on flunssa epidemia niin niillä kiakilla on joku eri flunssa?
Tuokin tautirypäs minkä sä oot ite valmis kuittaamaan koronaks kuullostaa todella lievältä kun verrataan oikeeseen influenssaan.Miks me ei olla järjestetty tällästä sirkusta aikaisemmin kun paljon tätäkin tappavampia kausia on ollut?Jos ens keväänä tulee paljon siitepölyä niin pitäiskö meidän suojata väestö maskipakolla että selvitään syksyyn saakka hengissä?
Niin, mä oon sanonu, että se pitää olla suhteellisen ajoissa sen testin kanssa. SIllon se on luotettava ja siihen pitäis pyrkiä. Silllon meni 5-6pv ku pääs testeihin. Optimaalisin on 1-3pv oireiden alusta. EI tää ole niin vaikeeta. Ja loppujen lopuks mitä väliä onko mulla ollu tai ei muille kun minulle? SIinä tapauksessa mun toimet on ollu hyviä kun maski on ollu naamalla kaupassa- ei muualla ja käsiä pesty ja etäisyyksiä pidän muutenkin. Muut ihmiset lähinnä vituttaa. ;)Ja sitten toisaalta tuolla hehkutat että kyllä ne testit on ihan luotettavia. Tollasta cognitiivista dissonassia tullaa vaatimaan sulta jatkossa vielä enemmän jos meinaat lipuuttaa tota virallista hysteria linjaa.
Käännetään tilanne toisinpäin, eli paljonko sinun mielestäsi yksi koronakuolema saisi maksimissaan maksaa?Kun nyt mukiset täällä lähes kaikesta, niin miten mielestäsi nyt sitten tulisi toimia ja miten ehdottamasi ratkaisumalli olisi parempi kuin nykyinen viranomaisten määrittelemä? Mitä tietopohjaa sinulla on esityksesi perustaksi?
Olisko parempi tilasto joka ottaa väestömäärän huomioon ja vähän enempi vuosia mukaan
Mitä hysteerista linjaa? MIten se ilmenee?
En mä oo käyny testeissä ikinä. En mä oo sanonu, että mulla on ollu. Mä pidän semi todennäkösenä että mulla on ollu ottaen huomioon, että porukasta sairastu pitkä aika tiiviissä tilassa 6/6 korona aikakaudella. NO, keuhko sairauksien erikoislääkäri oli todennu, että oppikirja esimerkki korona oireista. Eiks sitä nimenomaan pidetä yhtenä suurimpana ongelmana, että annetaan vääriä positiivisia? Tässä tapauksessa kaikki oli negatiivisia. Keuhkokuumeen saaneelta otettiin muistaakseni testi sairauspäivänä tyyliin 15-17. pv. Syystä että muilla oli negat muistaakseni sairauspäivinä 5-6.
Ei tietenkään allergiakaudella pitä maskia käyttää sen takia. Miks pitäis? Kuka on vaatinu. Ihan koronalta ois hyvä maskilla suojautua paikoissa missä ei pysty välimatkoja toisiin pitää, koska se aiheuttaa suhteessa enempi keuhkokuumetta. ;) Kuten tässä tapauksessa.Ihan verikokeilla ja keuhkokuvilla mitattuna.
Niin, mä oon sanonu, että se pitää olla suhteellisen ajoissa sen testin kanssa. SIllon se on luotettava ja siihen pitäis pyrkiä. Silllon meni 5-6pv ku pääs testeihin. Optimaalisin on 1-3pv oireiden alusta. EI tää ole niin vaikeeta. Ja loppujen lopuks mitä väliä onko mulla ollu tai ei muille kun minulle? SIinä tapauksessa mun toimet on ollu hyviä kun maski on ollu naamalla kaupassa- ei muualla ja käsiä pesty ja etäisyyksiä pidän muutenkin. Muut ihmiset lähinnä vituttaa. ;)
Olisko parempi tilasto joka ottaa väestömäärän huomioon ja vähän enempi vuosia mukaan
Elkää tehkö outoja olettamuksia. En mää tolla hakenu mitään vastakkainasettelua. Ei täs oo mitään mä vastaan x. Eikä kellään muullakaan pitäis olla.Seuraavaksi varmaan laitat "tilaston", jossa jossa viiksekkäiden savolaisten keski-iän ylittäneiden miesten kuolleisuus on noussut viime vuonna, "tilaston" on laatinut lähikuppilan pertsa (servietille).
Vaikko tietoista valintaa, mielummin rokottaa 50-65v riskiryhmään kuuluva joka voi vielä jotakin tuottaa, kun tuupata piikki 80v+ nahkaan joka kuitenkin kuolee kohta.Nyt on paska uutinen. Ne jotka eniten tarttee ei voi ottaa
![]()
Saksa ei aio suositella AstraZenecan rokotetta yli 65-vuotiaille
Saksan rokotekomissio kertoi asiasta torstaina.www.is.fi