Voi olla et mulla on ollu jo tuo. Oltiin kesällä kun ei ollu tapauksia tuurissa asuntovaunuilemassa. 6 henkilöä kuudesta ikähaitari 1,5v -77v. Kaikki sairastu. (sekin viittaa koronaan, että kellään ei ollu oireita, vaan alko juuri siellä ja kaikki altistu ja sairastu, pienessä tilassa pitkä aika) 77v oli 4-5päivää sairaalassa keuhkokuumeessa ja lääkäri totes esimerkki tapaus koronasta. 4:ltä otettiin testit, 77vuotiaalta kahesti, kaikki negatiivisia. Mulla meni 3ssa päivässä ohi. 1,5v hyppi jo 12h päästä sohvalla.
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
En pelkää että ite sairastun. Pelkään että sairastutan saman katon alla asuvan monikertasen riskiryhmäläisen. Todella toivon, että tuo on ollu jo.
Mutta mahdotonta sanoo varmaks.
Se mikä koronaan myöskin viittaa, että ei oo koskaan noin paljoo tullu limaa kerralla- sori jos syöt samalla, mutta yhtään ilman värikynää niin desin verran nous limaa aina kun röhi. Hyvin lievänä oli. (jos oli korona)
edit kirjotellaa vähän pitemmälti vielä: itellä oli käytännössä eka päivä sellanen ''oon tulossa kipeeks'' fiilis. Seuraavaks perus kurkkukipu, vähän nuhaa ja lievää yskää. Muilla lähti makuaisti. 77v:llä oli aika sahaavaa kuumetta väliä 37,5-38,9. Makuaisti oli poissa. Kuiva hakkaava yskä. Tulehdus arvot oli muistaakseni jotain 250-300. Ja se keuhkokuume. Siskolla oli myöskin makuaisti poissa ja lievää yskää ja nuhaa.
JA jos nyt aatellaan perus flunssaa, niin aika harvoin moni sairastuu siihen samaa flunssaan. Se on tyyliin se jonka kanssa oot eniten tekemisissä- ei kaikki.