Ehhehheipä enää löydy kirjoitusta. Se lähti jo aika nopeeta. Harmi, olisin halunnut lukee. Mitenniin sensuuria? Suomessako?Tämä Rauli Mäkelän kirjoitus on julkaistu Uusi Suomi Puheenvuorossa 25.1.2021.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehhehheipä enää löydy kirjoitusta. Se lähti jo aika nopeeta. Harmi, olisin halunnut lukee. Mitenniin sensuuria? Suomessako?Tämä Rauli Mäkelän kirjoitus on julkaistu Uusi Suomi Puheenvuorossa 25.1.2021.
Mä välillä kaupassa kassajonossa odotellessa seuraan ympärillä olevia, toisiaan säikkyviä, naamari-ihmisiä ja aina tulee mieleen, että missä v...tun hullujenhuoneella mä olen. Ei tätä voi ymmärtää. Eilen illalla kotia päin autoillessa joku polki pyörällä luultavasti kotiinsa räntätuiskussa naamari päässä. Miks ihmeessä?Nyt tämä naamari tuntuu olevan kaiken pelastus kun siitä vouhkataan hallitus/ministeritasolla, kuinka ne saakin aikaan jonkin ihme kierteen jolla vahvistavat toinen toistensa ajatusta että tää on nyt se the juttu?
Keväällä jo täälläkin ihmettelin kun toiset vetelee fillarilla/lenkkipolulla rätit naamassa ja mietin mitä he ajattelee?Mä välillä kaupassa kassajonossa odotellessa seuraan ympärillä olevia, toisiaan säikkyviä, naamari-ihmisiä ja aina tulee mieleen, että missä v...tun hullujenhuoneella mä olen. Ei tätä voi ymmärtää. Eilen illalla kotia päin autoillessa joku polki pyörällä luultavasti kotiinsa räntätuiskussa naamari päässä. Miks ihmeessä?
Jos tuo ulkonaliikkumiskielto tulis käyttöön, olis jo se tilanne aika lähellä, että lähtisin itse mukaan kansalaistottelemattomuuteen ja voisin siihen muitakin kannustaa.
Tekis jo mieli morjestaa peukulla kaikkia jotka eivät maskia käytä.
Tää oiskin hyvä idea!Tekis jo mieli morjestaa peukulla kaikkia jotka eivät maskia käytä.
...Ja sit on se tietty naamarijoukko jotka katsoo sua kun peura ajovaloissa. Tuttua.Minä en käytä naamaria missään, huomannut että tulee muiden kanssa sellainen pieni hyväksyvä katse![]()
Meilläpäin etenkin s-marketissa on kyllä joka kerta porukkaa ilman lärvirättiä, prismassa vissiin käy parempi väki kun siellä on enempi....Ja sit on se tietty naamarijoukko jotka katsoo sua kun peura ajovaloissa. Tuttua.
Kyllä täällä Helsingissäkin jokunen aina näkyy ilman rättiä, aikamoisena vähemmistönä vaan. Suurin osa menee naamareiden kans ihan miten sattuu, ja sit on ne tietyt jotka tuijottaa meitä paljasnaamaisia juurikin aiemmin kuvailemallani tavalla.Meilläpäin etenkin s-marketissa on kyllä joka kerta porukkaa ilman lärvirättiä, prismassa vissiin käy parempi väki kun siellä on enempi.
Ei kyllä kukaan ole sen enempää ihmetellyt, odotellutkin koska joku tulee avautumaan asiasta.