Eiköhän.Taitaa olla kyseessä nyt joku muu tilanne kuin rokottaminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän.Taitaa olla kyseessä nyt joku muu tilanne kuin rokottaminen.
Joskus tarvitaan vähäistä suostuttelua, että yhteisesti ymmärretään täysi hyöty. Tuossa piikissä ovat käsittääkseni päänsärky ja purennan kivuliaisuus listattu mahdollisina haittavaikutuksina.
Voisko olla? Kyllä tuo minusta näyttää ihan normaalilta koronarokotustilanteeltaTaitaa olla kyseessä nyt joku muu tilanne kuin rokottaminen.
Eli, eiks toi nyt ole aika selkeä miten merkataan korona kuolemat? Mun silmään aika legit! ELi ainakaan suomessa koronaposi joka jää autonalle ei merkata koronakuolemaks.katso liitettä 226060katso liitettä 226061
Kyl mä lähtökohtasesti thl pääjohtajaan TÄSSÄ yhteydessä uskoisin. ¨kliiniseentaudin kuvaan liittyvään arviointiin koronakuolemaksi'' eli jos be keuhkot on malllia täysin infektioituneet, niin henkilöhän käytännössä tukehtuu. Tai toinen yleisin että veritulppa joka on koronan ominaisuus myös.Tästä on mun mielestä selkeästi ristiriitaista tietoa liikkeellä. Mun käsitys on se, että kaikki koronapositiiviset kuolemat pitäis ilmottaa koronakuolemiksi tähän seurantajärjestelmään eikä mitään spekulaatiota tai diagnoosia väliin. Ne menevät vasta virallisen kuolinsyy tilastoinnin mukana. Ja näin kaikki maat tekee ja on WHO:n ohje, millä saadaan muuttujia karsittua pois.
Maita jotka näin eivät tee, vaan muuta diagnoosia tulee väliin: Venäjä.
Että miten tää nyt on, onko meillä Venäjän malli, automatisoitu koronakuolemiksi kirjaaminen on myytti vai mitä?
Kyl mä lähtökohtasesti thl pääjohtajaan TÄSSÄ yhteydessä uskoisin. ¨kliiniseentaudin kuvaan liittyvään arviointiin koronakuolemaksi''
Päivän HS esitteli suomen tän vuoden tulot ja menot. Korona testaus/jäljitys lohkaisee 1.4 miljardia 1.6 miljardin kokonaiskoronakakusta. Aika halbaa.
katso liitettä 226062
Näistähän se sitten tulee:Huh-huh rahaa on! 8,5 miljardia isompi budjetti kuin 2020? =D
https://*******.net/2021/01/18/laak...on8wp5gWLNxhEzz6MsMq28mGO9HnnpkYvXhR1hLjNdrCc
Kylmää menoa, mitenköhän tuosta sitten sopeutus takas normaaliin noin 2 miljardin vuosittaiseen velkaaantimistahtiin...Huh-huh rahaa on! 8,5 miljardia isompi budjetti kuin 2020? =D
8% mies se siellä taas huutelee. 400 tuhatta kuollutta Suomessa.https://www.is.fi/urheilu/art-2000007746852.html
Korona on niin onneton tauti ettei siihen urheilullinen keski-ikäinen nyt kuolla voi. Varmaan roinaaminen syypää, mutta eihän siitäkään todistetusti mitään terveyshaittoja ole. Jäi todennäköisesti vain auton alle ja merkattiin koronakuolleeksi.
Eikös myös uusien laivojen maksaminen ala pikkuhiljaa 4korvettia vai mitäs ne kaavaili.Tällä velkaantumistahdilla nuo hävittäjät onkin tosi tärkeä investointikohde josta tulee yli 50% korotus puolustusministeriölle, noilla varmaan torjutaan virukset rajalle. Vaikka rahaa ei ole niin tuollaiset tarvitaan.