Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
1610950377988.png

Eli, eiks toi nyt ole aika selkeä miten merkataan korona kuolemat? Mun silmään aika legit! ELi ainakaan suomessa koronaposi joka jää autonalle ei merkata koronakuolemaks.
Näyttökuva (88).png
Näyttökuva (87).png

Eli, eiks toi nyt ole aika selkeä miten merkataan korona kuolemat? Mun silmään aika legit! ELi ainakaan suomessa koronaposi joka jää autonalle ei merkata koronakuolemaks.katso liitettä 226060katso liitettä 226061

Tästä on mun mielestä selkeästi ristiriitaista tietoa liikkeellä. Mun käsitys on se, että kaikki koronapositiiviset kuolemat pitäis ilmottaa koronakuolemiksi tähän seurantajärjestelmään eikä mitään spekulaatiota tai diagnoosia väliin. Ne menevät vasta virallisen kuolinsyy tilastoinnin mukana. Ja näin kaikki maat tekee ja on WHO:n ohje, millä saadaan muuttujia karsittua pois.
Maita jotka näin eivät tee, vaan muuta diagnoosia tulee väliin: Venäjä.
Että miten tää nyt on, onko meillä Venäjän malli, automatisoitu koronakuolemiksi kirjaaminen on myytti vai mitä?

Tästä on mun mielestä selkeästi ristiriitaista tietoa liikkeellä. Mun käsitys on se, että kaikki koronapositiiviset kuolemat pitäis ilmottaa koronakuolemiksi tähän seurantajärjestelmään eikä mitään spekulaatiota tai diagnoosia väliin. Ne menevät vasta virallisen kuolinsyy tilastoinnin mukana. Ja näin kaikki maat tekee ja on WHO:n ohje, millä saadaan muuttujia karsittua pois.
Maita jotka näin eivät tee, vaan muuta diagnoosia tulee väliin: Venäjä.
Että miten tää nyt on, onko meillä Venäjän malli, automatisoitu koronakuolemiksi kirjaaminen on myytti vai mitä?
Kyl mä lähtökohtasesti thl pääjohtajaan TÄSSÄ yhteydessä uskoisin. ¨kliiniseentaudin kuvaan liittyvään arviointiin koronakuolemaksi'' eli jos be keuhkot on malllia täysin infektioituneet, niin henkilöhän käytännössä tukehtuu. Tai toinen yleisin että veritulppa joka on koronan ominaisuus myös.

Viimeksi muokattu:
Kyl mä lähtökohtasesti thl pääjohtajaan TÄSSÄ yhteydessä uskoisin. ¨kliiniseentaudin kuvaan liittyvään arviointiin koronakuolemaksi''

No niinpä. Ilmeisesti monin paikoin maailmalla on käytetty tuota automaatiotakin, että kaikki koronapositiiviset menevät nopean seurannan järjestelmiin koronakuolemina, Suomessakin tästä puhuttiin ja oli sekaannusta, mutta ilmeisesti näin ei tehdä. Vai tehtiinkö keväällä? Yritin vähän googlettaa, niin ei ilmeisesti WHO:lla (tässäkään) ole mitään virallista linjaa miten asia ihan eksakt pitäisi hoitaa.
Kaikki data ei siis ole ihan täysin vertailukelpoista länsimaidenkaan välillä. Ilmeisesti voi vaihdella paikallisesti maiden sisälläkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
https://*******.net/2021/01/18/laak...on8wp5gWLNxhEzz6MsMq28mGO9HnnpkYvXhR1hLjNdrCc

Lähetti mRNA ei pääse solun tumaan eikä voi liittyä ihmisen solun perintöainekseen (DNA). Rokotteen mRNA luetaan vaan solun omilla mekanismeilla ja taitaa pari päivää maksimissaan olla aktiivinen. Sen tuottamat virusproteiini sitten aiheuttaa immuunireaktion, mutta nämä siis eivät ole pysyviä vaan niiden koodi ja tuotanto häviää. mRNA on hyvin epästabiili, sen takia niitä pitää pakastettuina kuljettaa. Vapaa mRNA tuhoutuu todella nopeasti verenkierrosta ja muutenkin elimistöstä.
DNA-tekniikoilla voi kyllä genomiin istuttaa uusia geenejä ja sammuttaa vanhoja, kutsutaan geeniterapiaksi ja tärkeä tulevaisuuden hoitomuoto vaikeille sairauksille, joihin tänään vielä kuollaan.
Tässä ei siitä kyse kuitenkaan.

Tällä velkaantumistahdilla nuo hävittäjät onkin tosi tärkeä investointikohde josta tulee yli 50% korotus puolustusministeriölle, noilla varmaan torjutaan virukset rajalle. Vaikka rahaa ei ole niin tuollaiset tarvitaan.

Tuli katsottua noita vaalitenttejä viime viikolla ja niissä tuotiin esille Halla-Ahon toimesta (muistaakseni), kuinka velkaa otetaan (joka puolella) tällä hetkellä aivan päämärkänä ja kunnat jotka saa rahaa on ilmeisesti jopa ihmeissään mihin sen rahan tunkee.
Tuli jotenkin sellainen fiilis, että isompi pyörä pyörii taas velkataakan kasvattamisen suhteen ihan ympäri maailmaa tämän koronan varjolla.

Tällä velkaantumistahdilla nuo hävittäjät onkin tosi tärkeä investointikohde josta tulee yli 50% korotus puolustusministeriölle, noilla varmaan torjutaan virukset rajalle. Vaikka rahaa ei ole niin tuollaiset tarvitaan.
Eikös myös uusien laivojen maksaminen ala pikkuhiljaa 4korvettia vai mitäs ne kaavaili.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom