Yhdysvalloissa nuori mies julkaisi useita videoita missä hän halusi näyttää mitä oireita Pfizer-koronarokote aiheutti hänen äidille. Kyse siis ei ollut yhden päivän jälki oireista.
Alla on nuoren miehen kertomus joka on konekäännös, mutta josta saa varsin hyvin selvää
"10. tammikuuta kello 22.57 ·
"Näin on Pfizer covid1 9 rokote tehnyt äidilleni. Rukoilkaa hänen puolestaan. Hänet vietiin sairaalaan viimeksi. Ja varovaisuutta rokotteen ottamisessa. Se on varmasti hyväksi joillekin ihmisille mutta kannattaa miettiä kannattaako tämä rokote ottaa? Se ei sovi minulle.
Päivitys: 1-11-21 äidilläni oli huono ilta eilen, mutta tämä päivä oli hänelle hieman parempi. He eivät vieläkään osaa hoitaa tätä ongelmaa. Magneettikuvaustulokset tulivat hyvin tänään
Päivitys #2
Taisimme puhua liian aikaisin. Äidillä oli juuri toinen vakava jakso ja hänen mielestään pahenee kun tärinä tulee. Yritän lisätä videon, jonka hän juuri lähetti minulle. Pahoittelut huonosta laadusta iPhone Androidille ei toimi hyvin tekstien kautta
Päivitys 1-12-21
Äiti pahenee entisestään tänään eikä vieläkään ole lääkäreistä vastauksia miten tämä korjataan. Rukoilkaa hänen puolestaan, en kestä nähdä äitiäni näin, se saa minut itkemään tietäen, etten voi tehdä mitään auttaakseni häntä. Älkää ottako covid1 9-rokotetta. Lisään 3 videon, jonka hän juuri lähetti minulle."
PS Tämä postaus ei liity rokotevastaisuuteen, mutta julkaisin videon sen takia, koska muutama globaaliyhtiö, mustamaalaa ja käyttää likaisia keinoja kilpailijoiden mustamaalaamisessa käyttäen media- ja koneiston resursseja, vaikka omat rokotteet on nopeasti kehitetty, huonosti tutkittuja, mutta silti ne pyrkii pelaamaan kilpailijat pois, koska raha, raha, raha ja raha on ensisijalla.
View: https://www.facebook.com/arre.kougappi/videos/10214244217980003